El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 08:56 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El Suprem torna a ordenar que el castellà sigui llengua vehicular a les escoles catalanes

L'alt tribunal espanyol ha dictaminat un total de cinc sentències que obliguen a acabar amb el sistema d'immersió lingüística

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El Tribunal Suprem espanyol ha dictat dues noves sentències que obliguen a la Generalitat a acabar amb el sistema d'immersió lingüística i substituir-lo per un model d'ensenyament bilingüe en què el castellà sigui també llengua vehicular. Es tracta de dues noves sentències que asseguren que els alumnes d'educació infantil i primària tenen dret a rebre l'ensenyament en la llengua que 'vulguin els pares o els tutors'. De la mateixa manera, contempla que els pares puguin rebre totes les comunicacions i circulars en castellà.
Amb aquestes són ja cinc el nombre de sentències dictaminades per l'alt tribunal que ordenen de nou que el castellà sigui vehicular.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
Maria Pilar fletxa Tarragona
27 de maig de 2011, 13.09 h

#8 fantàstic el video!! Ja l'he compartit!! Gràcies, Toni Fernandez!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8 Toni Fernandez
Toni Fernandez fletxa [object Object]
27 de maig de 2011, 11.55 h

Res tu, Com si sentíssim ploure! Aquest és el tema que més els cou als espanyolistes, només cal veure que diuen la gentola aquesta al documental SPAIN'S SECRET CONFLICT http://vimeo.com/24052492


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Karme fletxa Alt Penedès
27 de maig de 2011, 10.58 h

Com es pot ser tan curt de gambals. Es així de senzill: A les espanyes es parla castellà i a Catalunya es parla Català. I s'ha acabat el bròquil. Tanta mala llet em fà emprenyar. Qui vulgui parlar amb castellà que marxi a les espanyes i no tindrà cap problema. Però, Catalunya=Català, us ha quedat clar?. INDEPENDÈNCIA INMEDIATAMENT!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Maria Pilar fletxa Tarragona
27 de maig de 2011, 10.36 h

Les subvencions de materrial escolar, menjadors, beques, ajuts per ser familia nombrosa (creieu-me que sé de qui parlo...), tant sels hi deu en fotre que els hi vinguin en català...veritat?? Catalunya té aquesta mena de paràsits...no ho sé qué esperem...Independència, però JA!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Maria fletxa BCN
27 de maig de 2011, 09.53 h

D'on són aquest senyors de suprem????, jo no em sento representada per ells, o sigui que ni cas!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Titani fletxa Catalunya, proper estat europeu.
26 de maig de 2011, 23.37 h

Prou agressions espanyolistes contra Catalunya!! Tolerància 0 contra aquests atacs!!! Hem de respondre contundentment per legitima defensa!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
OTGER fletxa PAÏSOS CATALANS
26 de maig de 2011, 22.47 h

El suprem no era aquell tribunal que Bildu es va passar per la pedra?


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
joan fletxa canet
26 de maig de 2011, 18.32 h

El Suprem no havia sentenciat que les acampades no eren legals? Doncs això, com si sentírem ploure!


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
4 fletxa -
26 de maig de 2011, 12.30 h

És senzill, el seu nom és Independència