El digital dels que votaran #SíSí. N. 3754. Dilluns, 21 d'agost de 2017 13:53 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa Última actualització Dijous, 29 de setembre de 2011 19:01 h

SI força el Parlament a ajornar, per primera vegada, la votació de les resolucions

La cambra catalana pren una decisió inèdita per evitar que la votació no s'allargui durant moltes hores

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

La Junta de Portaveus ha decidit ajornar fins aquest divendres les votacions de les resolucions del Debat de Política General després de constatar que les votacions es podrien allargar moltes hores. Arran de la petició de Solidaritat Catalana, que ha presentat 101 resolucions, de votar-les una per una -el reglament ho permet- i tenint en compte que n'hi ha més de 600 entre tots els grups parlamentaris s'ha vist que al ritme que s'anava el ple hauria pogut arribar a durar 50 hores. La presidenta del Parlament, Núria de Gispert, ha anunciat que s'ha pres aquesta decisió perquè els serveis jurídics de la cambra tinguin temps d'ordenar les resolucions. No hi ha precedents d'un cas com aquest. A més, ha demanat disculpes però també ha instat els grups a tenir en compte que demanar votacions per separat "requereix un ordre diferent del debat". Quan tan sols havien transcorregut 20 minuts de votacions i només s'havia avançat en la discussió de 5 resolucions, el portaveu del grup parlamentari del PP, Enric Millo, ha alertat: 'He calculat que haurem de fer unes 1.000 votacions i calculo que al ritem que anem això representarà unes 50 hores. Posem una mica de seny'. La intervenció del popular ha estat ben rebuda a l'hemicicle. 
 

Comparteix
   


Etiquetes




COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
Mercè P.B. fletxa Barcelona
30 de setembre de 2011, 13.39 h

Solidaritat Catalana per la Independència: seguiu així !! Esteu donant exemple: parleu clar, sense embuts; en lloc de lamentar-vos, feu feina.
Potser costarà, però, mica en mica, la gen s'adonarà de qui explica la realitat i qui ens l'amaga.
Endavant, per Catalunya!


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
30 de setembre de 2011, 13.14 h

TENA PRESIDENT!! I CONSELLERS ELS SEUS COLLONS!.!! GRÀCIES ALFONS!!! GRÀCIES SI.
NO AFLUIXEU...

ARA JA US CRITICAN FINS I TOT PER TREBALLAR "MASSA"... PUTU PAÍS D'INTERESOS...


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
30 de setembre de 2011, 11.35 h

#8 I tu/Ud.Jesús Romà amb parles d´educació, seny i elegància??? no entenc res, deu ser que el Castellano que utilitzes es de barrio bajo. No t´amoïnes quant siguem independents,tu/Ud. també i tens cabuda.Una forta estreta de ma, i no oblidis a fer pinya,ens calent molts mes com tu.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
30 de setembre de 2011, 10.28 h

#7 És que amb aquests pobrissons de polítics, si treballéssin massa s'escalfarien com els motors quan se'ls demana més rendiment del quèa poden donar. Llavors passaria que, com que ja no hi ha garantia, hauríem de pagar les peces de substitució malmenades i aquestes venen de la Xina.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
eduard fletxa barcelona
30 de setembre de 2011, 10.21 h

#8 http://www.caldea.com/ca/... això et pot ajudar, amic Romà (a Andorra és oficial el català, però no pateixis, també entenen el castellà)


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Francesc fletxa Sant Pol de Mar
30 de setembre de 2011, 10.20 h

#10 aixo es el que volen aquests botiflers que entren aqui a enmerdar-ho tot.
Necessitem tots els independentistes, TOTS
INDEPENDENCIA


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Roser fletxa Badalona
30 de setembre de 2011, 10.16 h

Ha arribat un punt que ja no llegiré cap més notícia sobre SI en els diaris digitals. No perquè no m'interessi, sinó perquè m'entristeix llegir els comentaris que s'hi escriuen. Hi ha molta mala llet, molt blanc o negre, molt "tu sí", "tu merda". Molts comentaris que són pura consigna acrítica. S'ha acabat, prou. Sóc independentista i sóc positiva, no vull que em quedi aquesta mala sensació a l'estómac.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Francesc fletxa Sant Pol de Mar
30 de setembre de 2011, 09.25 h

#8 ETS UN AMARGAT I UN RENEGAT

INDEPENDENCIA


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
JESÚS ROMÀ fletxa Sant Celoni
30 de setembre de 2011, 07.37 h

Força el parlament ? Revienta tipo golpe de estado nazi el parlamente tipo, esa es la verdad. Cuando los comportamientos de los partidos radicales independentistas son iguales o peores que los que hacía la ultra derecha española hace 40 años atrás y tanto los ciudadanos como el GobIerno de la Generalidad no hacen nada por criticar almenos o parar estos comportamientos y estas situaciones, Cataluña empieza a tener un problema muy serio.
Es vergonzoso como ha cambiado o están cambiando el... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 40
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
30 de setembre de 2011, 07.16 h

#6 Sou molt dolents tots plegats! que voleu espatlla el cap de setmana als nostres esforçats "polítics"?, no teniu entranyes, jo d´ ells faria una manifestació.