El digital dels que votaran #SíSí. N. 3869. Dijous, 14 de desembre de 2017 09:14 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Només Vila d’Abadal fa 'independentisme de veritat'

Per aquest motiu ha rebutjat una proposta de la CUP, alliçonant-los sobre les mocions que es poden o no es poden presentar per debatre al ple

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

Sembla que a Vic l’independentisme serveix per tenir protagonisme. L’alcalde de la ciutat, Josep Maria Vila d’Abadal, es considera l’únic que fa 'independentisme de veritat'. Per aquest motiu, ha rebutjat que es debati al proper ple la proposta presentada per la CUP perquè l’Ajuntament de Vic posi en pràctica la insubmissió fiscal.  Al batlle no li ha agradat la proposta i ha volgut alliçonar la portaveu de la CUP, Georgina Rieradevall, sobre quines propostes ha de portar al ple i quines no. A més, ha obviat el fet que a Berga es va consensuar la insubmissió fiscal a mans d’un alcalde de CiU. 

Comparteix
   


Etiquetes
En cas que s’hagués acceptat, la proposta preveia que paguessin els impostos a l’Agència Tributària Catalana en lloc de fer-ho a l’espanyola. D’aquesta manera, qui s’encarregaria de gestionar els impostos seria la Generalitat i no l’estat espanyol. Així el Govern decidiria si s’envia o no una part dels impostos a Espanya i, si es fa, quin percentatge s’hi envia. 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
Pedro Salcedo fletxa Badalona
2 de març de 2012, 23.19 h

#2 Ei, tio. No facis més el ridícul, que Ja no tens la màscara. Ja sabem que ets un immigrant espanyol que viu a València i que combrega amb l'extrema-dreta blavera. Al principi pensava que eres una merda traïdora, però resulta que només ets un mamarratxo. Ho sento per tu, xiquet, però has escollit formar part d'un col·lectiu (extrema-dreta blavera) molt mancat intel·lectualment i molt necessitat emocionalment. Així que, només per viure entre nosaltres, als Països Catalans, rep una... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Joan fletxa Palamós
29 de febrer de 2012, 16.10 h

#6 - M'agrada el teu sentit de l'humor ! Companys, donem suport als moviments independentistes surgits de la societat civil. Fora partits i polítics traidors i botiflers !!! www.assemblea.cat


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
29 de febrer de 2012, 11.20 h

#9 Depèn! Si ets un català provinent d'altres terres i si estas explotat a tots els nivells... o si tens una mica de sensibilitat social, és dificil ser català a Vic, terra d'Anglades, negrers i convergents feixistes. Per sort hi ha gent també diferent, també a cornellà.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
mario fletxa barna
29 de febrer de 2012, 10.16 h

Aquest home és el que prepara l'enfrontament amb el Duran?J a es veurà si és veritat el que diu .


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Ortol fletxa Cornellà
29 de febrer de 2012, 09.36 h

#4 Vic quans vots per la independència? 7000? 10000?
Cornellà de llobregat 7000? porai?
No subestimeu cornellas, hospitalets, castelldefels, que el percentatge de vot a les consultespoblació pot ser més baix, però en número de vots supera a totes les comarques que ens protegeixen el català, i les costums i bla bla bla
És molt fàcil ser català a Vic.
Cornellanenc


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Rauric fletxa La Guingueta
29 de febrer de 2012, 09.23 h

Hi ha una cosa que si és certa, en Duran no esta per l'independencia, ho ha dit fins i tot quan li han preguntat, és un problema tenir-lo a Madrid negociant amb el PP. Fins i tot en Jordi Pujol ho sap i en alguna ocasió ho ha insinuat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Pere fletxa Barcelona
29 de febrer de 2012, 08.42 h

Si ni ha quelcom més dolent per la recuperació nacional de Catalunya que un mesell de Convergència, és un mesell d'Unió


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
28 de febrer de 2012, 23.20 h

#5 El teu enllaç condueix a una pel-licula que es diu " Si no soy Curro Jiménez, qué hago con este trabuco?"... Suposo serà un error, o t'has equivocat d'enllaç? Las Vegas o Macao? Haider o Cambó?


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Joan fletxa Palamós
28 de febrer de 2012, 18.30 h

Aquest senyor tan independentista perquè va votar en contra de la proposició per un referèndum que va presentar SI ? Ell diu que va ser per obediència al partit, és a dir el del corrupte president i espanyolista Duran Lladre, UDC. Axó és ser conseqüent !!
. Mentres ens van robant, insultant i no hi ha ningú que tingui collons d'acabar-ho. Colla de covards i botiflers !!

Donem suport als moviments independentistes surgits de la societat civil !!! Fora paràsits polítics !! Llegir més