directe ! a La República. N. 4062. Dilluns, 25 de juny de 2018 21:07 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Comunicació doble fletxa

Malgrat el PP, #monarquiorepublica bat rècords

Les pressions del PP en contra de l'emissió del documental 'Monarquia o República?' no van aconseguir impedir-ne l'èxit d'audiència i que esdevingués 'trending topic' mundial

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 16 vots )
carregant Carregant

El PP va perdre la partida davant de la societat i les xarxes. El documental 'Monarquia o República?' que va emetre ahir a la nit TV3, va batre rècords d'audiència i va esdevenir 'trending topic' al Twitter. Molts usuaris del Twitter van trobar a faltar que en finalitzar el documental no s'entrevistés als autors del documental, com és habitual al programa.
Una de les perles que va donar el documental han estat les declaracions de Peces-Barba, un dels pares de la Constitució, que ha etzibat que tots aquells que es queixin de no haver pogut votar la Constitució, 'Haver nascut abans!'.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
Violant fletxa St. Cugat del Vallès
17 de febrer de 2012, 20.11 h

Fluix, fluix, fluix... Que TV3 prengui model dels programes de la sexta que toquen temes d'actualitat realment impressionants, com per exemple, "Salvados" i d'altres.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
17 de febrer de 2012, 13.25 h

#15 Jo vaig pensar el mateix que Vostè.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Català fletxa Sabadell
17 de febrer de 2012, 13.11 h

Doncs jo el vaig trobar molt descafeinat. No es va atacar a fons al monarca i les seves malifetes. Per mí que el van emetre després de passar censura prèvia pactada.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
PereelDige fletxa Granollers
17 de febrer de 2012, 12.26 h

Bon reportatge, encara que no ens acabi de convèncer als republicans. Llàstima que no sortís l'afer de la premsa alemanya sobre l'actitud del borbó el 23 F. La patinada de Peces-Barba genial. Potser l'ha fet projectar la directora abans que els del PPvergents no la treguin.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
FERRAN fletxa Maresme
17 de febrer de 2012, 11.52 h

#12 Si el reportatge, com dieu, fóra originalment el que hem vist, descafeïnat, fluix, amb poc tremp, creieu realment que hagués tingut tantes dificultats per a ser emès ?.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Antoni Kirchner fletxa Vallirana
17 de febrer de 2012, 11.34 h

El reportatge era el que era. Els problemes per emetre’l el van magnificar fins el punt que, davant de tants impediments, lògicament, vam imaginar que el contingut seria “punyent”. La realitzadora, que no em consta que hagi manifestat cap desacord amb la versió difosa, no crec que pretengués provocar res sinó parlar d’un tema: monarquia o república que no hauria de crear cap tipus d’urticària a ningú. Però ja s’ha vist que hi ha qui tenen la cua de palla... No jutgem el rep... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Isabel fletxa Barcelona
17 de febrer de 2012, 11.33 h

Molt decebedor, realment Espanya és un pais patètic, no s'ha tocat la Constitució fins que ens ha obligat Europa. Quin inmobilisme més asfixiant, fotem el cam d'una vegada.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
17 de febrer de 2012, 11.22 h

#8 Teniu molta, molta raó. Jo sense haver llegit el vostre comentari, uns minuts abans havia fet el meu, el qual apart d'altres coses que he esmentat, està en plena sintonia amb el què vos heu manifestat. Salutacions.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
17 de febrer de 2012, 11.19 h

Espanya, Adéu, va ser deu vegades millor que el "bodrio" que ens van donar. Per això haver esperat tants de mesos pòsant la mel als llavis per si es feia o no es feia ??? Jo me'n vaig anar cap al llit quan van fer els anuncis, maleïnt haver-me quedat i perdut hores de dormir per veure allò. Semblava, a la meva opinió és clar, una veritable apologia al rei en comptes d'una anàlisi real del què convé a Catalunya, perquè per a mi, pel què fa la resta d'Hispania, tant se me'n refot si v... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
FERRAN fletxa Maresme
17 de febrer de 2012, 11.11 h

Encara que no conec la versió original, aquella que ara "s'ha fet més rigorosa i equitativa" per tal d'autoritzar-ne l'emissió, jo vaig veure simplement un reportatge fluix, quasi justificador de la monarquia i amb una manca absoluta d'arguments i argumentadors a favor del règims republicans. Vaja que ens han donat gat per llebre: veurem algun dia l'original, aquell que feia tanta por ?.