El digital dels que votaran #SíSí. N. 3754. Dilluns, 21 d'agost de 2017 13:56 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa Última actualització Dimecres, 21 de setembre de 2011 11:32 h

El Port de la Selva i Roda de Ter també s'afegeixen a la llista de Municipis per la Independència

Es preveu que en els propers dies s'hi sumin una dotzena de poblacions

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 14 vots )
carregant Carregant

El llistat de Municipis per la Independència no para de crèixer. Si ahir comentàvem que Mollerussa molt probablement s'afegiria a la iniciativa nascuda a Vic, ara Port de la Selva i Roda de Ter també s'hi han sumat. En el darrer ple de Port de la Selva, celebrat dijous passat a la tarda, es va aprovar adherir-se a l'associació d'ens locals amb l'objectiu de defensar l'assoliment dels drets nacionals que corresponen a Catalunya i promoure l'exercici del dret a decidir. El mateix va succeir a Roda de Ter, on tots els partits del consistori (CiU, ERC, IPR -partit associat al PSC- i PxC) hi van votar a favor. Es preveu que una dotzena de municipis més s'hi afegiran en el transcurs dels propers dies. 




COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
Mercè P.B. fletxa Barcelona
30 de setembre de 2011, 13.25 h

Vergonya per vosaltres, Canet de Mar!
Què us dóna ecspanya?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Francesc fletxa Barcelona
24 de setembre de 2011, 13.12 h

Si el suport de tots els independentistes de Catalunya a Escòcia, produeix, d'una P. vegada la unitat nostra serà per prendre una botella de cava per barret, salut i independència.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
22 de setembre de 2011, 21.57 h

#10 Sembla mentida que puguis ser tan desagraït. Si no fos pels catalans/es, la majoria d'immigrants espanyols com tu, haguéssiu mort de gana a Espanya, tal com els nens d'Etiòpia


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Karme fletxa Alt Penedès
22 de setembre de 2011, 16.55 h

#13 Si Francesc, m'agrada parlar clar i Català. Jo també estic d'acord amb la gran majoria dels teus comentaris. Salut i Independència.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Francesc fletxa Sant Pol de Mar
22 de setembre de 2011, 16.13 h

#12 es nota que t´agrada parlar clar.
100% d´acord.
INDEPENDENCIA


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Karme fletxa Alt Penedès
22 de setembre de 2011, 15.53 h

A tots els Catalans que no vulguin la Independència, que els donin pel sac per traïdors al seu País. I als ecspagnols ni punyeter cas, perquè prou pena tenen de ser-ho i tindre un cervell tan poc evolucionat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Francesc fletxa Sant Pol de Mar
22 de setembre de 2011, 15.38 h

#10 ..............................................................................................
.....................................................................................................
.....................................................................................................


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Karme fletxa Alt Penedès
22 de setembre de 2011, 11.51 h

Que tots els Ajuntaments de l'Alt Penedès es declarin Municipis per la Independència. Però tenim un problema, n'hi ha molts amb CIU al cap davant i ells no estan per aquest tema.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Davit fletxa Barcelona
22 de setembre de 2011, 11.48 h

Ànim a tots els municipis que s'han afegit i els que s'hi afegiran a aquesta iniciativa! La llibertat la aconseguirem desde abaix i poc a poc però amb constància i contundència. No seràn pas els polítics ,cap d'ells! serà el poble de Catalunya i després ells s'hi afegiràn, no pas a l'inrevès. Visca la llibertat i visca Catalunya lliure!