directe ! a La República. N. 4056. Dimarts, 19 de juny de 2018 10:35 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

López Tena insta CiU a fer cas de Jordi Pujol i votar a favor de la llei d'independència al Parlament

El diputat de SI ironitza 'qui decideix a CiU és el president Pujol o el diputat Duran?'

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 13 vots )
carregant Carregant

El diputat de Solidaritat Catalana per la Independència, Alfons López Tena, s'ha mostrat d'acord amb les paraules expressades aquest dimarts per l'expresident de la Generalitat, Jordi Pujol, on convertia el conegut 'patria o muerte' en 'independència o desaparició'. Tena ha reafirmat les paraules de Pujol i ha instat CiU a fer costat al seu president fundador de cara a la propera votació sobre la proposició de llei per la independència de Catalunya presentada per Solidaritat. 'S'haurà de veure si a CiU qui decideix és el president Pujol o és el diputat Duran' ha asseverat Tena. Des de Solidaritat s'espera que la 'intel·ligència, el patriotisme i el pragmatisme facin votar a favor'. El portaveu de CiU al Parlament, Jordi Turull, ja ha avançat que la federació nacionalista no donarà llibertat de vot als seus diputats en aquesta qüestió tal i com reclamava el diputat de SI, Uriel Bertran.
Alfons López Tena ha subscrit les declaracions de l'expresident Pujol sobre la falta d'arguments contraris a la independència de Catalunya. En aquest sentit ha demanat als membres de Convergència i Unió que siguin conseqüents amb les paraules del seu president fundacional a l'hora de votar la tramitació de la proposició de llei per la independència. Tena ha contraposat les paraules de Pujol a l'actitud del diputat de CiU a Madrid Josep Antoni Duran i Lleida, i ha insinuat que segons la decisió que acabi prenent la formació conservadora es veurà si 'qui decideix és el president Pujol o el diputat Duran'.
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
31 de març de 2011, 13.47 h

(SIC) "Aquí l'únic que val és el Sr Pujol i la trascendència de les seves paraules." Això és el què heu escrit. Bé serà la seva opinió la qual respecto. La meva d'opinió, és que el Sr. Pujol és un botifler, és un home que va estar venent Catalunya durant més de 23 anys als ecspanols. I ara, el fan sortir cada dia als mitjans de comunicació amb estiravots com: Independència, que no hi ha encaix amb ecspana, etc. etc. etc., per a transmètre falses il·lusions i esperances als se... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
ja n'hi ha prou fletxa Paisos Catalans
31 de març de 2011, 11.31 h

#5 Totalment d'acord amb tu! semble mentida la frustracio i la inseguretat que hi ha entre persones que es diuen independentistes. Semble mentida que facin tant el ridicul i el pitjor ens ho facin fer als que volem la independencia de debo i lluitem per ella. Tots a una carai, ja prou de tonteries.
Aquest home estima Catalunya, ho ha demostrat i ho demostra cada dia, no en fa de falses promeses, el que promet ell i el seu partit ho fa. Hi ha gent que hauria de mossegar.se la llengua abans de pa... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Pere Camarasa fletxa TÀRREGA
31 de març de 2011, 09.20 h

NO ENS FIXEM TANT AMB EL MISSATGER I MÉS AMB LA VERITAT DEL MISSATGE


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Pere Camarasa fletxa TÀRREGA
31 de març de 2011, 09.20 h

NO ENS FIXEM TANT AMB EL MISSATGER I MÉS AMB LA VERITAT DEL MISSATGE


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Quim fletxa BCN
30 de març de 2011, 21.27 h

Gran ALT! Torres jo he tractat amb ell molt més del que tu dius que ho has fet i et puc garantir que t'equivoques de plè. L'ALT és una persona tremendament preparada i molt intel.ligent. Potser no és modest, però a qui li agrada la falsa modèstia? És un home que fa molt pel nostre país, tant de bo més catalans actuessin com ell... aquí l'únic que fan els independentistes és mentir per atacar.


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Marc Torres fletxa Sant Just
30 de març de 2011, 17.58 h

Aquest home no val res,és un aprofitat i una persona més que dubtosa.
Aquí l'únic que val és el Sr Pujol i la trasendència de les seves paraules.
En lópez sap molt bé quin és el discurs que a de donar per a (enbaucar) a la gent d'aquest País.
Si no l'hagués conegut d'aprop primer a CIU i després a les consutes,he de dir que me'l creuria.
En tractar-hi vaig veure que està del tot sonat,és prepotent,mal educat i no tant inteligent i preparat com sembla a primera vista.Més aviat un ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 39
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
pclaver fletxa Tarrega
30 de març de 2011, 15.43 h

Mireu el vìdeo:

http://www.parlament.cat/web/actualitat/canal-parlament/videos?p_cp1=925289&p_cp2=&p_cp3=&p_cp22=

Aixó es parlar clar....

VISCA SOLIDARITAT CATALANA


Valora aquest comentari:   votar positiu 27   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Josep fletxa Sant Celoni
30 de març de 2011, 14.45 h

Aquest home val molt


Valora aquest comentari:   votar positiu 31   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Cat fletxa BCN
30 de març de 2011, 14.31 h

Molt bé ALT !! Endavant SI !!! Ni un segon de treva.