El digital dels que votaran #SíSí. N. 3865. Dilluns, 11 de desembre de 2017 01:01 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Associació de Municipis per la Independència doble fletxa

Sant Cugat per la independència

El municipi s’adhereix per majoria a l’Associació de Municipis per la Independència en un ple celebrat ahir dilluns

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 20 vots )
carregant Carregant

Sant Cugat del Vallès s’ha adherit a l’Associació de Municipis per la Independència en un ple celebrat ahir dilluns 19. Així, la moció es va aprovar per majoria amb els vots a favor de CiU i la CUP, les abstencions del PSC i ICV i els vots en contra del PP. La Sala de plens es va omplir de ciutadans que havien estat cridats a assistir-hi per fer pressió per l’aprovació de la moció. La iniciativa comptava amb el suport d’ERC, Democràcia Catalana, Reagrupament, Solidaritat per la Independència i UASC, encara que cap d’ells no tingui representació al consistori. Les JERC i un gran nombre d’entitats de la ciutat també donaven suport a la iniciativa.

Comparteix
   

En acabar la votació, l’alcaldessa de la ciutat, Mercè Conesa, va fer una intervenció en la que va felicitar tots els regidors per la manera en què s’havia tramitat la moció. A més, va insistir en la seva ‘convicció’ d’encetar un camí cap a la prosperitat de la ciutadania. També va manifestar el desgrat de respectar les opinions manifestades pel PP.

Sants Cugat es converteix en una de les ciutats més importants adherides a l’Associació de Municipis per la Independència (AMI), que ja compta amb més de 155 municipi adherits. L’AMI es va constituir el passat 14 de desembre a Vic, en un acte que va aplegar els representats de tots els municipis que n’han volgut formar part.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
Joan fletxa Palamós
22 de desembre de 2011, 22.18 h

Sí, és cert, jo, Joan de Palamós, estic pitjor del què es pensava un altre joan de Palamós. I voleu saber per què? voleu saber qui en té la culpa? Jo us ho diré, pollosos!! ara mateix us ho diré, colla de perdularis!! LA CULPA DE TOT LA TÉ ESQUERRA REPUBLICANA DE CATALUNYA !!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Joan fletxa Palamós
22 de desembre de 2011, 18.31 h

#10 - Estàs pitxor de lo que pensava. Descansa, que et pot donar un trastorn psicòtic greu. A banda, tu creus que els altres contertulians s'empassan les teves bestieses ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Joan fletxa Palamós
22 de desembre de 2011, 17.13 h

Ho confirmo: jo no soc cap herudit ni cap savi, més haviat sóc un pobre desgraciat ignorant i prou pedant per pensar que jo sóc millor que tots els militants d'ESQUERRA REPUBLICANA. Però si jo sóc una merda de desgraciat, vosaltres, simpatitzants d'ESQUERRA REPUBLICANA, sou tots una colla d'impresentables i em cago en tots vosaltres.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Joan fletxa Palamós
22 de desembre de 2011, 12.35 h

#6 Ja sé que tinc grans mestres al meu voltant. Mai he fardat de ser un erudit escriptor de la nostra llengua tot i que he tingut que esmerçar-me força per arribar a un grau que podriem dir acceptable. Procuro anar corregint. No cal que t'avergonyeixis si ets de Palamós, ja que fa pocs any que hi visc provinent de Girona, jo estic encantat amb la gent d'aquesta vila.
En altre ordre de coses he de dir que no sóc jo qui ha contestat abans el teu escrit . Em mereixes el màxim respecte. Per ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Miquel fletxa BCN
22 de desembre de 2011, 12.00 h

Test d'Auto-avaluació - Pregunta nº5

En front als atacs espanyols contra les Finances, Llengua i Símbols de Catalunya, la resposta més adient ha de ser:

A) Les banderes espanyoles s'han de tornar a Espanya, senceres, i a la vista de la comunitat internacional.
B) Les banderes espanyoles han d'onejar de forma preferent en els edificis públics de Catalunya.

Si la resposta és A, premeu Verd
Si la resposta és B, premeu Vermell


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Joan fletxa Palamós
22 de desembre de 2011, 11.09 h

#6 Calla, desgraciat!! Mecagom Esquerra Reputicana del P$OEZ, jo escric com vui i quan vui.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Ricard fletxa Palamós
22 de desembre de 2011, 11.08 h

#2 Com es nota que aquest madrilenyista den Joan de Palamós se'n fot completament de la llengua catalana. No té temps d'estudiar-la perquè prefereix criticar Esquerra Republicanan. Després escriu analfabetades castellanoses com DESPRECI, i es queda tan tranquil...

Quina vergonya que aquest individu sigui de Palamós.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Oriol fletxa Barcelona
21 de desembre de 2011, 17.47 h

Gran notícia! Primer es fan consultes als pobles de manera extraoficial, ara els ajuntaments es comencen a mullar... molt de mica en mica... però en bon rumb! Que no pari la cosa! Visca Catalunya!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Joan fletxa Palamós.
21 de desembre de 2011, 12.09 h

#3 Jo en tinc plena confiança tot i que hi ha ajuntaments que fan el ronso.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
mario fletxa Barna
21 de desembre de 2011, 10.29 h

Si tots els consistoris que han votat segueixen el seu camí i s'hi afegeixen molts altres fins fer una majoria absoluta potser no ens caldrà un referendum i podrem ser independents sense mitjancers ?????????????