directe ! a La República. N. 4086. Dijous, 19 de juliol de 2018 17:38 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Solidaritat intenta 'desbordar' el Parlament amb 101 propostes de resolució al DPGC

És una xifra molt superior a les presentades pels altres grups polítics

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

Solidaritat Catalana per la Independència ha presentat 101 propostes de resolució en el Debat de Política General que són el compendi de la feina feta pels seus tres diputats en aquests 9 mesos de legislatura. Una xifra clarament superior a les que han presentat altres grups (ERC n'ha presentat 42 i Ciutadans, per exemple, només 9). Des de SI mateix es justifica aquest gruix assegurant que la tasca parlamentària dels seus representants 'supera amb escreix la de la resta de forces polítiques tot i tenir més representació a la Cambra'. Al seu web es poden consultar totes, ordenades en nou blogs: full de ruta; economia i Estat del Benestar; llengua i Països Catalans; memòria, símbols i identitat; sostenibilitat i medi natural; internacional; infraestructures i mobilitat; interior i altres. 
 




COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
Mercè P.B. fletxa Barcelona
2 d'octubre de 2011, 20.40 h

#11 Les resolucions proposades per SI, a més de quantioses, també tenen qualitat. La prova és que el Govern dels "millors" no n'ha admès ni una. Quines propostes fantàstiques fan els altres grups? Retallades, castellà a l'escola, etc. etc.
Tant de bo s'acceptés alguna de les resolucions de SI avançaríem una mica. Ah! recordo que també van presentar una Llei de la independència. Òbviament, es va desestimar. Si aquesta no és una petició plena de sentit, nó sé pas quina ho serà... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
1 d'octubre de 2011, 12.01 h

Cal no comfondre la QUANTITAT amb la QUALITAT. Què preferirieu: menjar 10 kg de patates o 1/4 kg de llobarro? Per cert: els castellans diuen CANTIDAD, mot que, evidentment, prové no pas de cUanto, sinó de canto, i també diuen CALIDAD que, com és evident, no prové de cUal sinó de CAL. Però és que d'una llengua com la castellana, què recony en voleu esperar, eing?? eing??


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
30 de setembre de 2011, 18.59 h

Fan més feina els tres diputats de Solidaritat que els d'altres grups que tripliquen o, fins i tot, multipliquen per vint la representació a la cambra.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
30 de setembre de 2011, 17.05 h

Paiasos, amb aquestes rebequeries de nen petit no anem enlloc.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
QuimX fletxa Barcelona
30 de setembre de 2011, 16.38 h

Suposo que sabreu que una proposta de resolució poden ser tres línies de text i que és gratis fer-la, per tant, si ens posem en el plan de SI, no se'n podien fer 101, sinó 1001 o un milió, és igual, la qüestió és ser seriós i treballar d debò pel país, no fer el fatxenda i escopir cap a tot arreu, al final escopiran cap a dalt i els caurà al damunt


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 12
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Mercè P.B. fletxa Barcelona
30 de setembre de 2011, 13.29 h

O t'expresses millor... o plega, noiet.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
30 de setembre de 2011, 08.50 h

TENA PRESIDENT!! I CONSELLERS ELS SEUS COLLONS!.!! GRÀCIES ALFONS!!! GRÀCIES SI.
NO AFLUIXEU...

ARA JA US CRITICAN FINS I TOT PER TREBALLAR MÉS QUE ELS ALTRES... PUTU PAÍS...


Valora aquest comentari:   votar positiu 25   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
jordibcn fletxa Barcelona
29 de setembre de 2011, 22.50 h

#3 #4 , el número 1 i el 2 no ho se, però jo el que puc i els de SI o SCI ( per cert perquè en el vostre logo no surt la C) em dieu que rés perquè no sóc independentista Strubell dixit,


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 16
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Francesc fletxa Sant Pol de Mar
29 de setembre de 2011, 19.32 h

#2 i tu que fas pel pais??

INDEPENDENCIA


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 13
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Francesc fletxa Sant Pol de Mar
29 de setembre de 2011, 19.32 h

#1 i tu que fas pel pais??

INDEPENDENCIA