El digital dels que votaran #SíSí. N. 3639. Divendres, 28 d'abril de 2017 16:11 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

20N doble fletxa Última actualització Diumenge, 20 de novembre de 2011 23:29 h

Duran: 'El tsunami del PP s'ha aturat a l'Ebre i a la Franja de Ponent'

Artur Mas reivindica la triple victòria convergent: municipals, Parlament i Congrés dels Diputats

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Entre crits d'independència i estelades i senyeres Josep Antoni Duran i Lleida ha comparegut per valorar els resultats històrics que CiU ha fet a Catalunya en aquestes eleccions al Congrés dels Diputats. Abans de la seva intervenció, però, el president de la Generalitat i líder de CDC, Artur Mas, ha remarcat que en 30 anys no s'havia donat mai el cas que CiU guanyés tant les eleccions municiapls com les del Parlament i les Corts espanyoles i ha considerat que 'el poble català és un poble madur que quan la gent fa les coses seriosament i responsablement no només ho entén sinó que hi dóna suport'. Duran, al seu torn, s'ha declarat 'orgullós de ser català' i en paraules de la seva directora de campanya, Marta Llorenç, ha celebrat que 'el tsunami del PP s'ha aturat a l'Ebre i a la Franja de Ponent'.

Comparteix
   


Etiquetes




COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
Joan fletxa Palamós
21 de novembre de 2011, 17.34 h

Que n'ès de trist veure Catalunya a mans dels regionalisme carque i espanyolista de Durante i Lèrida ! Què ha passat per arribar tant baix ? De què estem fets els catalans ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
21 de novembre de 2011, 14.48 h

Només faltaria, Duran, i és que no els cal arribar aquí per que ja et tenen a tu i els fas molt be la feina.

Sou el partit perfecte per anul·lar l'independentisme, molt millor que qualsevol sucursal del PPSOE.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
carles fletxa reus
21 de novembre de 2011, 14.32 h

Sr. Duran, em pot explicar com aconseguira negociar el concert economic?, ara amb el pp amb majoria absoluta?


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Lluis fletxa Palau
21 de novembre de 2011, 13.44 h

http://www.llibertat.cat/2011/11/silenci-aqui-es-defrauda-16.000-milions-d-euros-anuals-15435

El setè dels catalans enxampats no és cap altre que Artur Mas Barnet, pare de l’actual president de la Generalitat, Artur Mas, per un frau de 823.262 euros. Del compte era beneficiari, el 2002, el mateix Artur Mas fill, aleshores conseller d’Economia i Finances de la Genera... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Noemí fletxa Sabadell
21 de novembre de 2011, 13.07 h

Vols dir?
Però si tu ets la "quinta columna" del PP!! Et mors de ganes d'estrenar un ministerio a canvi de vendre Catalunya.
Unió democràtica d'ecspanya...


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Lluis fletxa Palau
21 de novembre de 2011, 10.49 h

Menys retallades i mes control al frau fiscal empresarial català:

http://www.llibertat.cat/2011/11/silenci-aqui-es-defrauda-16.000-milions-d-euros-anuals-15435


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Tortosí fletxa Tortosa
21 de novembre de 2011, 10.25 h

0 en geografia... a més de botifler, incult... l'Ebre no separa res, el que ho fa es el riu Sénia o l'Algars... políticots que quan surten de barcelona van més perduts que un llumaner....


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Rubén fletxa Xerta
21 de novembre de 2011, 10.08 h

Sr. Duran, Catalunya mai s'ha acabat a l'Ebre. Més enllà de l'Ebre hi ha desenes de milers de catalans dintre del mateix principat des de l'època de Ramon Berenguer IV; hi ha dues comarques senceres i dues a mitjes, i ja no parlem dels catalans de fora del principat, que son milions.
Com ha de defensar els interessos de Catalunya algú que renuncia a una part del seu territori sense que ningú li demani?


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
mario fletxa bcn
21 de novembre de 2011, 09.22 h

Si Duran i ara què? ens anirem venent Catalunya a poc a poc perquè no es noti a españa?
Hem vist del que és capaç CIU, però encara serà més fort, espero que els catalans que els han fet confiança tinguin la dessència de reconeixer tot el mal que es prepara per Catalunya a no ser que els convergents dicideixin que la independència ´`es viable perquè si no veuen que ho pugui ser bona nit i pa amb oli.