directe ! a La República. N. 4060. Dissabte, 23 de juny de 2018 23:33 h


directe!cat


acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Garraf doble fletxa Dimecres, 14 de març de 2018 16:10 h

L'oficina del consumidor de Vilanova tramita més de 2.300 incidències durant el 2017 i recupera 69.500 euros dels usuaris

La telefonia i les entitats bancàries lideren la llista de reclamacions

ACN Vilanova i la Geltrú.-L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de Vilanova i la Geltrú va registrar durant el 2017 un total de 2.349 actuacions entre consultes i reclamacions, de les quals ha aconseguit rescabalar 69.542 euros. Així ho recull el balanç presentat aquesta setmana pel govern municipal, que ha detallat que 310 casos han estat en relació a incidències de telefonia mòbil i 136, de telefonia fixe. El següent sector que més ha afectat els usuaris de l'OMIC ha estat el bancari, amb 373 casos, mentre que 283 han estat en relació a serveis d'electricitat. Durant el darrer any, l'oficina ha seguit impulsant el canal de consultes i incidències on-line, però només en van fer ús mig centenar de veïns.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.