El digital dels que votaran #SíSí. N. 3902. Dimarts, 16 de gener de 2018 08:19 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Ernest Maragall reconeix que el tripartit no sumarà a les properes eleccions

El conseller d'Educació veu Catalunya 'fatigada' de l'entesa PSC-ERC-ICV

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El conseller d'Educació, Ernest Maragall, creu que Catalunya està 'fatigada' de la fórmula del tripartit i ha augurat que els tres partits que en aquests moments governen no sumaran després de les properes eleccions. 'Tot indica que no recolzarà nous experiments ni artefactes inestables o pretesament inestable', ha assegurat en un esmorzar informatiu. Maragall ha constatat que, davant d'això, la resposta tendeix a una 'major fragmentació' en lloc d'un 'retorn intel·ligent a les grans forces'. El conseller ha reclamat al PSC un projecte 'clar, global, explícit, i un lideratge que l'assumeixi'. També ha reclamat 'veu pròpia' al Congrés, 'amb lleialtat al projecte federal, però amb posició pròpia'.
Ernest Maragall
ACN · Ernest Maragall

Comparteix
   

Des la cúpula del PSC, el mateix president de la Generalitat, José Montilla, assegurava fa unes setmanes que no tenen intenció de reeditar el tripartit. 'No pretenem reeditar el tripartit, sinó que volem governar amb els menys condicionants possibles i poder executar les nostres propostes electorals amb la màxima llibertat', assegurava l'exalcalde de Cornellà.

Montilla també reconeixia que en les enquestes electorals 'no anem els primers', per bé que es mostrava convençut de poder governar.

Els votants d'ERC també castiguen el tripartit

Les bases dels partits del Govern també s'han mostrat crítiques amb el tripartit, principalment els militants republicans, que a la darrera enquesta de Valoració del Govern (pdf) del Centre d'Estudis d'Opinió (CEO) suspenien la gestió del Govern tripartit en atorgar una puntuació mitjana de 4,84 a l'executiu Montilla.






Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
Robert fletxa bcn
11 de febrer de 2010, 01.01 h

Afegeixo i subratllo: Laporta pot ser el GRAN defensor del tripartit. A qui perjudica més, a CiU o a ERC? No sé, no sé, potser a CiU, eh? Si treu uns quants escons pot perjudicar CiU i fer possible que el tripartit sumi després de tot. Ai, ai, ai... Paradoxes de la vida...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Robert fletxa bcn
11 de febrer de 2010, 00.59 h

Al·lucinant, el parlament del senyor Ernest Maragall! Un conseller d'un govern dient que aquest govern sortirà derrotat de les pròximes eleccions!!! Impressionant, Tete!!! Les maragallades són cosa de família! En fi, crec que això està dat i beneït, tripartit RIP, visca la sociovergència, l'independentisme passarà a l'oposició i paciència... Tret que vingui Laporta, tregui 8 o 10 escons, i li compliqui la vida a CiU perquè quedi lluny de la "majoria suficient"... Ai, ai, ai... encar... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Jordi fletxa Manresa
10 de febrer de 2010, 19.41 h

si, la gent n'està fins als collons del tripartit, però si d'esquerra depèn i tornen a sumar, no tinc cap mena de dubte que tindrem el 3er tripartit.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
10 de febrer de 2010, 19.06 h

Maragall a hablado sinceramente, es conciente que entre todos PSC, ERC,ICV, han formado un GAZPACHO INDIGESTO.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Abate Marchena fletxa Viladecans
10 de febrer de 2010, 17.50 h

Una de les coses que hauria de fer la futura Catalunya independent, és una Constitució i un derogar les lleis aprovades al Parlament sobre assignacions, articles que es refereixin a les condicions econòmiques que se'ls assignen als DIPUTATS i càrrecs electes de la Generalidat, com pensions per al futur.



Us queden cinc telenotícies.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
MAtilde fletxa Mollerussa
10 de febrer de 2010, 15.14 h

Home, aquest senyor viurà feliç amb la Sociovergència. De fet ja la ha practicat amb la LEC: ha fet el que Ciu no s'havia atrevit a fer en 23 anys de govern conservador!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Jaume fletxa Girona
10 de febrer de 2010, 14.11 h

Realment, s'ha d'estar boig per ser del sector de l'Ensenyament públic i votar el partit d'aquest home (o els altres dos que li han tolerat les seves bestieses). Només de pensar en que pugui seguir com a conseller (o un altre com ell)...!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
10 de febrer de 2010, 13.55 h

S'acosta la llibertat!



A les properes eleccions, els catalans votarem a favor de la llibertat! A favor de Catalunya! A favor de ser un nou Estat europeu!



Qui no vulgui això, he te clar!



Visca la llibertat!

Visca Catalunya estat!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Ex votant d'ERC fletxa L'Estartit
10 de febrer de 2010, 12.54 h

Donç si aixó significa que llenceu la tovallola, convoqueu eleccions jà i no perjudiqueu més a la dissortada Catalunya.



Cada dia afegit d'aquesta agonia és una traïció a Catalunya.