El digital dels que votaran #SíSí. N. 3849. Divendres, 24 de novembre de 2017 19:28 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Xavier Trias no vol un 'canvi de cromos' entre el PP i CiU de Barcelona i Badalona

El suport creuat de les dues formacions els procuraria l'alcaldia a les ciutats on respectivament han guanyat

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Just passades les eleccions és hora per perfilar els pactes i tant el triomf de CiU a Barcelona com el del PP a Badalona no són suficients per a governar. En ambdós casos un pacte entre les dues formacions procuraria l'alcaldia de la força més votada però el cap de llista de CiU a Barcelona, Xavier Trias, ha assegurat aquest dilluns a la tarda que no vol un 'canvi de cromos' amb el PP. La majoria per a governar a l'Ajuntament de Barcelona està en 21 regidors i a CiU li caldrà un pacte per sumar els seus 15 regidors amb els d'una altra formació. Una formació que podria ser el PP, que en va obtenir 8, i així arribar als 23 regidors.

Comparteix
   


Etiquetes
A Badalona, se'n necessiten 14 per ser majoria, 3 més dels que ha aconseguit el Partit Popular de Garcia Albiol. En aquest cas, els 4 que hi ha aconseguit CiU també li foren més que suficients. Aquest intercanvi, però, no agrada al futur alcalde de Barcelona, Xavier Trias, el qual des dels micròfons de Catalunya Ràdio ha dit que 'aquests canvis de cromos sincerament jo crec que no existeixen. Només existeixen en la imaginació d'algunes persones que volen que prenguem mal'.

De fet, Trias tot i que aquest dilluns al matí ha explicat que obrirà un diàleg amb tots els grups municipals perquè col·laborin en la governabilitat de la capital catalana ha reiterat que vol governar sol. També ha matisat, però, que espera l'ajuda de totes les formacions: 'Anar sol no vol dir soledat, sinó que vol dir poder col·laborar amb molts. I això exigirà parlar amb tothom'.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
24 de maig de 2011, 19.36 h

#12 Gràcies per la floreta, unaquepensa.
Si tothom que estigués indignat perdes les formes, no hi sentiriem rés.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
24 de maig de 2011, 19.22 h

Enlloc de Bernat Tallaferro millor et quedaria Savi Salomon no?
Bé molt bé i la llibertat d'expresió no diu res de cridar ja se sap quan un està indignat crida!
I ho he fet amb tota l'intensió revolta popular !!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
24 de maig de 2011, 17.11 h

#10 Escriure en majúscules, es cridar, i no cal cridar. El poble ja ha parlat i ha dit el que volia, ens agradi o no.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
INDIGNATS fletxa PLAÇA CATALUNYA
24 de maig de 2011, 16.50 h

ERC -és L'únic partit que té tota la dignitat del món per a mi!
REPÚBLICA, D'ESQUERRES I INDEPENDENTISTES PER LA GENT AMB EL CAP CLAR I LES IDEES CLARES!
Per la gent honesta!
I qui no s'equivoqui que tiri la primera pedra jo si que votaré sempre ERC!per Francesc Macià i LLius Companys que no és poc!I per aconseguir l'independència!!
El castig a ERC ja s'ha fet!JA N'HAN APRÉS!
ARA CAL INDEPENDÈNCIA I JA VEURE DE QUIN COLOR SOM I COM SOM SI DE DRETES O ESQUERRES!UNITAT I INDEPENDÈNCIA... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
24 de maig de 2011, 15.06 h

#8 Ammeg... encara no te'n adones que qui t'ha fotut els cuartos ha estat el govern del tripartit?. Tú creus que es gaire maco entrar a dirigir un país i haver de començar per fer retallades? i, a més, totalment impopulars?. De ben segur que el que els hi hagués agradat a CiU es poder fer ampliar els serveis i així agafar més poder de cares a unes municipals com les que hem tingut. Però, es dona el cas, de que la gent, majoritariament, no es bleda com sembles tú. (o potser les ases som... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Ammeg fletxa PLAÇA CATALUNYA
24 de maig de 2011, 14.57 h

SI SI HAN GUANYAT MANIPULANT A LA POBLACIÓ NO PARLANT MÉS DE RETALLADES !
ENGANYA BOBOS SON !
PERO LA GENT ES QUE ESTA MOLT EMPANADA MIRANT LA TV, I EL FACEBOOK (ENCARA ÉS SALVA UNA MIQUETA EL SEGON PERÒ VIGILA QUE ES ESPIONATGE A PINYON!)i si és veritat que han guanyat però per treures de sobre l'españolisme del PSC.
Però que CIU no vaguin xuletes, que és poden fotre una patacada de collons per no despertar si retallen en sanitat i educació!
Quie és trobaran amb el pollastre!
La ge... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
24 de maig de 2011, 14.52 h

#4 L'estatut es aigua pasada, ja no el volem... ens l'han fet avorrir. Ara, el que volem, es la plena independència i, qui no vagi encaminat cap aqui, ja pot fer via cap a casa seva...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
jml fletxa martorell
24 de maig de 2011, 10.10 h

Per dignitat nacional no s'hauria de pactar amb el PP.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5 Oriol Jordan
24 de maig de 2011, 00.08 h

No serà un canvi de cromos, no poc


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
23 de maig de 2011, 23.21 h

Res de donar-li poder al PP, s'han d'agenollar com a minim i demanar perdo pel mal que han fet i retirar el recurs de l'estatut!!! o sino fora!!!