El digital dels que votaran #SíSí. N. 3604. Dissabte, 25 de març de 2017 04:54 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Associació de Municipis per la Independència doble fletxa Última actualització Dimecres, 14 de desembre de 2011 13:57 h

SI s’ofereix a ser l’enllaç entre l’Associació de Municipis per la Independència i el Parlament

Els membres del partit que han assistit a l’assemblea constitutiva de l’associació estenen la mà per fer arribar el missatge a la cambra catalana

Comentaris 30  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 17 vots )
carregant Carregant

Els regidors i diputats de SI que han assistit a l’assemblea constituent de l’Associació de Municipis per la Independència s’han ofert a fer d’enllaç directe entre l’organització i el Parlament de Catalunya. Un cop acabat l’acte, els representats de SI volen fer arribar la veu dels municipis a la cambra catalana per poder treballar tots junts per aconseguir 'un únic objectiu comú: la independencia dels països catalans'. Així, SI farà transmetrà al Parlament totes aquelles propostes o peticions que l’associació i el partit creguin convenients per assolir 'la plena llibertat nacional'.
A la reunió que s’ha dut a terme aquest matí a Vic hi ha assistit els diversos regidors de SI pertanyents a municipis adherits a l’Associació de Municpis per la Independència, així com el Secretari General de SI, Uriel Bertran, el president de l’Executiva Nacional, Toni Strubell i el president executiu de Catalunya Acció, Santiago Espot.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#30
Elme Sputa fletxa Cantallops de Dalt
15 de desembre de 2011, 18.31 h

Cho mofaretxo a ser enllaç entra el Banc Santral Uropeu i el meu conta corrent, i també entra la Xina i USA. I si passa, passa (vull un bon sou, oju!!)


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
Elme Sputa fletxa Cantallops de Dalt
15 de desembre de 2011, 18.31 h

Cho mofaretxo a ser enllaç entra el Banc Santral Uropeu i el meu conta corrent, i també entra la Xina i USA. I si passa, passa (vull un bon sou, oju!!)


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
Elme Sputa fletxa Cantallops de Dalt
15 de desembre de 2011, 18.30 h

Cho mofaretxo a ser enllaç entra el Banc Santral Uropeu i el meu conta corrent, i també entra la Xina i USA. I si passa, passa (vull un bon sou, oju!!)


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
josep fletxa Teia
15 de desembre de 2011, 18.28 h

Fora SI de l'associació. Colla d'oportunistes


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
15 de desembre de 2011, 18.16 h

Solidaritat cada cop pitjor , si aquí hi fot la grapa en Lopéz Tena ,alias la Sarassa, la més notas, dra alfonsa Lomés Tènia o la farlopes li queden 4 telenotícies aquesta iniciativa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
ull fletxa cat
14 de desembre de 2011, 22.40 h

SI, amb aquesta proposta vol manipular l'AMI. D'això se'n diu oportunisme i ara... per l'èxit de l'associació i dels seus objectius, no toca!


Valora aquest comentari:   votar positiu 30   votar negatiu 27
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Pep Itu fletxa Igualada City
14 de desembre de 2011, 22.34 h

Ja estem salvats! Ara sí que sí! Els salvapàtries de SI ofereixen els seus inestimables serveis de carronyers parasitàris per aprofitar-se primer de la bona feina feta per la gent de Reagrupament, desprès de la bona voluntat de la ciutadania, tal i com ja van fer per les consultes, i ara toca aprofitar les declaracions del municipis per tal de sortir a la foto.


Valora aquest comentari:   votar positiu 23   votar negatiu 27
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Joanot fletxa Reus
14 de desembre de 2011, 22.06 h

L'Ass. de Municipis per la Independència hauria d'evitar qualsevol manipulacio oportunista. Ha de traballar des del territori, i només des del territori. Si no m'equivoco, SCI té alguns regidors. Doncs que facin com els altres de CDC, UDC, ERC i ICV que han votat per adherir-hi. Els diputats, quan se'ls necessiti ja se'ls avisarà. Gràcies.


Valora aquest comentari:   votar positiu 27   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
jordibcn fletxa Barcelona
14 de desembre de 2011, 21.11 h

#19 Gràcies , confirmat PEPA i JOAN mireu les fotos,
#21 Gràcies, i que la Pàtria en tregui profit i jo naturalment, però més que Déu és el 5,25% de la Generalitat i mira que jo com a patriota que sóc els hauria possat al 2%, el tercer vot positiu és meu , me´l pots tornar votant positivament el comentari ·#18?


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
Joan fletxa Palamós.
14 de desembre de 2011, 20.54 h

#18 - Que Déu tels augmenti !!!