directe ! a La República. N. 4056. Dimarts, 19 de juny de 2018 16:34 h


directe!cat


acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dimecres, 14 de març de 2018 12:00 h

Un projecte multimèdia, pedra angular de la modernització del Poble Espanyol

El recinte va rebre prop de 2 milions de visitants l'any passat

ACN Barcelona.-L'històric recinte del Poble Espanyol de Montjuïc, a Barcelona, es troba immers en un procés de modernització que ha de culminar aquest any, segons indiquen els seus responsables. La part més destacada d'aquest nou impuls és un projecte multimèdia que vol donar més dinamisme a la visita, a través d'un missatge que completa la descoberta arquitectònica, artesanal i artística i un fil conductor que permeti entendre millor el contingut. Salvador Rovira, conseller delegat del Poble Espanyol, s'ha mostrat convençut que la remodelació és "una aportació nova i ben diferenciada respecte de la resta de l'oferta cultural de Barcelona". La inversió en aquest projecte ha estat de gairebé 2,3 milions d'euros i la proposta l'ha desenvolupat la firma Mediapro Exhibitions, del grup audiovisual Mediapro.

Glòria Martí, responsable de projectes a Mediapro Exhibitions, ha destacat el "repte" que ha suposat dur a terme la innovació d'un recinte amb gairebé un segle d'història, integrar la tecnologia a l'entorn i posar-la al servei dels continguts "de forma harmònica".El projecte multimèdia està integrat per tres nous espais, un de benvinguda amb la informació necessària per planificar la visita i conèixer la història del recinte; un altre per descobrir al visitant la diversitat i riquesa paisatgística i cultural d'Espanya, i un tercer que recrea mitjançant un 'mapping' de gran format les festes populars més emblemàtiques de la geografia espanyola.Per al director general del Poble Espanyol, Anton Vidal, les novetats responen a les demandes del públic: "Volem que el visitant senti que se l'escolta. Ens havien demanat una evolució, i aquest és un pas definitiu en aquesta direcció".Els responsables del Poble Espanyol indiquen que durant els últims 10 anys s'ha invertit 8 milions d'euros al recinte, a banda dels 2,3 del projecte multimèdia. Durant el 2017, prop de 2 milions de persones han visitat el recinte, un 21% catalans, un 12% de la resta d'Espanya, un 48% europeus, un 7% asiàtics, un 8% nord-americans i un 3% de països de l'Amèrica Llatina.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.