directe ! a La República. N. 4086. Dijous, 19 de juliol de 2018 17:43 h


directe!cat


acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dijous, 21 de juny de 2018 15:54 h

Uriach compra dues empreses a Itàlia i es proposa facturar 300 MEUR en els pròxims 5 anys

La farmacèutica catalana adquireix Progine i AR Fitofarma, especialitzades en la comercialització de complements alimentaris

ACN Barcelona.-La companyia farmacèutica Uriach ha adquirit les empreses italianes Progine i AR Fitofarma, especialitzades en la comercialització de complements alimentaris. Segons un comunicat de la companyia catalana difós aquest dijous, aquesta compra s'emmarca dins del seu el pla estratègic 2018-2022, amb el qual preveu arribar als 300 milions d'euros en els pròxims cinc anys. Progine és una farmacèutica especialitzada en la ginecologia i AR Fitofarma és líder en el sector dels suplements alimentaris dedicats a la pediatria. Uriach ha tancat el seu pla estratègic 2013-2017 amb una facturació rècord de 174 milions d'euros, un 15% més que l'any anterior, i un benefici brut d'explotació (ebitda) de 51 milions. D'aquesta manera, la farmacèutica ha superat els objectius que s'havia marcat per aquest període, que eren de 170 milions de facturació i 50 MEUR d'ebitda.

Per àrees de negoci, Consumer Healthcare ha estat l'activitat que més ha crescut, de fet és el motor estratègic de la companyia i ha registrat un increment mitjà d'un 15% anual de les vendes dels últims 5 anys. Dins d'aquesta àrea de negoci, Uriach ha adquirit en aquest període tres noves marques: Innovage, Halibut i Fisiocrem.El conseller delegat d'Uriach, Oriol Segarra, ha destacat que s'han "complert els compromisos" que es van marcar a l'inici del pla estratègic". "El més important és que avui Uriach és una organització forta, amb una direcció estratègica clara, una cultura corporativa moderna i àgil" preparada per seguir "internacionalitzant-se".De cara als pròxims 5 anys Uriach vol incrementar la seva presència directa a Europa amb l'entrada a nois països, i amb el creixement en aquells en els quals ja està present, com Itàlia i Portugal. Aquests darrers moviments se sumen als que ja ha fet a principis del 2018, amb la seva entrada a r, a través d'una 'Joint Venture' amb l'empresa Galenica per comercialitzar conjuntament.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.