directe ! a La República. N. 4061. Dilluns, 25 de juny de 2018 00:05 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Associació de Municipis per la Independència doble fletxa

324 municipis per la Independència

Balaguer acull per primera vegada la reunió executiva de l'Associació de Municipis per la Independència, que ja representa a més de 2.300.000 ciutadans de Catalunya

Comentaris 11  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 15 vots )
carregant Carregant

L'Ajuntament de Balaguer ha acollit aquest dilluns, per primera vegada, la reunió executiva de l'Associació de Municipis per la Independència, que ja compta amb 324 adhesions que representen 2.328.451 ciutadans (un 30% de la població catalana). Actualment formen part de l'associació 309 ajuntaments, 14 consells comarcals i una diputació, la de Lleida. El president de l'Associació de Municipis per la Independència, Josep Maria Vila d'Abadal, ha assegurat que la independència de Catalunya 'no és tan utòpica com pensen alguns' i creu que la consulta sobre la independència a la ciutadania s'hauria de fer 'quan abans millor' però cal esperar, ha dit, que, com a mínim, el 60% de la població catalana formi part de l'Associació. 

Comparteix
   





COMENTARIS fletxa taronja

item
#11
Elena fletxa Sabadell
23 de març de 2012, 22.46 h

A 745 poblacions de Catalunya de les 947 que la formen, alguna persona ha donat la CARA PER LA INDEPENDÈNCIA. dónalacara.cat


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
20 de març de 2012, 15.29 h

Lo gracioso es que estos frikies cuenta a TODA la poblacion del municipio como independentista, lo que no sucede ni en Olot y mucho menos en Vic, ciutat de Abidal (Unio) y PxC.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
20 de març de 2012, 09.15 h

#8 La mayoria de éstos Ayuntamientos van a desaparecer con la nueva concentración.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 18
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Joanet fletxa Baetulo
19 de març de 2012, 23.30 h

I a més d'això..... el 80% estan d'acord amb el govern CIU-PP. CIU-PP!! Catalanisme i franquisme. 2x1 a NEOLIBERALUNYA!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Que cadascu fletxa Assumeixi les seves responsabiltats!
19 de març de 2012, 20.36 h

Les informacions ja son osoletes.
Si ens atenim a la informacio provinent de la vikipèdia, ja formen par de l'AMI més de :
350 municipis
20 consells comarcals


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat (Catalunya)
19 de març de 2012, 20.15 h

Quant trigaran a dir-nos els de Covardia i Unió que el nostre himne es aquest? Perquè al pas que anem?
http://www.webislam.com/?ida=216
http://www.webislam.com/articulos/32157-el_himno_de_espana.html

Molta gent que ha lluitat per la llibertat de Catalunya no podran veure el seu país alliberat gràcies als "millors".
Si no ets un covard, només i ha un camí, la llibertat!
Proclamació de l'estat Català unilateralment i punt!

Visca Catalunya estat!


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Santi fletxa Terrassa
19 de març de 2012, 18.22 h

CyU regalen Catalunya al PP, el partit que ens vol morts i enterrats. Que no em vinguin amb romanços d'independència quan estan perpetrant un autèntic genocidi a València, Balears i al Principat amb la contribució inestimable del covard del Mas i el govern dels "m...."


Valora aquest comentari:   votar positiu 21   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
19 de març de 2012, 18.17 h

#2 Per la mateixa regla de 3, podem dir que el nacionalisme català va guanyar per primer cop unes Generals... et sonen les imatges de CiU celebrant la victòria amb crits d'independència? ;)


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Arnau fletxa Catalunya
19 de març de 2012, 18.15 h

#2 Pensa que molta gent que vota ciu TAMBÉ LA VOL LA INDEPENDÈNCIA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
19 de març de 2012, 18.11 h

Si, pero el pasado 20 – N, ERC = 3 diputados y el PPC = 11. Pero, aun hay algunos que siguen con la cansina cantinela de que la independencia esta al caer . . .