El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 23:37 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Esports doble fletxa

Increpen l'entrenador del Girona FC per parlar en català i aquest abandona la roda de premsa

Raül Agné ha rebut crítiques per part d'alguns periodistes al iniciar la seva intervenció

Comentaris 26  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 17 vots )
carregant Carregant

L'entrenador del Girona FC, Raul Agné va ser increpat aquest dissabte al vespre al camp de futbol de l'Osca durant la roda de premsa posterior al partit després de respondre una pregunta en català. Els periodistes locals es van sentir molestos al no entendre a Agné i li van demanar que s'expressés en llengua castellana. Davant d'aquest fet l'entrenador del Girona es va mostrar clarament contrariat i va replicar que 'primer ho faré en català i després en castellà', però seguidament va afegir que 'si fos anglès podria parlar en anglès? És que no ho entenc això', va reblar. El tècnic català finalment es va rebel·lar i va abandonar la sala de premsa dient que 'no és igual, no hi ha roda de premsa'. 



Comparteix
   


Etiquetes
L'entrenador del Girona ja havia contestat a d'altres preguntes en castellà als periodistes locals en anterioritat però aquests no van veure amb bons ulls que el tècnic utilitzés la seva llengua materna amb la premsa catalana. Alguns dels periodistes desplaçats fins a Osca van intentar calmar a Agné dient-li 'és igual, deixa-ho córrer', amb intenció d'entrevistar-se amb ell més tard. Aquest fet va acabar d'encendre Agné que va marxar de la sala de premsa dient que 'no dóna igual, no hi ha roda de premsa'.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#26
14 de febrer de 2011, 20.47 h

Soy andaluz y estoy hasta las narices de ver anuncios de perfume en ingles, francés, de coche en alemán, etc.. Cuando un entrenador extranjero hace rueda de prensa en inglés lo traducen sin problema. Pues me parece muy bien que conteste en catalán al periodista que le pregunta en catalán y lo mismo si le hubiera preguntado en inglés, como hace Nadal o Alonso y algunos políticos.... Aquí lo que hay mucho es facha PePero y esto es lo que fomentan: el odio y la soberbia de algunos "españo... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
Salva fletxa Països Catalans
14 de febrer de 2011, 11.49 h

#11 probablement tens raó Utopia... esperem que aquest sigui el proper pas d'altres persones... ja està bé però que hagi començat per alguna cosa no??

Salut i Independència!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
escolano xavier fletxa barcelona
14 de febrer de 2011, 10.39 h

mollt be raul ,en fas sentir avergonyit de no plantar cara i fer lo mateix en converses amb castellans crec que tinc que resoldre al problema i fer com tu as fet SALUTACIONS


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
14 de febrer de 2011, 08.09 h

Cavernaris, animals: sembla que veniu d'un altre planeta. Us heu cregut el que han dit els governs del vostre país per tal de mantenir als catalans sense veu i sense opinió, expoliats, explotats, trepitjats i amb l'amenaça dels tancs si els tanquem la caixa.
Ja n'hi ha prou: Catalunya no aguanta més aquestes pressions de cuatre simis brétols que ens fan recargolar la bilis cada vegada que obren la boca. Encara hi ha algú que defensi estar junt a ep.panya?..Potser encara queda algún masoq... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
14 de febrer de 2011, 02.24 h

Molt agraït a l'entrenador. el seu comportament exemplar hauria de ser el de tots els catalans. Felicitats.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
Titani fletxa Catalunya, proper estat d'Europa.
14 de febrer de 2011, 00.09 h

Un gran aplaudiment a en Raül Agné, des d'aquí tot el meu suport!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
OTGER fletxa Reikjavik
13 de febrer de 2011, 23.29 h

#11 En ell que ell vulgui,o per educació ,en el que entenguin,mai per imposició,a part que ell ja ja dit que traduïria després,la demagogia és el joc preferit dels espanyols i dels seus palanganeros.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
13 de febrer de 2011, 23.12 h

Barretada Sr. Agné. El felicito per la seva valentia i saber estar. Però ni vosté ni jo junts farem rés. No som capaços de mantenir una conversa en català a Catalunya mateix, quant ens parlen en castellà, i sense que ens diguin que no ens entenen!! Tenim lo que ens mereixem!! Em de canviar tots el xip, o no ens farem respectar, MAI. Ens tenen per lo que som, uns cagadubtes i uns covards, que ens fa por defensar lo nostre.


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Sergi fletxa Sitges
13 de febrer de 2011, 21.30 h

Aquest home es mereix un reconeixement nacional!
El nostres polítics el defensaran per ser un català honest?
....o faran mutis a la gavia perque hem reinstal.lat el peix al cobe .


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
13 de febrer de 2011, 21.15 h

La passa següent ha de ser no només contestar en català qui fa preguntes en la nostra llengua, sinó contestar sempre en català independentment de l'idioma en què es faci la pregunta.