El digital dels que votaran #SíSí. N. 3696. Dissabte, 24 de juny de 2017 12:21 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Consultes independentistes doble fletxa Última actualització Dimecres, 16 de desembre de 2009 12:24 h

Carles Móra, Uriel Bertran i López Tena fan les paus i treballaran en la mateixa línia per la independència

L'alcalde d'Arenys es desmarca de la ILP i del manifest que es presentarà demà, que podria ser l'embrió d'un nou partit independentista

Comentaris 29  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 12 vots )
carregant Carregant

El coordinador d'Osona Decideix, Alfons López Tena, i els responsables de la Coordinadora de Consultes Uriel Bertran i Carles Móra, han fet les paus aquest dimecres després de dos dies d'acusacions creuades, i aquest migdia escenificaran davant el Parlament de Catalunya la nova unitat de l'independentisme de cara a l'organització de les properes consultes sobre la independència. Aquest matí López Tena i Móra han esmorzat plegats a Vic, on el jurista ha exposat que el mètode a seguir hauria de ser el d'Osona, buscant el màxim consens i evitant iniciatives paral·leles com la ILP. Móra ha acceptat els raonaments de Tena, i ja ha anunciat que es desmarca del manifest independentista que es presentarà demà, i també es desvincula de la ILP per tornar a intentar un referèndum vinculant d'independència.
Alfons López Tena Carles Móra
Comparteix
   

Tal com informa el 9Nou, aquest dimecres al matí l'alcalde d'Arenys, Carles Móra, i el coordinador d'Osona Decideix, Alfons López Tena, han esmorzat plegats al casal 'La Terra' de Vic per tal d'escenificar les paus entre les dues entitats organitzadores, i aquest migdia el jurista i el diputat d'ERC Uriel Bertran dinaran plegats i faran una roda de premsa conjunta davant del Parlament per tal de parlar de l'organització dels futurs referèndums sobre la independència.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#29
Marc fletxa Teià
18 de desembre de 2009, 11.03 h

Bo és que sàpiguen rectificar... Però més que no la tornin a cagar com ho van fer, a l'endemà mateix de les consultes. El primer és la independència. Un cop assolida ja tindrem temps i oportunitats de barallar-nos.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
17 de desembre de 2009, 12.27 h

FELICITATS PER LA RE-UNIÓ DE LES PLATAFORMES. A tots aquests que heu fet el comentari despotricant Mora, Tena i altres, i despotricant-vos entre vosaltres, la cara us hauria caure de vergonya. Qui de vosaltres no s'ha equivocat mai en la vida en temes de vital importància ???. Que tiri la primera pedra qui mai n o s'hagi equivocat. Hagi dit el què hagi dit, que faci o que hagi fet en Mora, el què compte és que ha tornat al bon camí. El camí de la unió de tots aquells que volem una Catalu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
pasbort fletxa Vila-real
17 de desembre de 2009, 10.43 h

Ja hi som els nous MENTIDERS volen DESTROÇAR REAGRUPAMENT, NO VOLEM MENTIDERS NO VOLEM MENTIDERS!!! vos en vols de nous MENTIDERS? a casa els mentiders... NO US TORNEU A DEIXAR ENGANYAR PER ELS MENTIDERS, per molt NOVEDOSOS que siguen, si volen presentar-s´hi per l´INDEPENDENCIA DEMA MATEIX la poden PROCLAMAR A LA GENERALITAT!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
Ibèria fletxa Caldes de Montbui
17 de desembre de 2009, 01.20 h



Les petites espurnes d´il.lusió que m´havia generat aquesta consulta,

s´han esvaït en les picabaralles absurdes dels organitzadors.

Independència i República SI, pero amb aquests personatges al cap de munt, no crec que s´arrivi a enlloc !!!

Salut !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
16 de desembre de 2009, 19.47 h

#10 Constantí ! Vilanova i la Geltrú

Un independentista que insulta un altre independentista no és independentista.

AIXÒ LI HAURIES DE DIR AL DE REAGRUPAMENT, QUE EN SÓN TOT UNS CATEDRATICS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Joan fletxa Riudarenes
16 de desembre de 2009, 17.50 h

Molt be, endevant la divisió nomes pot portar el fracas, pero degut a l'embrentzida que hi ha ni la divisió ens debilita ja que l'independentisme ha arralat ja a la societat.

La divisió només afectara a les consultes alegals però no a la que fasi el parlament de Catalunya.



Endevant tots junts sempre millor


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
16 de desembre de 2009, 17.21 h

En éste geróriflico independista, todos sus semi líderes, quieren el bastón de mando.están condenados al FRACASO.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
16 de desembre de 2009, 16.29 h

Allo mes positiu de les consultes populars ha estat, mes que entestar-se en analitzar resultats, l'ACTIU que se'n despren per:

1. ACTIU: la mobilitzacio de la SOCIETAT CIVIL, que ha estat capaç d'organitzar-se, amb voluntariat i molta afectivitat.

2. ACTIU: La claretat del misatge i fita. ESTAT PROPI.

3. ACTIU: el cami triat: directe al gra, sense intermediaris, sense tenir en compta raonaments de de teorics ni de la actual clase politica que es distreu en analissis, valorac... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
16 de desembre de 2009, 15.37 h

Per estar units necessitem un lider, no 45 aspirants a liderat amb vocació d'administratiu funcionarial.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Jordi fletxa Vilanova
16 de desembre de 2009, 15.24 h

Pepitu, quin fàstic feu tots els unionistes (se us nota la facilitat amb què insulteu)!