El digital dels que votaran #SíSí. N. 3902. Dimarts, 16 de gener de 2018 08:14 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

SI demana a Mas-Colell compensar els 759 milions no ingressant a Espanya la mateixa quantitat

El partit insta el conseller d’Economia a no ingressar al govern espanyol 759 milions d’euros en cotitzacions social i IRPF

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 18 vots )
carregant Carregant

Davant de la confirmació que el govern espanyol de Zapatero no pagarà a Catalunya els 759 milions d’euros en infraestructures que estipula la disposició tercera de l’Estatut, SI proposa una solució dràstica. El partit de López Tena i Uriel Bertran proposa compensar el deute de l’executiu espanyol deixant d’ingressar a Espanya 759 milions d’euros en cotitzacions socials i IRPF. Així, SI insta el conseller d’Economia, Andreu Mas-Colell, a no pagar la mateixa quantitat que es deu a Catalunya fins que el govern espanyol no pagui el que deu a la Generalitat.
Aquests 759 milions que no s’ingressin a la hisenda espanyola haurien d’ingressar-se a l’Agència Tributària de Catalunya perquè aquesta assumeixi els drets socials dels treballadors de la Generalitat i s’ajudi a resoldre els problemes de tresoreria, segons afirma Solidaritat.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
Ex votant de CyU fletxa L'Estartit
9 de desembre de 2011, 13.03 h

Si per alguna cosa s'ha caracteritzat CyU és per evitar a tota costa enfrontaments amb l'estat espanyol


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Joan fletxa Palamós.
8 de desembre de 2011, 21.23 h

#14 - Jo et demanaria que no emboliquis ni confonguis al personal. No és assenyat copiar un meu comentari enviat a "Canya contra Espanya" i enviar-lo aqui amb el teu nom. A què vé aquesta jugada ? Perquè m'imites en altres llocs ? Per a quí treballes ? Tot i que ja suposo que darrera teu s'hi amaga algú que m'aprecia i no té prou personalitat per donar la cara. Ja et diria algún nom però.................................................passo.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Jofre fletxa Valldigna
8 de desembre de 2011, 21.12 h

No patiu. El dia que l'Esquerra del PSOE exploti.........................................................................tot i que haurem d'esperar que el nou fitxatge, Miquel Sellarès, es posi en forma. Ara deu estar pendent d'assegurar-se alguna subvenció.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
8 de desembre de 2011, 19.47 h

Com sempre, SI va per davant d'ERC i de CiU quant a intel·ligència i a valentia.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Joan fletxa Palamós
8 de desembre de 2011, 11.54 h

#11 - ......".Ja que desgraciadament els nostres càrregs electes, siguin del partit que siguin, acaben cedint a les presions dels espanyols i catalans espanyolistes."
No ho sé ! diuen que hi ha un partit que farda de independentista i que va a totes................................................com sempre!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Jordi Masdeu fletxa Barcelona
8 de desembre de 2011, 09.50 h

Ja que desgraciadament els nostres càrregs electes, siguin del partit que siguin, acaben cedint a les presions dels espanyols i catalans espanyolistes. Com podem fer com a treballadors normals per aque els nostes impostos i cotitzacions es quedin a casa nostra (Catalunya) i si é el cas, la part que ens sobri passi per "solidaritat" a la resta de l'Esta espanyol?
I quan siguem independent que també al final depen dels càrregs electes.... farem el mateixa nivll europeu i mundial.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
RCC fletxa Manresa
8 de desembre de 2011, 01.39 h

Això és el que cal fer d'una vegada. Els treballadors no podem fer insubmissió fiscal perquè les empreses ja ens han afaitat els calés amb les retencions, però la Generalitat i els Ajuntaments sí que poden.
Collons, cal fer-ho ja!


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
7 de desembre de 2011, 23.18 h

Llàstima que en lloc de 3 no fossin 100 els xulos i prepotents. Almenys les coses s'han de dir clares. Només faltaria que un diputat no pugués parlar clar. O us estimeu més les mentides i preses de pèl del CiU, sociates i esquerrans. Fins quan tindreu els ulls tapats. Cal exigir, ja està bé de posar la galta.


Valora aquest comentari:   votar positiu 24   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat (Catalunya)
7 de desembre de 2011, 22.19 h

"SI demana a Mas-Colell compensar els 759 milions no ingressant a Espanya la mateixa quantitat"
Es demanar-los-hi massa als mesells de CiUdadanos.

Visca la llibertat!
Visca Catalunya estat!


Valora aquest comentari:   votar positiu 32   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Joan fletxa Rubí
7 de desembre de 2011, 20.39 h

Si ara mateix deixarà tot el que ha de fer i farà el que aquests xulos i prepotents li aconsellen.