directe ! a La República. N. 4060. Dissabte, 23 de juny de 2018 12:03 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Els sabadellencs posen en marxa la plataforma 'Bustos fora de casa nostra' en contra de la reelecció de l'alcalde

El col·lectiu comercialitza pancartes per penjar als balcons i difonen la campanya a través de Twitter i Facebook

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

Un centenar de balcons de la ciutat de Sabadell compten des de fa uns dies amb pancartes contràries a la reelecció de l'alcalde de la localitat, Manuel Bustos. Es tracta d'unes lones que un col·lectiu 'desvinculat de cap opció política' ha dissenyat i que distribueix a través de la xarxa per un euro. El missatge que pot llegir-se a les pancartes és 'Bustos fora de casa nostra' i l'objectiu de la campanya és mostrar el rebuig dels seus impulsors envers l'actual govern de la ciutat. Els responsables de la iniciativa han venut 120 lones en una setmana i calculen que podran duplicar la xifra en els propers dies.
campanya, sabadell, bustos fora de casa
Comparteix
   


Etiquetes
El grup està integrat per una desena de persones que fabriquen de forma manual aquestes pancartes i alhora difonen la campanya a través de Twitter i Facebook.

Els responsables de la campanya han anunciat que podrien complementar la comercialització d'aquest material amb alguna acció de protesta ciutadana.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
OTGER fletxa PAÏSOS CATALANS
10 de maig de 2011, 15.33 h

#8 millor que vagi al lavabo...que s'hi fiqui i després tiri de la cadena.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
OTGER fletxa PAÏSOS CATALANS
10 de maig de 2011, 15.28 h

#3 Bona tarda Catalunya!!obro la sessió i veig com sempre que el nostre xarnego preferit amb l'alies de "capdevila" torna amb la seva diarrea verbal,bé ,aquest pobret diu que se'n và a viure al Regne de València,és a dir,que no es belluga dels Països Catalans,encara que ell creu que sí,no li trenquem l'ilusió!!segurament ha guanyat les oposicions a Palanganero Major del fransisco o de la rita,lloc de responsabilitat on els hagi,dona gust veure que a la Corona d'Aragó tothom te la seva ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
10 de maig de 2011, 13.41 h

#6 Conec Sabadell, com la resta de Catalunya, l'estat espanyol i bona part d'Europa i del mon a la perfecció.

Dubto molt que hi hagi molta gent que estigui més viatjada que jo.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
10 de maig de 2011, 13.07 h

JM Capdevila,
vés al psiquiatre, que t'anirà molt bè ... ni tens arguments ni tens res, ets un pallasso al servei de l'invassor, res més.
Visca la Nació Catalana lliure!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
10 de maig de 2011, 12.22 h

Voldria contestar al n º #3 en català ...... confio que m'entengui:

Si Catalunya, des de fa una pila d'anys, hagués comptat amb tots els impostos que genera, ara no es veuria com es veu.
I jo, sempre, davant d'això, esgrimeixo el següent:

Part 1:
http://www.zeniting.com/player.php?id=228&seg=ccn
Part 2:
http://www.zeniting.com/player.php?id=229&seg=ccn
Part 3:
http://www.zeniting.com/player.php?id=230&seg=ccn

"No hay nada más que desir"


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
10 de maig de 2011, 10.53 h

#1 Per poder opinar sobre la política sabadellenca, primer hauries de saber situar Sabadell en un mapa, però dubto que mai hagis anat massa més lluny de Torroella, com a molt.

A excepció del PP (que ha donat suport a en Bustos), hi ha un consens absolut de tota la resta de partits de l'oposició en què cal rellevar en Bustos de l'alcaldia de Sabadell.

Si per dormir tranquil necessites atacar Esquerra amb falsedats, tu mateix, jo no sóc ningú per qüestionar la teràpia que t'ha recoman... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
joan fletxa Figueres
10 de maig de 2011, 08.11 h

Per cert: què recoi significa això de "UNICAINVERSIONANTEMENTE"? Que potser significa que qui l'ha escrit, per dir-ho piatosament "no és persona gaire instruida"? Pregunto.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
joan fletxa Figueres
10 de maig de 2011, 08.08 h

Sembla que els espanyolets imperialistes, gent de mal gust i pitjors maneres, mai no s'afarten de dir carallades ridícules. Demostren la seva pèssima educació escrivint en castellà a diaris catalans. De fet són franquistes pudents, que volen EXACTAMENT EL MATEIX que volia Franco: imposar el castellà a Catalunya. Però el castellà és una llengua que idiotitza qui la parla: com us expliqueu sinó que tants de cents de mil.lions de castellanoparlants no tinguin NI LA MEITAT dels premis No... Llegir més