El digital dels que votaran #SíSí. N. 3848. Dijous, 23 de novembre de 2017 13:51 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Arenys de Munt doble fletxa

Seròs també farà una consulta sobre la independència de Catalunya

L'alcalde, Gabriel Pena, creu que la resposta de l'Estat espanyol 'no ens ha d'atordir, sinó esperonar més'

Comentaris 30  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 13 vots )
carregant Carregant

La consulta per la independència convocada a Arenys de Munt ha despertat l'interès en altres municipis que segueixen atentament la iniciativa. El municipi de Seròs, al Segrià, ja estudia com fer també al seu poble una consulta d'aquestes característiques. Gabriel Pena, l'alcalde, ha explicat a directe!cat que feia dies que ho estaven rumiant i que la resposta de l'Estat espanyol recorrent als jutjats per prohibir el referèndum 'no ens ha d'atordir, sinó esperonar més'. Pena considera que 'aquesta vegada hem tocat el taló d'Aquil·les' i que si aquest cabdell es fa més gran pot tenir conseqüències molt positives'. És per això que creu, sense convertir-ho en una qüestió de partit, els ajuntaments governats per CiU i ERC haurien de donar el seu suport perquè es puguin celebrar consultes d'aquest tipus als seus municipis.
ajuntament, seròs, segrià
Comparteix
   

L'alcalde de la vila ha volgut solidaritzar-se amb els organitzadors i l'ajuntament d'Arenys de Munt i assegura que si cal 'fer acte de presència' el dia de la consulta hi serà perquè es visualitzi el suport d'altres municipis cap a la consulta. De moment, no han mantingut contactes amb l'Ajuntament d'Arenys però ho faran properament i estudiaran com es desenvolupa la consulta a Arenys per tal d'exportar-la també a Seròs.

Gabriel Pena creu que, de la mateixa manera que s'ha fet a Arenys, tampoc serà l'Ajuntament de Seròs qui impulsi directament la consulta sinó que probablement es farà des de la societat civil ja que considera que 'si els partits van més enllà de donar-hi suport serà contraproduent'. Tot i que considera que els ajuntaments governats per ERC i CiU haurien de promoure i donar suport automàticament a iniciatives en aquest sentit ja que es tracta de governs 'inequívocament nacionals'. Creu que és des dels pobles petits que pot començar aquest moviment i demana 'treure aquell esperit rebel de quan érem joves'.

Seròs és un municipi del Segrià que té una població de 1876 habitants (dades de 2008) on ERC governa amb majoria absoluta.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#30
3 de setembre de 2009, 17.43 h

SOM UNA NACIO:

http://www.youtube.com/watch?v=bXjyY9H-9Xw


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
3 de setembre de 2009, 09.09 h

Ànim! Teniu el meu suport. Com més serem, més riurem!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
3 de setembre de 2009, 03.25 h

Speech del Alcalde de Seros abans del referendum.

http://www.youtube.com/watch?v=1gnCyeJur8Y


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
Marcel CC fletxa Freedom Catalonia
3 de setembre de 2009, 02.13 h

Ens veten els nostres aeroports perque no poguem tenir vols internacionals i passin per Madrid-Barajas, ens veten el corredor de Mercaderies perq no pasi pel País Valencià ni Catalunya,ens segueixen expoliant el 9% del PIB,ens porten centenars d´inmigrants subsaharians amb avió desde Malaga i les Canaries aquí,ens omplen a peatges,fa decades que no inverteixen amb rodalies i tampoc ens la traspasen a la Generalitat, només ens volen per munyirnos i viure amb més de 2 milions de subvenciona... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
3 de setembre de 2009, 00.23 h

CATALONIA THE NEXT STATE IN EUROPE STARTED IN SEROS.

http://www.youtube.com/watch?v=24-_xcGlG4c


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
Gavanenc fletxa Gavà
3 de setembre de 2009, 00.09 h

Vull poder votar també a Gavà

Referendum ja a Gavà



vull el meu poble Gavà Lliure i vull el meu poble(nació)Catalunya i Països catalans lliures sense imposicions,sense expoli fiscal de la metropoli ejpanola, sense la seva pseudodemocracia,la seva monarquia,sense els seus tribunals d´injusticia,estat de dret a espanya= a farsa,separació de poder a espanya ni en somnis Cultura la dels toreros i els seus assessinats d´animals a l´aire lliure

perdo en diuen "La FIES... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
2 de setembre de 2009, 23.59 h

VOS RECORDEU DELS DEIXONCES FOCS DE CAMP? PUES L'ALCALDE I LA POBLACIO DE SEROS MI HAN FET TORNA...



http://www.youtube.com/watch?v=bw8fVd6ql_I


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
2 de setembre de 2009, 23.45 h

EL DIA QUE SEROS A ASOMBRA AL IMPERI castella digueren..."EN SEROS...SE HA PUESTO EL SOL" -BORRATXO FARAO.....! [LET MY PEOPLE GO]!.

http://www.youtube.com/watch?v=Fi8pFsC8GMs


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
2 de setembre de 2009, 22.59 h

Justament aquest matí demanava això mateix; recolzament d'altres ajuntaments i iniciatives semblants. Ben fet!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
2 de setembre de 2009, 22.46 h

A VERE VOS PORTO UN ALTRE DELLONCES; PER CUIDAR A SEROS I SEROSINES, PER SI ELS DEMALLONCES, DE LA ILLA JHULIVERT, FAN ALGUN DEIXONSES.UNS L'ANOMENEN EL KILLER BUNNY ALTRE LE LAPIN VICIEUX A AMERICA EL CONEJO PENDEJO I LA LO LLARG DE LA PAMPA...EL CONEJO QUE MUCHO TRAQUETREA...QUE NO VOS TRADUIRE...I A ALMACELLES EL CONILL DAURELIA.(PER LES ORELLES)

http://www.youtube.com/watch?v=XcxKIJTb3Hg