El digital dels que votaran #SíSí. N. 3604. Dissabte, 25 de març de 2017 04:53 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Associació de Municipis per la Independència doble fletxa Última actualització Dissabte, 10 de desembre de 2011 12:51 h

Girona votarà dilluns la seva adhesió a l’Associació de Municipis per la Independència

La CUP i RCat esperen que la ciutat es converteixi en la primera capital de Demarcació que s’hi adhereix

Comentaris 25  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 20 vots )
carregant Carregant

El grup municipal de la CUP a l’Ajuntament de Girona, juntament amb Reagrupament de Girona, proposarà que la ciutat s’adhereixi a l’Associació de Municipis per la Independència. El ple municipal de dilluns debatrà la moció que va presentar la setmana passada el grup municipal de la CUP. En cas que s’aprovi, Girona es convertiria en la primera capital de Demarcació en sumar-se a la iniciativa, a la qual ja s’hi han afegit 125 municipis. El regidor i portaveu de la CUP, Jordi Navarro, ha instat la resta de grup a donar suport a la proposta, 'per tal que la iniciativa prosperi amb una majoria àmplia dels vots del Ple'.
'Després de la victòria del PP a les eleccions espanyoles és important que com a ciutat marquem territori, i ens posicionem clarament en defensa dels nostres drets com a poble', ha declarat.

Navarro també ha destacat el paper 'imprescindible' que segons ell tenen els municipis i el món local 'en la construcció nacional dels Països Catalans'. Finalment, ha animat la ciutadania a assistir al Ple de dilluns per tal de 'fer pressió i aconseguir aquesta fita'.

El regidor de Reagrupament, Carles Bonaventura, també espera que tothom voti a favor de la proposta. 'Faig una crida, primer, al conjunt de regidors del consistori perquè votin favorablement aquesta proposta, ja que aquest ‘sí’ significarà que tots plegats volem fer un pas endavant en el camí de la llibertat , en el camí de la sobirania per al nostre poble', ha remarcat Bonaventura.

L’Associació de Municipis per la Independència es constituirà dimecres que ve, 14 de desembre, a Vic, en una reunió constituent impulsada per l’alcalde de la ciutat, Josep Maria Vila d’Abadal. La CUP espera que Carles Puigdemont, alcalde de Girona, hi assisteixi com a representant de la capital.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#25
Joan fletxa Palamós.
12 de desembre de 2011, 19.48 h

LA MILLOR NOTICIA !!! ( Des de Nació Digital)

Primer embrió d'unitat dels partits independentistes pel 2014.-
És dimecres, dia 7 de desembre. Un festiu entre setmana diverses persones han quedat en un lloc secret de Barcelona per celebrar una reunió. És la quarta vegada que es troben. De fet, és la constitució de la mesa d'unitat independentista integrada per un membre de l'executiva de cada partit polític i organització que porta la independència de Catalunya en el seu programa i ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Ex votant d'ERC fletxa L'Estartit
12 de desembre de 2011, 18.55 h

#21 Ah!...però els del P$C no eran els vostres "sòcis estratègics" i per aixó els vareu lliurar totes les institucions politiques de Catalunya que vareu poguer?. Fins i tot la Generalitat, tu!!.

Per cert, que no et passis de llest tu ara, que de Palamós a l'Estartit hi ha uns Km. encara que tots siguin al Baix Empordà (la millor terra del mon, sense cap mena de dubte).


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Joan fletxa Palamós.
12 de desembre de 2011, 17.49 h

#19 - Pobres, els hi ha agafat fort o és que celebren quelcom i s'han passat ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Joan fletxa Palamós.
12 de desembre de 2011, 17.47 h

#18 - Gràcies. Un altre mestre !


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
Keconydiustu fletxa aquímateix
12 de desembre de 2011, 17.38 h

Estartitenc "eruditistic" (Joan Palamós, és a dir, TU, dixit) què vols dir amb aquest "no passaBen", que no pesaVen (kg) o que no passaVen ? Esclareix-ens-ho o no podrem dormir d'angoixa vital ahir a la nit.

Ah! per cert, a Girona no hi havia cap pacte municipal PSC ERC, d'on recony treus això de socis??


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Ex votant d'ERC fletxa L'Estartit
12 de desembre de 2011, 17.01 h

Amb els alcaldes sòcis d'ERC aquestes coses no passaben.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
F.Ibló fletxa PPCC !!*!!
12 de desembre de 2011, 16.48 h

Si en Joan de Palamós
té tanta llana al clatell
cal que maldi, delerós
per no tenir-ne al... CERVELL !!

I a veure si ja aparca la gana
d'insultar Esquerra Republicana


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Bertsolaria fletxa PPCC !!*!!
12 de desembre de 2011, 16.41 h

En Joan de Palamós
té el clatell ben ple de llana
i sempre odia, rabiós
a Esquerra Republicana
com un gat odia un gos

(nota bene: tu que saps tantes coses,no diguis, Joan, que les síl.abes no quadren; el què passa és que només els castellanitzats accentuen la primera O d'odien. Els catalans de debó accentuem la i.)


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Joan fletxa Palamós.
12 de desembre de 2011, 13.52 h

#14 - Un altre professors, felicitats !!! És trist però que a més aprofitis una mentida per insultar. On t'he dit jo que estava a l'atur ? No pateixis, no em posaré al teu nivell.
#16 - Otetes, m'alegra haver-te donat feina. Sóc miserable pecador escrivint català, sempre però procurant cercar-hi esmena. Glòria als professors !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
F.Otetes fletxa PPCC !!*!!
12 de desembre de 2011, 13.32 h

#13 Joan de Palamós: aquesta és tan bona que me l'apunto: ERUDITISME...