directe ! a La República. N. 4060. Dissabte, 23 de juny de 2018 19:56 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

20N doble fletxa

ERC redueix un 60% el pressupost de campanya del 2008

La coalició independentista mobilitza 900 voluntaris amb l'objectiu d'intentar repetir els tres escons a Madrid

Comentaris 38  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 11 vots )
carregant Carregant

El cap de llista d'Esquerra-RCat-Catalunya Sí Alfred Bosch ha destacat que 'el secret de la campanya d'Esquerra-RCat-Catalunya Sí és la força de la gent, i és aquesta força la que ens permet estalviar un 60% en el pressupost de campanya en temps difícils en què hem de ser els primers a donar exemple d'austeritat'. Bosch ha destacat el fet que 'la candidatura fa públiques les seves xifres i dóna exemple d'austeritat i en aquest sentit emplaço la resta de partits a fer el mateix exercici de transparència fent públiques les xifres i partides dels seus pressupostos de campanya'. 
carretero, bosch, junqueras
Comparteix
   


Etiquetes
Cal destacar la reducció del 60% de pressupost de campanya electoral passant de 1.500.000 euros a les darreres eleccions al Congrés i Senat a 660.000 euros. Aquesta reducció es centra sobretot les partides de publicitat al carrer: banderoles, cartelleria, tanques, opis, busos... En mailing es passa de fer un mailing universal a fer un mailing segmentat prioritzant targets objectius. La reducció de costos es compensarà amb l'increment de la participació de la militància i simpatitzants d'ERC i RCat en l'organització de la campanya amb més de 900 voluntaris mobilitzats també en tasques de suport logístic: ensobrament parcial del mailing, organització dels actes...
 
Es prioritza la proximitat dels actes i arribar a tot el territori i per aquest motiu es fan 116 actes tipus míting amb la presencia de diferents dirigents i personalitats dels partits com el president d'Esquerra,Oriol Junqueras, el president de Reagrupament, Joan Carretero, la secretària general d'Esquerra, Marta Rovira, la vice-presidenta de Reagrupament, Rut Carandell, Joan Puigcercós, Joan Tardà, Josep Huguet, Joan Manel Tresserras, Anna Simó, i Joan Ridao.
 
 
Veu alta i clara a Madrid
 
El cap de llista per Esquerra-RCat-Catalunya Sí a les eleccions del 20-N, Alfred Bosch, ha dit que 'a Madrid hi anirem gent amb la veu alta i clara i cada diputat independentista val més que 25 diputats invisibles del PSC i 10 diputats de CiU que es pleguen al govern de torn per mor de vés a saber quin pacte'.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#38
Joan fletxa Palamós
8 de novembre de 2011, 11.16 h

#37 - La teva resposta segú que "complaurà" a tota persona que tingui criteri. Quina pena !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
mario fletxa bcn
8 de novembre de 2011, 09.32 h

#36 Itero, JO TAMBÉ T'ESTIMO, taradet, les teves opinions obscenes també contrasten negativament per tu


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
Joan fletxa Palamós
7 de novembre de 2011, 18.30 h

Perfecte ! Cuideu que els locals socials siguin lo suficientment espaiosos per rebre a aquesta multitud de nous enganyats. Cuideu que de tant en tant rebin les visites i clases magistrals d'independentisme dels Puigcercós, Ridao, Benach, Vendrell, Huguet, Portabella, Bofill, Tardà, Simó, Carrapiço, Mercè Roca, Tresseras, etc. etc. etc. etc......................................o són tal vegada els que heu subtituit ? Vinga home ! Doncs sí, com molt be dius, el temps posarà a cadescù al... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
Pere el Digne fletxa Granollers
7 de novembre de 2011, 17.50 h

Molt bé, Joan. El que dius mentides sobre la renovació ets tu. Repassa la nova executiva i veuràs que hi ha hagut un canvi profund, començant pels màxims dirigents del partit i acabant per l'entrada de nova gent treballadora i engrescada. És cert que no ha canviat tothom perquè això és IMPOSSIBLE. Construir una estructura sobre res, és suïcida i també t'he de dir que hi haurà un Consell Asssessor on les persones responsables de l'antiga executiva, podran expressar la seva opinió ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
Joan fletxa Palamós
7 de novembre de 2011, 15.14 h

#33 - Mira Pere : quedat amb la teva veritat que respeto però no comparteixo. Que vulguis apaivagar la traició d'ERC ho trobo molt bé però no em vulguis fer combregar amb rodes de molí. Si tinguessis cura llegint els meus escrits t'haurias adonat que he RENEGAT de TOTS el polítics catalans doncs considero que cap és digne d'atenció i menys els que s'han servit del nom de Catalunya per enganyar als seus militants i simpatitzans. Si tiro amb bala quan es tracta d'ERC és sencillament per... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
Pere el Digne fletxa Granollers
7 de novembre de 2011, 14.19 h

Joan, quanta fel i acidesa contra ERC. No et fa mal atacar contínuament la mateixa formació diàriament. Per que no ataques amb la mateixa freqüència i contundència a CiU? o al PSC o al PP? O és que ja t'està bé el que fan aquestes formacions a Catalunya? Sobre el que escrius només dues precisions:

- La coalició ERC- RCat - Catalunya Sí, és l'unica formació independentista que es presenta a les eleccions. Tu saps perfectament que ERC no es va vendre a ningú. Va formar part d'un t... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
Joan fletxa Palamós
7 de novembre de 2011, 12.08 h

............" demostrem al món que els independents estem a una, votant a la única proposta independentista, la proclama de la qual és diu República si." Quina ceguera ! S'ha de ser il-lús ! Ells, els ùnics independentistes !!! Ells, els que es varen vendre al PSOE-Espanya !!
Són pocs i encara es contradiuen entre ells. Què farà ara el pallasso Tardà ? Ell que es trencava les banyes per parlar català a les mòmies espanyoles del Congrés ? Quina bofetada !!! El seu cap de files, el... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
mario fletxa bcn
7 de novembre de 2011, 09.29 h

#29 I jo també t'estimo, demostrem al món que els independents estem a una, votant a la única proposta independentista, la proclama de la qual és diu República si. Els altres partits no ho són ni la volen, per tant a votar la REPÚBLICA SI, serà l´únic referèndum a l'abast internacional per nosaltres, val la pena aprofitar-ho.
ULL, fins i tot tu podràs gaudir-ho, si no ets orgullós que és el pitjor que es pot ser quan és mal entès.
Ànims CATALANS , ara toca i molt.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
Pedro Salcedo fletxa Badalona
6 de novembre de 2011, 18.24 h

#29 Exactament, Joan de Palamós, per aquí hem de començar: per estimar-nos tots, no per odiar-nos.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
Joan fletxa Palamós
5 de novembre de 2011, 11.45 h

#24 - Gràcies. Jo també t'estimo.