El digital dels que votaran #SíSí. N. 3812. Dimecres, 18 d'octubre de 2017 18:43 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

SI denuncia que empreses de la Fundació Príncep de Girona van fer donacions a Urdangarin

Toni Strubell demana que s’aclareixin les possibles ramificacions amb les empreses del Patronat de l'entitat gironina

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 12 vots )
carregant Carregant

Solidaritat Catalana per la Independència (SI) ha demanat que donades les 'alarmants notícies' aparegudes respecte a les aportacions fetes per entitats públiques i privades a la Fundación Nóos d’Iñaki Urdangarin i atès que moltes d’aquestes entitats també formen part de la Fundació Príncep de Girona, 'seria convenient que aquesta fundació que té la finalitat de millorar la imatge de la monarquia espanyola a Catalunya, aclarís exactament la naturalesa de la seva relació amb aquestes entitats i el perquè de les aportacions que va rebre l’entramat empresarial dirigit pel gendre del rei', han explicat els independentistes.
gràfic, urdangarin, noos, fundació
Gràfic amb les aportacions de les empreses a la Fundación Nóos © Solidaritat Catalana

Comparteix
   


Etiquetes
Segons s’ha pogut saber de la documentació feta pública, empreses vinculades a la Fundació Príncep de Girona van fer grans donacions a  Iñaki Urdangarín: Telefónica va aportar-hi 703.852 €, Abertis 116.000 €, Repsol 237.800 €,Gas Natural 41.760 €, el BBVA 502.021 €, i els cellers Miguel Torres 41.760 €, entre d'altres.
 
El diputat per Girona de la formació independentista de Solidaritat Catalana (SI), Toni Strubell, ha afirmat avui que 'la societat catalana hauria de saber les raons que hi ha darrera de la 'generositat' mostrada per aquestes empreses de la Fundació Príncep de Girona envers Urdangarin' i ha recordat que Solidaritat va negar-se a assistir a la presentació de la Fundació que es va fer el passat mes de desembre a la Sala Oval del MNAC i que 'ja havia reiterat a les institucions catalanes que no atorguessin a la Fundació Príncep de Girona cap subvenció pública i les instava a no formar part dels òrgans d’aquesta Fundació tenint en compte que un membre destacat de la família reial està sent investigat per la Fiscalia Anticorrupció per presumpta apropiació indeguda de diners públics i altres presumptes delictes'.

Les primeres informacions sobre el lligam entre la Fundació Príncep de Girona i la Fundación Nóos d'Iñaki Urdangarin van ser publicades aquest dimecres per Directe!cat, que també va dedicar una editorial referent a aquest tema on apunta que 'Urdangarin no hagués aconseguit diners sense les influencies de la mateixa Fundació Príncep de Girona'.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
atlasac fletxa Vila-real
9 de gener de 2012, 10.40 h

Jo tenia que descansar per NO FER-M´HI pesat, però vullc defendre a aquest MITJA, que gràcies a ells, estem RECUPERANT gran quantitat de persones FANTASTIQUES!!!! que ben segur portareu el vaixell a port amb les aigües bellugadises però sense GRANS TEMPORALS....ESPEREM-HO! ! !


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Josep Blesa fletxa València
8 de gener de 2012, 23.26 h

Jo sols constate que l'aristocràcia espanyola, a través de l'establishment dels 3 territoris catalans ens espolien. Espanya es va fundar en 1812 amb tres elements constituents: la burgesia basca que necessitava tancar un mercat dins d'un estat, la nostra ja siga d'Alcoi, de Terrasa o Sabadell, que volia el mateix i els en calia la legitimitat de l'aristocràcia espanyola de tota història. És a dir, la castellana que les legitimà a les dues anteriors i ella se'n rehabilità.
Si avui, 200 a... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
8 de gener de 2012, 21.11 h

¡¡ Apa noi !! Ens roben tot el que poden i més, per a tot arreu, i a sobre els hi fem més donacions ¡¡ Independència ja !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Supé fletxa Barcelona
8 de gener de 2012, 20.38 h

Una vergonya el tractament del cas Undangarin fet per TVE.
Cap critica a la Casa Real.Tot era exculpatori.
Els Jimenez de Parga i Cia ,una colla de llepaculs.
Això va camí de passar de puntetes sobre la corrupció.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Robert fletxa Castelldefels
8 de gener de 2012, 19.46 h

El problema més gran que tenim a Catalunya són els botiflers col·laboracionistes, que fan més mal al país que els nacionalistes espanyolistes


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
8 de gener de 2012, 16.14 h

A tot arreu tenia complices corruptes com ell, a Cataluña també, tots l´i feient l´pilota.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
JOSEP MARIA fletxa Barcelona
8 de gener de 2012, 12.20 h

Ens la foten pels quatre costats i continuem aguantant. Estem aborrallonats.
Ja n'hi ha prou de tantes fundacions i punyetes per alimentar a tants aprofitats.
Independència ja!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
8 de gener de 2012, 11.19 h

M´han LLIBERAT....VISCA!!!.--- amb aquesta gent no perdo jo el temps.

Aquí tenim que dir d´una punyetera vegada que estem canssats d´èsser ESCLAUS que aquesta terra és CATALANA i NO TENEN DRET A IMPOSAR-NOS ELS CASTELLANS LA SEVA LLENGUA PROU JA D´IMPOSSICIONS FORA ELS POLITICS QUE SOLS BUSQUEN OMPLIR-S´HI LES BORJAQUES DIMISSIO PER ANTICATALANS!!!!! DIM ITIU JA D´UNA PUNYETERA VEGADA NO ENS SERVIU ALS CATALANS PER A RES!!!!--- ENS HA RESSUCITAT FRANCO!!! ara atlasac està CENSURAT!!!... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
mario fletxa bcn
8 de gener de 2012, 10.19 h

Suposo que ningú a posat una pistola al pit a cap dels donants per afegir-se al desori a no ser un engany molt ben muntat, potser s'hauria de demanar explicacions a algún membre català de la fundació amb representació suficient per donar-li credibilitat. No m'estranyaria gens que el govern hi estés implicat i si és així ja hem begut oli companys, més i més del mateix, però hi ha un boc expiatori que taparà TOT...


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
atema fletxa barcelonès
8 de gener de 2012, 09.44 h

....aquí, no s'atreveix ningù a piular ?
o potser , directament l'esborren avans d publicar-te ?