El digital dels que votaran #SíSí. N. 3817. Dilluns, 23 d'octubre de 2017 11:46 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

L’expresident Pujol repeteix que la independència 'és molt difícil'

Aquest cop no és perquè Espanya no la vulgui, sinó que és perquè a 'Europa occidental' és molt complicat

Comentaris 27  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

Fa uns dies l’expresident Jordi Pujol ja va afirmar que la independència era difícil perquè calia considerar un argument en contra de la independència de Catalunya el fet que Espanya no la vulgui. Aquest era, segons Pujol, 'l’únic argument' en contra dels independentistes. Ara però, ha afegit que a 'l’Europa occidental' és molt difícil obtenir la independència. Així doncs, d’arguments ja en són dos. Pujol s’ha mostrat partidari de la independència i ha afirmat que 'hem de creure tots plegats que això és possible'. Però ha asseverat que si no és possible la independència 'evidentment ens veurem obligats a prendre noves orientacions'. 

Comparteix
   


Etiquetes
Malgrat que Jordi Pujol s’ha mostrat defensor de la independència en nombroses ocasions, per les declaracions en la presentació del tercer volum de les seves memòries, sembla que està obert a la possibilitat d’una negativa que obligaria a buscar nous camins. En una setmana de distància, Pujol ha fet declaracions donant arguments a la dificultat de ser independents. Pujol, però, segueix insistint en que 'el Govern ha de creure' que és possible, així com en el fet que la dificultat no fa que 'sigui impossible'.

Pel que fa a les retallades del Govern d’Artur Mas, Pujol ha admès que potser hi ha 'alguna retallada que probablement convenia no fer'. Però ha carregat les culpes a l’herència del tripartit, sobretot en matèria de Salut. 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#27
29 de febrer de 2012, 12.36 h

#17 Ecspanya no és Gran Bretanya. Europa no vols embolics. Mentre el percentatge que votaria NO superi el 15%, l'enemic no sols vindria de fora, el tindríem instal·lat a casa. S'ha de treballar més!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
29 de febrer de 2012, 12.27 h

#8 Et creus sincerament el que estàs dient? Voler no sempre és poder! Qui no valora les dificultats per veure com s'ha de fer per superar-les està condemnat a estavellar-s'hi!! Quants anys tens?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
28 de febrer de 2012, 12.48 h

-amb una setmana de distància. No 'en una setmana'


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Català fletxa Sabadell
28 de febrer de 2012, 12.43 h

Senyor Jordi Pujol: Ara no toquen les seves pors i desànims. Ja no es vostè un líder de rés. Si no es posa al capdevant del camí, vagi radera i almenys no posi pals a les rodes.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
28 de febrer de 2012, 11.53 h

En jordi Pujol és el pitjor botifler , el traidor més gran que ha tingut mai Catalunya. un miserable roí, fill d'extraperlista. I el poble català en massa l'adimira i respecta!!! quin país de pandereta!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Isabel fletxa Barcelona
28 de febrer de 2012, 11.51 h

Que sigui difícil no vol dir imposible i sempre he sentit dir que les coses difícils son les interessants, no ens desanimi Sr. Pujol que ara no toca. Ja ho tenim clar i no té volta enrera no pararem fins la INDEPENDÈNCIA.
Totalment d'acord amb qui diu que només depen de nosaltres i els catalans si volem som capaços.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
atlasac fletxa Vila-real
28 de febrer de 2012, 10.38 h

Està de MODA la paraula per a quedar bé! ! .
LA REALITAT QUE NINGU DIU......

Jo, tenia un plat a taula per minjar tota la família.....4 ....ARA m´entren una fotracà a minjar....i TOTS, TOTS, TOTS PATIM FAM!!!.

R E C O R D E U - V O...... tota la PORQUERIA que veieu....i a lo millor patireu....serà perque NO vau voler VOTAR INDEPENDENCIA, escuses de MAL PAGADOR a manta,...que disfruteu de totes les VOSTRES RAONS, AVUI SERA, DEMA PASSAT....fotent als demés i a vos mateix,.....VISCA ELS ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
PereelDige fletxa Granollers
28 de febrer de 2012, 10.23 h

Potser ja comença a ser hora que faci cas del consell que va donar a Sánchez Camacho i també ell mateix es controli una mica i no parli tant, especialment si el que fa és aigualir el vi independentista. Sembla que torni a ser president de la Generalitat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
mario fletxa barna
28 de febrer de 2012, 10.19 h

L'ex, no s'hauria de deixar entabanar per els seus, que el fan servir per anar fotent el personal, però no ho aconseguiran, ja no té credibilitat ex, no parli més, no s'hi fiqui en els afers de les persones adultes, els nens a fer pipí i a dormir , que ara SI toca.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
28 de febrer de 2012, 09.47 h

L'expresident Pujol segueix tocant els co.... a tots els que estimem Catalunya, tal com ha fet sempre durant tot el seu mandat, el " ara no toca " , que tan ha endarrerit la profecció de Catalunya com a país independent dins del marc europeu .