El digital dels que votaran #SíSí. N. 3870. Divendres, 15 de desembre de 2017 15:03 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El PSC és l'únic partit que no exigeix a Salgado que pagui a Catalunya el fons de competitivitat

El PPC demanava inicialment en la seva moció la dimissió de la vicepresidenta segona del govern espanyol

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

El Parlament ha aprovat amb els vots a favor de CiU, PP, ICV-EUiA i ERC i amb les abstencions del PSC, C's i SI una esmena transaccional de convergents i populars per la qual la cambra insta a la vicepresidenta segona i ministra d'Economia i Hisenda, Elena Salgado que acompleixi amb les seves obligacions i que el govern espanyol pagui a Catalunya el fons de competitivitat. L'esmena transaccional, emmarcada en una moció del PPC sobre les prioritats de la despesa de la sanitat pública, la millora dels serveis i la qualitat assistencial, ha rebaixat força el to inicial de les peticions. Els populars demanaven primer que Salgado cessés de les seves responsabilitats 'amb caràcter immediat'.

Comparteix
   


Etiquetes




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
23 de juliol de 2011, 16.41 h

#10 O al psiquiatre.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Pantinet fletxa Les Escaldes
23 de juliol de 2011, 15.31 h

El PSC es com el P.P. o CD's. viuen a Catalunya però senten la catalanitat com Franco, Aznar i Vidal-Quadras. Els nacionalistes que voten al PSC han d'anar a la preso de pet.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Josep-Lluís G. fletxa La Font de la Guatlla
23 de juliol de 2011, 11.36 h

#8

Com un partit "suposadament" independentista, es pot "abstenir" a l'hora de reclamar i exigir el que és de Catalunya???


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
23 de juliol de 2011, 11.30 h

#7 Això sí que és fer demagògia! Com si fos pels mateixos motius, que s'han abstingut.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Josep-Lluís G. fletxa La Font de la Guatlla
23 de juliol de 2011, 10.44 h

"...amb les abstencions del PSC, C's i SI" !!!.
Vaja amb els de SCxI.... ja veiem amb qui s'h junta!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6 Assumpta Tallaferro
23 de juliol de 2011, 10.09 h

Jo no sé com encara hi ha persones que es diuen catalans i que voten el PSC. Vergonya històrica. Els catalans que voten el PSC i també, perquè no dir-ho, ERC i ICV, Alternativa i ....passaran a la història com catalans traïdors a Catalunya, traïdors per sotmetres en benefici propi sota les ordres dels expoliadors del seu propi païs. DEMENCIAL!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
22 de juliol de 2011, 22.42 h

#4 Tranquil, que en Joan de Palamós i jo som els únics d'aquest web que som antiPSC-PSOE.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Ivan fletxa Avinyó
22 de juliol de 2011, 22.06 h

#3 Aquí n'hi ha un. Què passa?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
22 de juliol de 2011, 20.50 h

A on són els defensors del tripartit d'esquerres?


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Voltaire fletxa Rias Baixas
22 de juliol de 2011, 18.55 h

Si, si...mireu quin corridor s'estan fent (tot i que el seu Govern és del PP) els gallecs amb els nostres calers:
http://www.youtube.com/watch?v=h34Z4pYBMNA