directe ! a La República. N. 4060. Dissabte, 23 de juny de 2018 21:18 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La xiulada de la final de la Copa del Rei fa pujar la prima de risc espanyola

El ministre d’exteriors desolat amb la xiulada perquè els mercats han ensumat la debilitat de la nació espanyola

Comentaris 21  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 14 vots )
carregant Carregant

Les xiulades contra l'himne d’Espanya a la final de la Copa del Rei han tingut conseqüències devastadores per l’economia espanyola, el titular d'Exteriors, José Manuel García-Margallo, en una entrevista a Telecinco, ha qualificar les xiulades d’"horribles" perquè "debiliten la identitat de la nació en un moment de tempesta perfecta". “No diré que hi ha una relació exacta entre la prima de risc i els xiulets a l'himne, però experimentar una debilitat en la nació és una cosa que els mercats ensumen", ha afirmat García-Margallo. En cap cas ha fet esment del que ha significat per la imatge i la marca d’Espanya, que tant vol unificar i exportar, l’afer “Botswana”.

Comparteix
   


Etiquetes
Per García-Margallo considerar que aquestes xiulades són "llibertat d'expressió" és un "autèntic disbarat", perquè Espanya "necessita presentar-se com una nació unida", i ha afirmat que amb actes com aquests es "perjudica els interessos de tots els espanyols". El ministre ha dit que el que va passar abans de la final va ser un “autèntic disbarat” ja que els  "països seriosos actuen com a països seriosos", i ha  assegurat que "Em sento molt espanyol i em dol molt. Jo vaig jurar bandera al dia següent ".
 
El ministre de defensa titlla de malparit qui no respecta l’himne espanyol

Per altra banda el ministre de Defensa, Pedro Morenés, ha explicat que l'himne "té el seu protocol establert" i s’hauria de complir, tot i admetre que el protocol de l'himne espanyol no és d'"obligat compliment", i que la persona respectuosa "es posa dreta quan l'escolta i fa el que qualsevol espanyol ben nascut faria”, per afegir que que quan no es respecta l'himne "un es posa en evidència com va passar l'altre dia a la final de la Copa”.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#22
Jordi fletxa Bcn
31 de maig de 2012, 23.53 h

Diu "em sento molt espanyol i em dol molt". Si li serveix de consol, encara dol més que et considerin espanyol quan no te'n sents gens ni mica.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
KIKERIUS fletxa Barcelona
31 de maig de 2012, 20.45 h

Ara resultarà que si la prima de risc puja es per els xiulets, i no per Bankia...!!! Quins co......!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
JOSEP MARIA fletxa Barcelona
30 de maig de 2012, 18.10 h

No ho creu ni ell, però aquests del PP són molt llestos. És una manera més de posar als espanyols ( als de poca cultura) en contra de Catalunya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Manu fletxa Tarrega
30 de maig de 2012, 13.54 h

Piiiiiiiiiipiiiiiiiiiiiiiiiiii piiiiiiiiiiiiiiiiiiii i piripiiiiiiiiiiii
Aveure si aixi explote la prima de risc jajajajaja


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
mare meua fletxa Terrassa
30 de maig de 2012, 13.15 h

I quann fotem el camp veureu on us va a parar la prima de risc i totes les seves cosines!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Josep fletxa sant Boi
30 de maig de 2012, 13.13 h

La prima de risc la fan pujar els mal parits que fan estafes amb la protecció de tots el politics corruptes i xorissos que els envolten de partits,banquers i sindicats.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
ROSARTR fletxa Badalona
30 de maig de 2012, 11.38 h

Aquest espanyols no tenen vergonya. Catalunya lliure i independent ja.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Àngel fletxa Barcelona
30 de maig de 2012, 09.41 h

Aquests fatxendes espanyols, en la seva malaltia terminal, comencen a tenir deliris.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
30 de maig de 2012, 09.08 h

Cada vegada que algú xiula l'himne espanyol Déu mata un gatet