El digital dels que votaran #SíSí. N. 2544. Dijous, 24 d'abril de 2014 21:23 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Comunicació doble fletxa Dimecres, 19 de febrer de 2014 05:00 h

El Grup Godó líder en subvencions de Presidència

Segons el llistat d’ajuts als mitjans de comunicació del 2013 el Grup Godó ha rebut 977.288.82 euros i encapçala el rànquing de subvencions

L’associació per la independència Ara o mai! ha ordenat de major a menor la quantitat de diners en subvenció que el Departament de Presidencia ha atorgat als mitjans de comunicació en català o aranès el 2013. El llistat diferencia els mitjans digitals dels de  paper, les ràdios i televisions. L’entitat assenyala que hi ha alguns grups de comunicació que han rebut subvencions per diferents apartats, i han fet un recompte a part per comptabilitzar el total que ha rebut cada empresa. En el rànquing d’ajuts hi ha en primer lloc el grup Godo, en segon lloc Hermes comunicacions, S.A – El Punt-Avui i El 9 Esportiu de Catalunya 9-, i en tercer lloc Ediciones Primera Plana, SA, editor d’El Periódico de Catalunya. Llegir-ne més

lectures 7898 lectures Comentaris 22 comentaris

Comunicació doble fletxa Dimarts, 18 de febrer de 2014 10:15 h

La Generalitat demanda Jiménez Losantos i aquest contraataca

El periodista denuncia els insults diaris a Ciutadans i el PP a TV3 i Catalunya Ràdio

La Generalitat "en representació i defensa del poble català " ha fet efectiva la denuncia contra el periodista Federico Jiménez Losantos pels insults i acusacions contra la Generalitat acusant la institució de pràctiques totalitàries i assimilar-les al nazisme. La demanda que ha estat admesa a tràmit està basada en l’informe del CAC, que recollia afirmacions del president de Llibertat Digital al programa esRadio. Segons Libertad digital el text del CAC no esmenta els casos “dels insults i desqualificacions que han de suportar diàriament els diputats de Ciutadans i el PP, i tot aquell que a Catalunya s'oposa al nacionalisme. Molts d'ells en els mitjans públics com TV3 o Catalunya Ràdio que són dependents, com el CAC, de la Generalitat.” Llegir-ne més

lectures 8399 lectures Comentaris 25 comentaris

Comunicació doble fletxa Dimarts, 18 de febrer de 2014 05:00 h

El Mundo descobreix “l’arma secreta” dels sobiranistes

El periodisme d’investigació que practica el diari dóna el seus fruïts, troben l’autor de “l’arma secreta del sobiranisme” a un poble de la muntanya de Lleida

Aquest diumenge una crònica al diari El Mundo, la versió digital amb vídeo inclòs, revelava el descobriment de l’existència de 8000 peces d’euro de la República Catalana, segons ells “l’arma secreta del sobiranisme”, engendrada fa gairebé un any, i  que és falsa com un duro sevillà. La recerca els ha portat a concloure que malgrat tenir una mida inferior als euros de curs legal, són calcats a l’original, fets a la xina, i venuts de forma semiclandestina a internet. La crònica sobre la guerrilla numismàtica independentista que viola la llei és esperpèntica, i pretén per una banda ridiculitzar la iniciativa i per altra mostrar la gravetat d’una ocurrència que, segons ells, infringeix la llei.

Llegir-ne més

lectures 10956 lectures Comentaris 9 comentaris

publicitat

Comunicació doble fletxa Divendres, 14 de febrer de 2014 12:35 h

La Vanguardia s’oblida de posar un semàfor vermell a Duran

Els atacs de Duran al Govern passen desapercebuts pel grup Godó que tracta amb guant de seda el líder d’Unió mentre s’acarnissa amb el president Mas. Per què el grup Godó és tan indulgent amb Duran?

Duran té carta blanca en la seva tasca d’erosionar el govern des del govern, un fet impensable en època del tripartit on un esternut d’un dels socis es convertia d’immediat en un tsunami polític a can Godó. Cal recordar que La Vanguardia ha regalat semàfors vermells a Mas, pel seu resultat electoral, i que el conseller d’economia, Andreu  Mas-Colell, també va patir “la pena de La Vanguardia” que li va posar un semàfor vermell pel decret sobre l’impost als dipòsits bancaris. Per altra banda, Màrius Carol i Josep Cuní no perden oportunitat de carregar durament en contra el president i el procés sobiranista, però mai han tocat un pèl a Duran. Llegir-ne més

lectures 4644 lectures Comentaris 14 comentaris

Comunicació doble fletxa Dissabte, 8 de febrer de 2014 14:00 h

Catalunya Ràdio dóna veu a l’extrema dreta #ManosSucias

Sílvia Cóppulo entrevista al portaveu del sindicat ultra Manos Limpias per parlar de la corrupció dels Borbons quan l’opacitat del mateix sindicat l’invaliden per parlar de corrupció

El jutge Santiago Vidal alertava fa uns dies a TV3 de la opacitat del sindicat ultra i del seu finançament, a més, cal recordar que Miguel Bernad secretari general d’aquest sindicat ultra ha anunciat la presentació de querelles criminals contra el president de la Generalitat i dirigents de partits partidaris del dret a decidir, el seu historial d’atacs a la democràcia és ple d’actituds sectàries contra Catalunya. Per això és encara més inversemblant que en els mitjans de comunicació públics del país donin veu aquells que no respecten el principi de la democràcia. Per parlar de la corrupció dins la monarquia espanyola no cal entrevistar a personatges nefastos i que si poguessin ferien pitjor que els Borbons contra Catalunya.  Llegir-ne més

lectures 6640 lectures Comentaris 24 comentaris

Comunicació doble fletxa Divendres, 7 de febrer de 2014 15:15 h

El Punt Avui fa el salt a la televisió

El grup de comunicació arrenda les llicències de Canal Català, amb una cobertura sobre el 50% del territori català i preveu començar a emetre a finals de març

(ACN).- Canal Català i El Punt Avui van arribar aquest dijous a un acord que permetrà que el grup de comunicació nascut a Girona tingui la seva pròpia televisió a partir de l'1 de març. La nova televisió tindrà una cobertura sobre el 50% del territori català, que cobreix el 80% de la seva població. El nou canal estarà basat exclusivament en la informació i comptarà amb diferents gèneres informatius com entrevistes, comentaris, tertúlies i debats. Igual que al diari i en relació amb el moment que està vivint el país, també hi haurà dues seccions fixes: 'Catalunya vol viure en llibertat', pel que fa al procés nacional, i 'Catalunya vol viure amb dignitat', pel que fa a la situació social.
Llegir-ne més

lectures 6233 lectures Comentaris 24 comentaris

publicitat

Comunicació doble fletxa Dijous, 6 de febrer de 2014 12:20 h

Pedro J. Ramírez rebenta la marca Espanya

L’estat espanyol comença a assemblar-se a una dictadura diu en un article a The New York Times i després acusa el diari de publicar un article fals signat per ell

Mai hauriem pensart que Pedro J Ramírez seria un aliat alhora de denunciar al món la manca de qualitat democràtica de l’estat espanyol. Avui The New York Times publica un article d’opinió signat per  l’exdirector d’El Mundo, Pedro J Ramírez,  titulat "A Espanya, acomiadat per parlar clar” on acusa el president del govern espanyol de maniobrar per destituir-lo de la direcció del diari i alerta que la democràcia espanyola està en el moment més fràgil des que va morir el dictador Franco. Ramírez assenyala que la independència de la Justícia espanyola “ha estat debilitada”, que la monarquia està immersa en un escàndol, i que si s’afegeix al còctel l’atac a la premsa el resultat és que la democràcia Espanya potser ara visqui el moment més fràgil des que va morir el dictador. Llegir-ne més

lectures 8151 lectures Comentaris 26 comentaris

Comunicació doble fletxa Diumenge, 2 de febrer de 2014 05:00 h

Sala i Martin mostra les misèries del diari "El País"

El diari espanyol juga brut en el debat sobiranista. Sala i Martín posa en evidència com tracta el debat de les idees i la pluralitat el diari "progre" unionista

“El comportament de la premsa espanyola en el debat sobre Catalunya és esperpèntic i indigne de "País" civilitzat”, afirma el professor Sala i Matín en un article al seu blog, i és que el professor  ha vist com el diari "El País" intenta guanyar debats negant-li la paraula. El fet és que el rotatiu va publicar un article de l’exministre Borrell que posava en dubte l’espoli fiscal català, i  Sala i Martín va replicar explicant en un article al seu blog on eren els 16.000 milions perduts de Borrell, i l’envia a "El País", i tot i que el diari no el va voler publicar, dies després veia la llum en el mateix rotatiu la rèplica de Borrell a l’article de Sala i Martín que els lectors no han pogut llegir i que no saben qui l’ha escrit perquè l’exministre no s’ha dignat a citar-lo, no fos cas que en una recerca a Google el lector l’acabés trobant i publicat en castellà. Llegir-ne més

lectures 13719 lectures Comentaris 50 comentaris

Comunicació doble fletxa Dijous, 30 de gener de 2014 14:35 h

Lara podria comprar El Mundo

El cessament de Pedro.J Ramírez facilitaria la venda del diari d’Unidad Editorial al president del Grup Planeta. El grup Vocento –ABC- també darrere l’adquisició del rotatiu

La destitució de PedroJ. Ramírez com a director d’El Mundo té dues variables clares, una econòmica i una de política. Pel que fa a la primera, el cessament passa en un moment en el qual el diari travessa una profunda crisi, tant en el terreny econòmic com de difusió i els propietaris d’ Unidad Editorial, els italians de RCS, conscients de les escasses possibilitats de remuntar el diari amb Ramírez al capdavant han tirat pel dret, a més, el director del diari també era un obstacle per a la venta del diari. Segons diversos digitals madrilenys el president del Grup Planeta, José Manuel Lara, estaria molt interessat en el rotatiu, com també el Grup Vovento –ABC-, sigui com sigui, Rajoy guanya amb el canvi.

 

Llegir-ne més

lectures 3930 lectures Comentaris 18 comentaris

Comunicació doble fletxa Dimecres, 29 de gener de 2014 22:30 h

El PP fa fora @pedroj_ramirez d' El Mundo

Es confirma que ha estat apartat de la direcció del diari amb una indemnització de quasi 20 milions d’euros, però que seguirà vinculat al grup editorial.

Durant tot el dia d’avui el popular i poderós director d' El Mundo ha estat reunit amb la direcció del grup editorial i segueix la negociació de la seva indemnització que sembla no baixarà dels 20 milions d’euros. Ramírez seguirà vinculat al grup i dirigirà la revista “la aventura de la història”, i serà substituït per un home de la seva confiança com és Casimiro Garcia Abadillo, entre les condicions acordades està el fet que no podrà fundar cap mitjà digital en els propers dos anys. Llegir-ne més

lectures 7752 lectures Comentaris 33 comentaris

Comunicació doble fletxa Diumenge, 26 de gener de 2014 14:50 h

La Vanguardia no paeix que Samaranch es quedi sense carrer

En la secció “pensem que.....” la capçalera del Grup Godó mostra el seu disgust per la decisió de no posar el nom de Samaranch a un carrer de la ciutat

A La Vanguardia li costa d’entendre que la democràcia i la fortalesa de la societat civil tinguin més força que el seu diari, i li costa entendre perquè, segons ells, els efectes de tenir uns jocs olímpics per obra i gràcia de Samaranch són molt superiors al passat franquista del president del COI, i, sobretot, perquè afirma que ha fet més Samaranch per a la ciutat de Barcelona que totes les entitats i persones que s’oposen a posar el seu nom a un carrer de la ciutat, una mostra clara i evident que la direcció del diari del Grup Godó no ha entès que ja no estem al segle passat, la seva miopia i prepotència és total. Llegir-ne més

lectures 6209 lectures Comentaris 30 comentaris

Comunicació doble fletxa Diumenge, 19 de gener de 2014 11:50 h

#cavernaprogre Loquillo carrega contra els bancs, però va cobrar del Banc de Sabadell

Entrevistat ahir per la Sexta va llançar un discurs demagog contra el dret a decidir dels catalans i contra la banca mentre fa quatre dies cobrava d’aquesta per parlar sobre el futur

Ahir va néixer un nou hastag a les xarxes, #CavernaProgre en resposta al discurs demagog que la cadena controlada pel Sr. Lara i el Grup Planeta, La Sexta, emet tots els dissabtes. La disbauxa va ser total desprès d’escoltar uns tertulians que fan bona la famosa cita “antes roja que rota”  i es va poder gaudir d’una entrevista amb el cantant Loquillo, un suposat home d’esquerres que no va tenir cap escrúpol per fer un discurs ple de demagògia i odi contra Catalunya. Un discurs que feia embogir al públic del programa però que estava ple de contradiccions, la més ridícula quant va parlar de persecució a Catalunya, quant resulta que ha tingut i té les portes obertes dels mitjans catalans i, sobretot, quant va carregar contra els bancs. Llegir-ne més

lectures 7367 lectures Comentaris 56 comentaris

Comunicació doble fletxa Dissabte, 18 de gener de 2014 12:25 h

La Vanguardia i Moody’s, la mateixa credibilitat

El diari del grup Godó qüestiona la validesa dels informes de l’agència de qualificació quan aquests perjudiquen Espanya, però si atempten contra el procés sobiranista van a portada

Quina credibilitat té Moody’s perquè tots els mitjans es facin ressò d’un informe segons el qual la independència de Catalunya tindria un "gran impacte negatiu" en l'economia espanyola? Segons alertava Jaume Barberà a la tertúlia de RAC1 i, també, alerta Mèdiacat en una notícia documentada; molt poca. Amb tot, la majoria de mitjans van donar per bo l’informe i La Vanguardia va situar la notícia a portada, malgrat haver acusar en una editorial l’agència estatatunidenca d’actuar de forma “interessada” a través d'informes “excessivament negatius” sobre els països “més fràgils” com Espanya i de fer valoracions “molt discutibles”. Aquest doble raser del rotatiu del Grup Godó fa evident quina és la seva credibilitat.
  Llegir-ne més

lectures 5528 lectures Comentaris 25 comentaris

Comunicació doble fletxa Divendres, 10 de gener de 2014 10:30 h

L’humor "Marca Espanya" indigna la Xina

Els informatius i diaris xinesos denuncien un gag de Tele5 emès la nit de Nadal que "difama sens emotiu i insulta" la comunitat xinesa. El govern xinès ha instat Espanya a evitar escenes com aquestes.

El Ministeri d'Exteriors de la Xina ha mostrat la seva "consternació" per l'emissió d'un gag en el programa de Tele5  “Noche de Paz” produït per José Luís Moreno, la peça d'humor transcorre en un restaurant xinés “fastigós” on es serveix  gat en comptes d’ànec i gos en comptes de porc agredolç. El Govern xinés ha instat Espanya a evitar escenes com les del programa de Tele5, i ha reclamat que es no es tornin a produir incidents com aquest, on en un gag de contingut “racista” es feien comentaris “insultants” contra el poble xinés.  Llegir-ne més

lectures 9778 lectures Comentaris 26 comentaris

Comunicació doble fletxa Divendres, 10 de gener de 2014 05:00 h

Barroso sobreexcita Carol i Cuní

Durant la tertúlia de @8aldia, al duet Carol-Cuní se li escapa “l’aria antiindependentista de les mans i ofereix un espectacle de manipulació informativa i d’intolerància lamentable

La resposta del govern a la carta de Barroso no ha agradat ni a Cuní ni a Carol. El primer ho va deixar clar en la seva “reflexió” tot acusant el govern d’enganyar la ciutadania. Segons ell, dissimular la realitat futura i “jugar a l’enfocament interessat, en un moment crucial per Catalunya equival a empènyer al país a un engany”. Durant la tertúlia amb Montserrat Nebreda, Rafel Nadal i Gonzalo Bernaldos, Carol va perdre els papers en varies ocasions, una d’elles quan Montserrat Nebreda va demanar: “què és el regne d’Espanya?". I va afirmar que " Espanya sense Catalunya no és Espanya i per tant, tots dos països fora de la UE”, la resposta de Carol va ser recomanar al CATN que incorpori Nebreda a les seves files, i mostrant el seu nivell intel·lectual, va reblar: ”si la meva àvia tingués rodes seria una bicicleta”.
  Llegir-ne més

lectures 23381 lectures Comentaris 63 comentaris




#xocdetrens fletxa









BLOGS enquestes

Iniciativa Animalista Iniciativa Animalista
Tortura i linxaments taurins: violència contra la infància. Jesús Frare
Dietari 2014 Dietari 2014
Per Sant Jordi, Espanya amb pell de xai
Per a bons patricis Per a bons patricis
Tinc la solució! Referumdàries el 9n2014
Plataforma ProSeleccions Plataforma ProSeleccions
Pas endavant de l’esport català en el suport a la independència
Help Catalonia Help Catalonia
Vagarà per l'espai exterior una Catalunya independent?
Francesc Bonastre i Santolària Francesc Bonastre i Santolària
La raça catalana?
Cartes dels lectors Cartes dels lectors
La vida de Miquel Quintana perilla a Can Brians
Josep Maria Loste Josep Maria Loste
És el moment adequat
Diputació de Barcelona


publicitat


EDITORIAL fletxa

Aïllar Mas per acabar amb Junqueras

Aquesta és la gran obsessió de la caverna mediàtica, de la classe política espanyola i d’alguns partidaris de la tercera via a Catalunya, ho explica molt bé l’actual director del diari El Mundo en l’editorial d’aquest diumenge, ... Llegir-ne més

giny

giny

ENQUESTES enquestes

Esteu d’acord amb vendre Messi per 250 milions d’euros?




38%



62%




Vots 734 vots   Comentaris 5










giny

publicitat



giny

giny

giny



publicitat


publicitat




logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.