El digital dels que votaran #SíSí. N. 3697. Diumenge, 25 de juny de 2017 09:05 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

20N doble fletxa Última actualització Dilluns, 21 de novembre de 2011 13:32 h

Sánchez-Camacho assegura que 'hi haurà Jorges' al nou govern de Rajoy

La presidenta del PPC diu que la relació de Jorge Fernández Díaz i Jorge Moragas amb Rajoy 'és evident i estic convençuda de la presència catalana al govern'

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

La presidenta del PPC, Alicia Sánchez-Camacho, considera que 'hem contribuït a l'èxit de Rajoy' i ha assegurat, en declaracions a Rac1 aquest matí, que 'hi haurà gent del PPC al govern de Rajoy'. 'No sé quants, però n'hi haurà. En primera o segona instància hi haurà perfil català claríssimament', ha declarat. Sánchez-Camacho ha avançat que 'hi haurà Jorges al govern', en relació a Jorge Fernández Díaz i Jorge Moragas. La relació de Jorge Fernández Díaz i Jorge Moragas amb Mariano Rajoy, ha afegit la presidenta del PPC, 'és evident i estic convençuda del perfil català i la presència catalana a les estructures de govern'.

Comparteix
   


Etiquetes
La presidenta del PPC, que s'ha mostrat 'satisfeta' pels resultats del seu partit, ha destacat que el meu compromís 'és amb Catalunya'. 'Estic molt satisfeta de la tasca al PPC', ha dit Sánchez-Camacho, que ha remarcat que 'queda molt camí per recórrer i aquest camí està tot just començant'. 'El PP està molt interessat a seguir treballant com estem fent des de Catalunya i la meva activitat aquí és molt important', ha sentenciat.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
12 de desembre de 2011, 23.20 h

Ho diu motl contenta. Però en realitat això no seria un orgull, sinó una vergonya per a Catalunya


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
enric fletxa barcelona
22 de novembre de 2011, 11.34 h

Jorges catalans dedicats a la "noble" tasca de fer desaparèixer de la faç de la terra, la seva patria. Com ho expliqueu a els vostres fills?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Màximus fletxa Cerdanyola
22 de novembre de 2011, 09.50 h

Molts "Jorges" i cap "Jordi"… es veia venir! Et felicito, filla…


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
21 de novembre de 2011, 17.25 h

Que bona la foto!!! sembla una "yonqui"!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Joan fletxa Palamós
21 de novembre de 2011, 16.29 h

Vinguen d'una Guàrdiacivila morruda, no té res d'estranyar aquest nom. I si va dirigit a algun que ja coneixem, Europa farà dimitir el nou govern de l'Estat veí.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Jordi fletxa CATALUNYA
21 de novembre de 2011, 15.13 h

Que podeu esperar d'una xarnega?com si ens importés el que diu.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat (Catalunya)
21 de novembre de 2011, 14.45 h

"Sánchez-Camacho assegura que 'hi haurà Jorges' al nou govern de Rajoy"

Segur que de "Jordis", cap!


Visca la llibertat!
Visca Catalunya estat al 2014!!*!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Isabel fletxa Santa Eulàlia
21 de novembre de 2011, 14.44 h

Donç mira reina, a mi m'agradaría mes que fossin JORDIS, per que aquí a la nostra terra es diu així.
No ho sabíes ????? pobreta.