directe ! a La República. N. 4062. Dilluns, 25 de juny de 2018 06:05 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Economia doble fletxa

La Generalitat reduirà aquest 2012 els salaris públics, els alts càrrecs tornaran a renunciar a una paga extra i s'estudiarà el copagament en les receptes mèdiques

El Govern aplicarà l'impost de patrimoni si l'executiu de Mariano Rajoy el manté · Mas també anuncia l'apujada de les taxes universitàries

Comentaris 21  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha anunciat aquest dimarts que hi haurà una reducció de les retribucions dels empleats públics aquest 2012. També ha avançat que els membres del Govern i els alts càrrecs tornaran a renunciar a una de les seves pagues extra i que Catalunya aplicarà l'impost de patrimoni si Mariano Rajoy el manté. En roda de premsa després del Consell Executiu, Mas ha anunciat aquestes mesures perquè l'ajustament no es pot continuar fent a base de reduir despesa. Ha argumentat que amb les retallades que s'han aplicat fins ara, 's'ha tocat fons, s'ha tocat os', i seguir en aquesta línia, suposaria posar en perill serveis bàsics de l'estat del benestar. En la mateixa compareixença, Mas ha demanat que s'estudiï la possibilitat d'introduir un 'tiquet moderador' en les receptes per evitar l'abús en la compra de medicaments i ha anunciat que les taxes universitàries tornaran a pujar, així com els títols de transport. El Govern també estudiarà un recàrrec per a la benzina. Totes aquestes mesures es prenen amb l'objectiu d'obtenir 1.000 milions d'euros. 




COMENTARIS fletxa taronja

item
#21
PereelDigne fletxa Granollers
24 de novembre de 2011, 13.28 h

Els que van votar CiU estaran fent salts de joia quan hauran sentit les propostes de retallades. Si a sobre sabem que molts vots venien de gent independentista ja podem pensar que la nostra llibertat va per llarg. Un polític conegut va dir que un independentista que votés CiU éra un imbècil, doncs ja està tot dit. Més que convèncer a gent neutral per tal que es faci independentista, potser seria més pràctic aconseguir que els ja convençuts no votin regionalisme i conservadorisme retal... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Gerard fletxa Munic
23 de novembre de 2011, 22.36 h

#16 A tothom que renega de més retallades i apujades d'impostos:

Jo també renego de l'apujada del cànon de l'aigua, però no em sembla tant malament que alguns alts càrrecs cobrin menys. És més, els sous vitalicis s'haurien d'eliminar, i aquí si que faríem un gran estalvi, igual que segons quins cotxes oficials.

D'altra banda, en Mas ja va avancar durant la seva campanya per la Presidència que els primers 2 anys de mandat serien D'ESTALVI. El primer any, amb les retallades, ja l'hem ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Isabel fletxa Santa Eulàlia
23 de novembre de 2011, 17.36 h

Soposo que fer que en Millet torni el que ha robat deu ser alló de ARA NO TOCA.
Suposo que treure les pagues vitalicies dels ex.polítics es alló de ARA NO TOCA
Suposo que no fer tants dinars a base de marisc i altres viandes ARA NO TOCA
Suposo que no fer tants viatges improductius i molts etc.etc. ARA NO TOCA
Sabeu que passa? que tot el que sigui apretarse el cinturó élls NO TOCA, peró baixar el sou per 3ra. vegada als funcionaris mileuristes i el 30% de les pagues NO PASSA RES. (... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
23 de novembre de 2011, 10.05 h

Això és una bola de neu que es va fent cada cop més grossa i acabarà aixafant a tothom. Baixarà més encara el consum, i molts botiguers hauran de plegar i s'agreujerà encara més la crisi.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Maria fletxa BCN
23 de novembre de 2011, 09.41 h

Perdó, tornaran a renunciar? que jo sapiga no n'han renunciat a cap, doncs la d'aquest any, l'han passada a l'any que ve, perquè ara era massa tard per als seus comptes, així ho van dir, sinó m'equivoco.
Almenys que no vagin de màrtirs


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
SIRKA fletxa VILANANT
23 de novembre de 2011, 08.58 h

Senyors, no us far vergonya? Ara ens diuen que el Sr. MAS pren mesures contra la crisi avalat pels resultats electorals, si us plau ja n'estem tips de tanta enganyifa!!!! Senyors votants de CiU no us sentiu estafats? Si hagues parlat d'aquestes mesures durant la campanya, hages tingut els mateixos resultats? Aquets que heu votat pensant amb el vot útil, perquè creieu ara que serà útil ara? i aquets polítics que fan campanya enganyant a la gent i prenent-los per "BURROS", preneu-ne nota pot... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Carles fletxa Reus
23 de novembre de 2011, 08.39 h

article:
http://www.araomai.cat/articles/i/1046


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Carles fletxa Reus
23 de novembre de 2011, 08.38 h

#12

Doncs es podria començar per la insubmissió fiscal, com fan aquests empresaris de Siurana, es calcula que a partir de 10.000 insubmissos fiscals el sistema apanyol no ho podria controlar, ànims , ja en son vora cent...

||*||


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
22 de novembre de 2011, 23.44 h

Vota SI #6


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Lluis fletxa Palau
22 de novembre de 2011, 21.39 h

Catalans, obriu els ulls, els nostres polítics estan aconseguint que el poble es baralli.
Si sumem cada any, l'espoli fiscal d'Espanya, uns 20.000 milions i el frau fiscal de les grans empreses de Catalunya, uns 16.000 milions, la suma son 36.000 milions d'euros.
En resum a Catalunya l'hi sobren diners, però estan molt mal administrats.

Catalans, fem fora aquesta casta política que tenim, dons estan fent el joc a quatre fills de puta, i estan donant pel cul al poble.