directe ! a La República. N. 3995. Divendres, 20 d'abril de 2018 01:33 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Pere Navarro s’apropa a la dreta espanyola

Segons el líder del PSC, el pacte fiscal del País Basc i Navarra és un “accident” dins de la Unió Europea

Comentaris 32  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Després de la reunió de Pere Navarro i Duran i Lleida ahir, tots dos volen fer un front comú pel que fa el pacte fiscal i s’apropen així al PP. Les declaracions que ha fet Navarro, ho evidencien. Segons ha afirmat el líder del PSC, i després de dir que Duran i Lleida comparteix la seva opinió, el concert econòmic que tenen el País Basc i Navarra és un “accident” dins de la Unió Europea. A més, ha assegurat que en la seva opinió Catalunya ha d’estar dins de la Llei Orgànica de Finançament de les Comunitats Autònomes (LOFCA). 

Comparteix
   


Etiquetes
Amb aquesta estesa entre Duran i Navarro, el líder del PSC va declarar que hi ha més “entesa” amb Duran que amb el president de la Generalitat, Artur Mas. Diuen que hi ha una “voluntat sincera” de fer un acord pensant en Catalunya i en Madrid.

La propera reunió per acabar de posar sobre la taula aquest front comú es farà el dia abans de la cimera sobre el pacte fiscal el dia 30 de maig.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#33
Puig fletxa Lleida
25 de maig de 2012, 08.47 h

Al final tothom mostra la seva veritable cara. Per la independència de Catalunya són igual de negatius el PPC que el PSC-PSOE, espanyolistes convençuts.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
Emili fletxa TERRASSA
24 de maig de 2012, 20.06 h

Sembla ser que en Durante i Navarrito són com cul i merda. . . . només caldrà saber qui és el cul i qui la merda ! ! ! ! Temps al temps.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
Emili fletxa TERRASSA
24 de maig de 2012, 20.00 h

Pere Navarro ! ! ! ! ENCARA ETS A TEMPS DE PLEGAR i CUIDAR-TE NOMÉS DE TERRASSA ! ! ! !
Ser del "PSCOE". . . . no funciona ! ! ! ! i ara hi afageixo . . .
LLEGEIX EL PUNT-AVUI i ANIRÀS UNA MICA MÉS INFORMAT PEL MÓN ! ! ! !


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30 Germinal Pons
24 de maig de 2012, 18.35 h

Sr. Navarro. Vostè es de l'altra banda i si ha colocat tot solet. Que insinua quan diu i afirma que te respecte pels independentistes?. Per diro fi, no creu que es molt poc respectuós?.
Sempre hem liderat Espanya i ells se'n porten el tall gros. A Europa em alguns sectors també hem sigut dels primers, però el merit també a sigut dels de l'altra canto, dels que ens tenallen i que vostè i els seus tant defensen.
La gent esta fotuda perquè Catalunya no es independent i un dels màxims resp... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
Joan fletxa Barcelona
24 de maig de 2012, 18.15 h

#28 Per accident el que tindràs tu d'aquí a poc quan els teus amos de Madrid (la chaconeta , per exemple ) et diguin que res de res de res...Ni a fi d'any arribes..


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
24 de maig de 2012, 16.22 h

Al Pere Navarro els seus amos del PSOE li han dit que ni parlar-ne del Concert Econòmic que la Rosa Díez els hi està trepitjant els talons i ell, com a bon escolanet i representant del PSOE, fa el que li manen. De què van servir els 25 diputats del PSC? Però si no tenen personalitat pròpia i sempre han votat amb el PSOE! Són la seva marca blanca. Primer el partit, faltaria més!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
24 de maig de 2012, 13.47 h

Nacionanisme de tres al quarto


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
Antoni fletxa vic
24 de maig de 2012, 12.13 h

Amb tot respecte aquí l 'únic "accident" que hi ha és el Psc ,Que en 30 anys encara ara defensa un territori que no és el seu i al seu només fa que empobrir-lo.Si trobeu un altre cas al món ,digue.m'ho jo no en sé de cap.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
JosepB fletxa Sabadell
24 de maig de 2012, 11.44 h

Com es pot dessitjar el mal pel poble en que vius? S'ha d'estar molt malalt ! I qui vol ser regits per malalts? I aquest senyor ha estat batlle de Terrassa? Vergonya senyors, vergonya !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
24 de maig de 2012, 11.03 h

**** La desfeta i l'enfonsament d'Espanya ha començat !!!
CATALUNYA amb la veritat i la raó GUANYARÀ !!*!!