El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 11:56 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Junqueras vol obrir als 'simpatitzants' l'elecció dels candidats d'ERC a les eleccions

Adverteix que el partit té més 'amics que militants'

Comentaris 19  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

L'eurodiputat d'ERC i alcalde de Sant Vicenç dels Horts, Oriol Junqueras, vol que ERC esculli a través de primàries els seus candidats a les diferents conteses electorals i que ho faci no només amb la participació dels militants del partit sinó també dels simpatitzants. En una nova proposta des que va anunciar la candidatura juntament amb Marta Rovira a la direcció del partit, Junqueras recorda que la formació té 'més amics que militants' i reflexiona que potser s'hauria de trobar una fórmula per 'establir un cens ampliat en què no només els militants puguin participar en aquests processos de democràcia interna per acostar els candidats, o almenys els números u de la llista, a la ciutadania'.
oriol junqueras, erc, esquerra, eurodiputat
Comparteix
   


Etiquetes
'Hauríem de buscar la manera de poder fer primàries a ERC per escollir els candidats a les eleccions catalanes, estatals i europees, com a mínim en els grans àmbits institucionals', ha proposat Junqueras. El candidat a la presidència d'Esquerra aposta també per discutir 'la conveniència o no' de celebrar igualment primàries per elegir els alcaldables d'alguns municipis. I vol obrir un debat sobre 'qui hi pot participar'. 'Segurament no només els militants, sinó també els simpatitzants i els amics d'ERC', ha afirmat l'eurodiputat.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#19
antoni fletxa sabadell
14 de juliol de 2011, 15.44 h

Això pinta bé , ja hi ha uns quants que tenen cuques .Visca en Junqueres


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Josep Albert Sigfrid fletxa Sant Cugat del Vallès.
7 de juliol de 2011, 15.23 h

COMPANYES I COMPANYS, TORNE-M'HI NOI!!
sUPOSEM QUE JO VAIG A VOTAR A UNES PRIMARIES DEL PSC O DE CIu O ..DEL PP. Que cony hi pinto jo que soc d'ERC,Quina representació seriosa pot tenir el meu vot en l'elecció dels respectius representants de cada partit?Puc votar aquell que sigui millor per a la meva ideologia amb la qialcosa desvirtuo els seus resultats.
Ens exposem a que els espavilats- tots en tenim constancia al nostre partit d'uns quants d'quests tan llestets , hàbils i manipuladors- M... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Josep Albert Sigfrid fletxa Sant Cugat del Vallès.
7 de juliol de 2011, 15.06 h

No ho trobo bé.La manera de controlar seriosament és que la gent que voti sigui la que militi.i no idealitzo res. En absolut. Però un militant que paga una quota, que té un cert contacte amb el partit tot i que en molts casos sigui passiu, és una "certa "garantia.
Obrir el partit a l'hora de les votacions de les bases es exposar-se a una sèrie d'irregularitats: p.ex que un porti a amic i amics perquè sigui popular o conegut en qualsevol àmbit de la cultura o... de l'hostaleria!!!.(... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
xauxau fletxa bcn
7 de juliol de 2011, 11.47 h

Suposo que el que no sap el Jonqueres és que aquests "simpatitzants" ho són de les sigles ERC, i més aviat són "anti-simpatitzants" de tot element viu que remena la cua a les direccions actuals (inclós ell, que més aviat forma part del problema que de la sol·lució).


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Robert fletxa bcn
7 de juliol de 2011, 10.34 h

No ho veig malament... Per cert, el PSC ja ho va fer així a les primàries Hereu-Tura, no?


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
JoanMarti fletxa Abrera
7 de juliol de 2011, 10.04 h

Suposo que si ell pensa aixi deu ser per alguna cosa positiva per ERC, no crec que vulgui equipara a un militant a un simpatitzan, no tindria sentit ser militant


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Pep fletxa Vallès
7 de juliol de 2011, 09.54 h

#12 Vols dir que no estàs confonent ERC amb CyU?


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
7 de juliol de 2011, 09.50 h

#4 T'has plantejat desixar ERC, si a aquestes alçades encare ets militant......? què esperes que ERC digui publicament que va contra la independència de Catalunya apoiant al millor postor del govern expoliador de Madrid? Va home que ja som grandets


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 15
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
7 de juliol de 2011, 09.47 h

#5 Ets una mica il.lusa si encare et planteges continuar essent d'ERC. Qines barrabassades més han de fer els d'ERC?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 20
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
7 de juliol de 2011, 01.14 h

Junqueres, t'equivoques. No es el mateix ser militant, que ser simpatitzant. Tú ets militant d'un partit politic i et pots presentar a la presidència i votar-la. Els simpatitzants no es poden presentar a la presidència i per tant, no poden votar.