El digital dels que votaran #SíSí. N. 3907. Dilluns, 22 de gener de 2018 01:31 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Guerra al si del PSC

El diputat Joan Ferran carrega contra l'alcalde de Lleida, Àngel Ros, per aspirar a la direcció del partit

Comentaris 7  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Joan Ferran no veu bé que el batlle lleidatà, Àngel Ros, no descarti optar per la presidència del PSC,o això és al menys el que sembla a la darrera entrada al seu bloc. En el seu escrit, Ferran carrega contra un dels companys de partit que s'ha postulat per dirigir el partit a partir del proper congrés. El diputat es mostra sorprès de les declaracions de Ros en una entrevista a El País on explica que no renuncia a cap dels llocs destacats del futur PSC. 'Quedo astorat', valora Ferran, que arremet contra Ros per haver-se 'fet un fart de parlar de renovació i reformes' mentre 'està disposat a reproduir, o reeditar, un 'núcleo duro' que ho decideix tot en petit comitè'.
joan ferran
Comparteix
   


Etiquetes
Joan Ferran critica el batlle de Lleida per voler 'copar aquest sanedrí amb alcaldes. 'Vaja home! Que en lloc de procurar una nova direcció partidària més permeable i des professionalitzada ara hem de fer un gir a la 'institucionalitis'', sentencia el diputat al seu bloc. A Ferran, per últim, tampoc li ha agradat que Ros s'hagi mostrat partidari d'un pes major de la Catalunya no metropolitana al PSC. 'A on hauré escoltat abans això i en boca de qui? Ui,ui,ui...Torna el discurs de la Catalunya profunda?', conclou el diputat.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#7
dalbert fletxa barcelona
25 de juny de 2011, 10.54 h

Aquest "senyor" Serafini está cagat al pensar que en Ros els hi pugui desfer la seva closca rovellada i pudenta de resclósit. Faria molt de buscar-se un lloc destinat als inútils obsolets a l'ONCE. Si espera massa, els seus companys de partit esgotaran l'oferta...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Justí fletxa Sitges
24 de juny de 2011, 00.19 h

Aquest home, El Ferran, ha estat el meu mestre: he après força bé a tenir espanyolofobia.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Jordi fletxa Bcn
23 de juny de 2011, 20.42 h

Ui ui ui, Juan Fernando, com et torni a veure sentat a la terrassa d'un dels bars del meu carrer, endevina a qui li caurà un sabatot.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Serafí fletxa Barcelona
23 de juny de 2011, 10.01 h

els de la "crosta del baix Llobregat" lluiten per mantenir el seu estatus. El dia que a aquest partit es lliurin d'aquesta gentola, potser tornarà a ser el PSC. Mentres, els llepaculs del PSOE de sempre.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Tomppa fletxa Sabadell
23 de juny de 2011, 08.47 h

Ferran es una fatxa espanyola, suposo que va lluitar tant contra feixistes que única cosa que se es a pensar com ells, lluitant per únitat d'espanya amb una llengua comú ... fàstic.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Pantinet fletxa Les Escaldes
23 de juny de 2011, 08.39 h

Ja té nassos, El de la CROSTA espanyolista que forma part del grup de llepaculs dels barons del PSC, i que en fotut el partit dins d'un pou, Resulta que el de la CROSTA critica al que ha tingut més èxit de tots els sociates. Que deixi de viure del "cuento" que fa massa temps que no fot brot.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
23 de juny de 2011, 07.57 h

Quin goig!!.

No direu que no és bonic aixó!!.