El digital dels que votaran #SíSí. N. 3696. Diumenge, 25 de juny de 2017 02:06 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dijous, 29 de setembre de 2011 17:04 h

Ja són 12 els Municipis per la Independència

N'hi ha sis més pendents d'aprovació

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 20 vots )
carregant Carregant

Les Borges Blanques, Maspujols, Balaguer, Ripoll i Olot han aprovat aquest dijous adherir-se a l'Associació de Municipis per la Independència i d'aquesta manera ja s'arriba a la dotzena de poblacions i ciutats que volen seguir les passes que Vic va començar a traçar. L'alcalde vigatà, Josep Maria d'Abadal, va ser pioner en aprovar una moció en favor de la creació d'una associació d'ens locals amb l'objectiu de defensar l'assoliment dels drets nacionals de Catalunya i promoure l'exercici del dret a decidir. Acte seguit s'hi va afegir Port de la Selva i amb els municipis que en el ple d'avui han donat el vistiplau en l'adhesió ja en són 12. Una xifra que no para de créixer atés que Mollerussa, Solsona, Pardines, Girona, Calella, Cervera i Tona ho faran en els propers dies. 

Comparteix
   


Etiquetes




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
Josep fletxa Sant Celoni
30 de setembre de 2011, 20.26 h

No, si jo, me n´alegro moltíssim!! A veure si a St. Celoni també es podrà fer, difícil amb només dos regidors de la CUP i 7 de CiU (la resta són 8 del PSC)... S´admeteixen apostes...:-D


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
30 de setembre de 2011, 18.56 h

Tot i que a CiU els falta valentia i ambició nacional, no són el mateix que el PSC, tal com des d'Esquerra han intentat vendre des del 2003 fins al 2011.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Noemí fletxa Sabadell
30 de setembre de 2011, 18.00 h

#7 Sabadell, tampoc. que jo sàpiga al Vallès Occidental, qui s'hi ha afegit?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Josep Ma. fletxa Terrassa
30 de setembre de 2011, 17.47 h

#7
Ufff; després del famós "boicot al cava" per part d'Espanya, no entenc com és possible que al Penedès hi hagi tant poca sensibilització pel país, quan hauria de ser una comarca puntera en esperit nacional independentista, ja que pateixen l'averssió dels espanyols d'una manera molt directe.
Potser per cassos com aquests molts veiem el futur del nostre país molt negre.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
atlasac fletxa Vila-real
30 de setembre de 2011, 10.44 h

VISCA ELS POBLES CATALANS!!!!!.-Avui sols estarà lo meu en noticia@elmati.cat no us arrepentireu!!.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Karme fletxa Alt Penedès
30 de setembre de 2011, 09.59 h

Aviam si tots els municipis de l'Alt Penedès fan el gest i s'hi afegeixen. De moment, que jo sàpiga encara no n'hi ha cap. Independència es l'únic camí per sortir d'un país invasor que ens ofega i ens roba. Ànims, que a poc a poc ho aconseguirem.


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
MAC fletxa Vic
30 de setembre de 2011, 09.50 h

BENVINGUTS !!!
Tal com va recordar-nos en Pep Guardiola. "... no oblideu que, si ens aixequem ben d’hora, però ben d’hora ben d’hora, i no hi han retrets, no hi han excuses, i ens posem a pencar, som un país imparable !"
Ja hem començat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 24   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Davit fletxa Barcelona
30 de setembre de 2011, 09.43 h

Celebro amb alegria aquesta bona noticia. I el millor és que cada cert temps hi han més municipis que s'hi afegeixen. Vull felicitar a tots aquells que ja s'hi han afegit i també donar ànims als municipis que es plantejen fer aquest pas. Com diu un comentari anterior, i amb el que hi estic totalment d'acord: de mica en mica s'omple la pica. Companys, el procés per a la nostra independència ja ha començat. Seguim lluitant amb força, doncs!


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
pere fletxa cardedeu
30 de setembre de 2011, 08.32 h

a Cardedeu és va aprovar la moció per adherir-s'hi ahir la nit amb els vots a favor de CiU CUP ICV GpC l'abstenció de PSC i el vot en contra del PP