El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Diumenge, 17 de desembre de 2017 01:11 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Sindicats, entitats i oposició es manifesten contra les retallades socials del Govern

La marxa del 14-M recorre el centre de Barcelona i es convoca en plena campanya electoral de les municipals

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Amb el lema 'Prou retallades! Els nostre drets no es toquen', els sindicats i més de 200 entitats es manifesten aquest dissabte pel centre de Barcelona per protestar contra el que consideren una vulneració dels drets dels ciutadans per part del Govern de CiU. Consideren que els ajustaments pressupostaris que vol aplicar són injustos perquè es fan a costa de serveis públics com són l'Ensenyament o la Salut.
manifestació 14m
Comparteix
   


Etiquetes
La marxa, que ha sortit de la plaça de Catalunya, s'ha convocat en ple equador de la campanya electoral per a les municipals i només dues setmanes després de la manifestació del dia del Treballador. Hi han participat també a títol personal representants dels principals partits polítics de la oposició.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
15 de maig de 2011, 12.56 h

#2 Benvolgut ¨Republica¨ , els de ERC son com el deu JANUS, tenen dues cares, una al govern i l´altre fora. Et recordo que els primers que des del Govern han parlat del deficit fiscal publicament i estan plantan cara al govern de Madrid son l´actual Govern de la Generalitat; avans els de ERC tenien gent que criticaven a Madrid i al mateix temps altres de ERC gaudien de les ventatjes de ser al govern amb els mateixos que manaven a Madrid. D´aquesta forma mai s´equivoquen: no recordeu mem... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
15 de maig de 2011, 09.38 h

#3 Us dono tota la raó del món. Avui dia la manipulació mediàtica pro futbol a quatre bandes, depassa tot allò que seria imaginable. La societat viu absorbida per aquest fenòmen o no tan fenòmen, fins al punt que només viu per això. He de felicitar els manipuladors i artífexs d'aquesta manipulació (tv3-cat-ràdio, rac1 i premsa escrita) tan súbtil, que ni el porc d'en francu ho hagués fet millor, fins al punt que ja a la tele i a les emissores, només es viu en clau futbolera. És ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
15 de maig de 2011, 00.25 h

#4 Gràcies pels vots negatius,no esperaba menys.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
euro fletxa perdoneu peró, algú ho havia de dir
14 de maig de 2011, 17.54 h

Hi ha dues maneres de fer retallades per part del govern de la Gene.
A els que tenen molt -que son pocs- o...als que tenen poc -que som molts-.
I el govern i tots els governs del món mundial, s'han decantat pels segons.
Jo estic d'acord en qué, cadascú s'ha d'espavilar per ell mateix i no dependre de l'estat ni de ningú.
Peró no vivim en la selva, vivim en una societat, en la que depenem els uns dels altres i tots paguem impostos d'una manera o altre.
Es per aixó que votem, per a escullir... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
14 de maig de 2011, 16.41 h

Els fets? Tenim una taxa de llits d'hospitalització molt x sota dels usa, la UE i... Andalusia, Extremadura i madrit . el mateix passa amb el % del PIB destinat a salut, educació i serveis socials. Per què hem de retallar nosaltres? Esteu cecs? Ja està fet el pacte cyu-PP i sinó mireu com en Trias no s'atreveixen mai a negarho i al parlament el PP és a la mesa i ICV i independentistes a fora!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
14 de maig de 2011, 16.22 h

Les comparses del trispartit han sortit avui,amb l'inestimable ajuda del pp a fer la seva funció al circ de la propaganda electoral.Gràcies erc per obrirme els ulls,em creia que després de l'hostia de les darreres eleccions t'habia sortit cervell,però veig que no és així...quasi us voto!!!
P.D:em dirigeixo al Doctor Oriol Junqueras,l'unic cervell pensant d'erc,el dia que fotis els collons damunt la taula i aspiris a dirigir el partit em tindràs al teu costat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Obrer fletxa Rubí
14 de maig de 2011, 14.16 h

#1

Tens el coco absorvit, el teu comentari no té res a veure amb la notícia.

El poble s'ha manifestat contra les polítiques de retallades socials que està fent la dreta (CiU).

El Barça (circ) ha guanyat la lliga i té moltes opcions de guanyar la Champios, això és el que realment li importa al poble.

¡¡ QUE TRIST t!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Republicà fletxa Barcelona
14 de maig de 2011, 13.47 h

Els únics que diuen que les retallades són culpa de Madrid (via espoli fiscal) són els d´ERC.

Els de CIU diuen que són culpa del tripartit i els del PSC i ICV diuen que son culpa de la dreta (CIU).

Una altre vegada ERC l´encerta i pel que sembla a moltes enquestes, aquestes municipals poden anar-li millor del que molta gent pensava.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Lopes fletxa Sants
14 de maig de 2011, 12.28 h

L'enquesta de l'abc que sempre pronostica la debacle pels independentistes. " detecta". una pujada d' Unitat x BCN que segons ells pot arribar als 5 regidors prenent-ne un al PP! Força i units x La Barceloba capital de l'estat català !!