El digital dels que votaran #SíSí. N. 3696. Diumenge, 25 de juny de 2017 02:04 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dimecres, 28 de setembre de 2011 11:30 h

Balaguer i Maspujols també se sumen a l'Associació de Municipis per la Independència

Maspujols és el primer poble del Camp de Tarragona a adherir-s'hi

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 12 vots )
carregant Carregant

El degoteix de municipis que s'adhereixen a la iniciativa impulsada per l'alcalde de Vic, Josep Maria Vila d'Abadal, d'agrupar tots aquells municipis que volen defensar l'assoliment dels drets nacionals de Catalunya amb l'objectiu de promoure l'exercici del dret a l'autodeterminació és constant. Aquesta setmana s'ha conegut que Maspujols aprovarà dijous sumar-se a l'Associació de Municipis per la Independència, tal com informa DelCamp.cat, i esdevenir així el primer municipi del Camp de Tarragona a formar-ne part. A Ponent, La Manyana també avança que Balaguer té previst aprovar formar-ne part en el ple municipal de demà. A banda, municipis com Mollerussa, les Borges Blanques, Cervera, Tona, Ripoll, Girona, Calella i Pardines, entre d'altres, també s'hi sumaran en els propers dies i en els propers plens.

Comparteix
   


Etiquetes
A proposta d'una moció presentada per l'equip de govern maspujolenc (CiU), el ple d'aquest dijous formar part de l'Associació. Els convergents, amb cinc regidors, tenen majoria absoluta en un consistori en què el PSC hi és a l'oposició amb dos regidors. Pel que fa a Balaguer, CiU i ERC han presentat la moció que s'aprovarà amb els seus vots (9 en total i majoria en un ajuntament amb 17 regidors), PSC i ICV es preveu que s'abstindran i el PP ja ha anunciat que s'hi oposarà. 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
29 de setembre de 2011, 20.43 h

Porto dies esperant una resposta de l'Ajuntament del meu poble. Vaig demanar educadament que tinguessin en compte aquesta opció i que en comptes de decidir-ho només els funcionaris de l'Ajuntament, ho preguntessin a tot el poble.
Encara no m'han contestat i crec que ignoraran la meva sol·licitud. No ens escolten i després volen en nostre vot. A la merda els polítics.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
carme fletxa barcelona
29 de setembre de 2011, 18.57 h

Molt bona idee. Aixi m'agrada si tots els ajuntaments si suman ja tenim la independencia del nostre pais i ja no es podrà dir que el poble català no esta prou madur.. Visca Catalunya lliure d'Espanya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
MAC fletxa Vic
29 de setembre de 2011, 09.42 h

BENVINGUTS !!!
Tal com va recordar-nos en Pep Guardiola. "... no oblideu que, si ens aixequem ben d’hora, però ben d’hora ben d’hora, i no hi han retrets, no hi han excuses, i ens posem a pencar, som un país imparable !"
Ja hem començat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6 Mara Villa
Mara Villa fletxa [object Object]
28 de setembre de 2011, 23.38 h

Correm-hi tots!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Jaume fletxa Sants, Barcelona
28 de setembre de 2011, 18.57 h

Algú em pot explicar la diferència entre "l'Associació de Municipis per la Independència" i els 1.414 regidors adherits a la plataforma "Decidim.cat" ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Francesc fletxa Sant Pol de Mar
28 de setembre de 2011, 16.29 h

Vinga va. A veure quins pobles seran els seguents.
INDEPENDENCIA


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Gerard fletxa Munic
28 de setembre de 2011, 16.23 h

Som-hi, gent!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
28 de setembre de 2011, 12.09 h

ENDAVANT TENIM PRESSA!!!!