El digital dels que votaran #SíSí. N. 3909. Dimecres, 24 de gener de 2018 02:32 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Athletic 0 Barça 3 Campions i "Xiulada massiva a l’himne d’un país que avui no jugava"

#EsperanzaHijadePuta és TT a tot l’Estat i part del món. Victòria del Barça, el millor equip del món i el món ho ha vist. #GràciesPep

Comentaris 18  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 17 vots )
carregant Carregant

Els seguidors del FC Barcelona i l'Athletic de Bilbao han protagonitzat una espectacular xiulada, “ ultratge”, a l'himne d’Espanya, en la seva versió reduïda, que ha fet que fos gairebé impossible d’escoltar. Els només vint segons que ha sonat l'himne s’han fet eterns pel Borbó. Segons Catalunya Ràdio ha pogut constatar,  amb un mesurament propi, que a TVE la intensitat de la reproducció de l'himne ha estat més forta que a TV-3, és a dir han volgut tapar la xiulada.
 
 
   





Comparteix
   

Moments abans, quan encara quedaven uns minuts per al xiulet inicial, un anunci de Bankia als videomarcadors a l’estadi ha escalfat els ànims i ha premés fer un assaig general de la xiulada, preludi de la definitiva amb l’himne. També moments abans a l’estadi ha retronat un "Esperanza hija de puta” que s’ha escampat per la xarxa essent TT a l'estat. El públic del Calderon ha cantat  'Un elefante se balanceaba...' de forma massiva.
 
ERC demanarà explicacions pels escorcolls d’estelades i altres objectes a aficionats en les hores prèvies al partit, segonsun comunicat. El diputat i portaveu d’ERC-RCat-Catalunya Sí, Alfred Bosch, ha lamentat els fets ocorreguts durant les hores prèvies al partit de la final de la Copa, ja que s’han produït escorcolls dels agents a aficionats de les dues aficions sense criteri. Segons s’ha pogut constatar, agents de Guàrdia Civil o Policia Nacional seguien ordres de les autoritats madrilenyes. 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#18
27 de maig de 2012, 13.59 h

#8 la espe especula amb que pasaria si espanya xiulés Els Segadors. Posats a especular, que hauria pasat si els ecspanyols al 1714, en lloc d'assassinars catalans, s'haguéssin quedat a casa jugant a cartes ecspanyoles (l'or, copes a dojo, espases i garrots entre ells) i veient toros que és el que els hi agrada. Doncs segurament ara no hi haurien xiulades a cap himne. No tindrien ells aquest problema.....


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Jordi fletxa CATALUNYA
27 de maig de 2012, 13.15 h

#12 Doncs el mateix que l'Alcorcon que va eliminar el mandril,pit i collons.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
l'Esteve fletxa Vallés Oriental
27 de maig de 2012, 12.44 h

#12 O sigui , que pleguin el Barça , el Madrid , el Manchester United , el Manchester City , el Bayern , el Milán , l'Inter ,el Chelsea , l'Arsenal etc., i que juguin el Picamoixons de Dalt i el MatalascabrllasdelDuqueSutifus . Ahh i a la segona A, B i tercera divisions que juguin els que com tu no volen veure la realitat que els envolta.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
MAGDA fletxa GIRONA
27 de maig de 2012, 09.41 h

#6 ES POT DIR MES ALT PERÒ NO MES CLAR, GENIAL !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Jordi fletxa CATALUNYA
26 de maig de 2012, 21.25 h

#4 Realment se t'han acabat les idees avui eh mitjacerilla?que no t'han passat el parte?Per cert,els resultats a Escòcia han estat els millors del SNP,però és clar,que podem esperar d'un mitjacerilla?una anàlisi objectiva?Si ni tant sols sap canviar les majúscules de l'ordinador!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
26 de maig de 2012, 19.32 h

#9 Per aixo vosaltres en feu tant de soroll, per exemple: 3 "capullos" inadaptats volen fotre el català a l'escola i mira que fan de soroll....
Una pjesidenta diu xorrades imperialistes i mira quin soroll..., la "flor i nata castiza" decideix sortir pels carrers de madriz per dir que ecspaña una, grande y libre (així com ho diria en paquito) i, mira que en fan de soroll els quatre gats...Nano, tens tota la raó!
En quant al futbol de debò...buf, gaudiu dels nostres jugadors que aviat tindra... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Vidal fletxa Ripollet
26 de maig de 2012, 17.35 h

Que mèrit té el Barça si té un pressupost 8 vegades més gran que l'Atlhetic?.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Manel fletxa BCN
26 de maig de 2012, 15.58 h

#2
Aquí tot està manipulat, els que xiulaven, la televisió i fins i tot tu estàs manipulat.
Per què t'estranyes?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Manel fletxa BCN
26 de maig de 2012, 15.54 h

Per fi ha acabat la no desitjada copa del Rei i ara comença el futbol de qualitat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Manel fletxa BCN
26 de maig de 2012, 15.53 h

#8
La minoria encara que sigui molt sorollosa segueix sent minoria.