El digital dels que votaran #SíSí. N. 3815. Dissabte, 21 d'octubre de 2017 10:27 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Consultes independentistes doble fletxa

L'alcalde de Mollet diu que 'no és el moment d'entretenir la gent' amb referèndums que 'serveixen de poc'

L'ajuntament no cedirà espais públics

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

L'alcalde de Mollet del Vallès (Vallès Oriental), Josep Monràs (PSC), ha avisat que 'no és el moment d'entretenir la gent' amb les consultes independentistes que s'estan fent a Catalunya, que creu que 'serveixen de poc'. En una entrevista amb l'ACN, Monràs també ha destacat que 'la participació ha anat baixant perquè la gent se n'adona que no tenen repercussió ni àmbit d'aplicació' i que abans que organitzar uns referèndums així s'han de resoldre 'els altres problemes' que té la societat. El batlle molletà també ha confirmat que l'ajuntament no cedirà espais públics per la consulta que es farà a Mollet el pròxim 25 d'abril.
josep monràs, alcalde, mollet del vallès
Josep Monràs, alcalde de Mollet del Vallès.

Comparteix
   


Etiquetes
Monràs, que ha firmat 'respectar' els organitzadors de les consultes tot i no estar-hi d'acord. Ha destacat però, que aquests referèndums no serveixen de massa: 'No sé si és el moment d'entretenir la gent amb una consulta que tothom sap, també els propis organitzadors, que serveix de poc, i on la participació ha anat baixant progressivament perquè la gent s'adona que la consulta no te repercussió ni àmbit d'aplicació. Ara tenim altres problemes', ha afirmat.

Monràs també ha confirmat que després de consultar-ho serveis jurídics, han decidit no cedir espais públics a la plataforma que està organitzant la consulta popular del pròxim 25 d'abril.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#17
Ester fletxa Mollet del Vallés
15 de juny de 2011, 17.45 h

Puto xoriço que estas fet Monrás... i tu dius perteneixes a un grup anomenat Obrer? Si només s'ha de veure el teu sou... Vergonya fots payaso.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Albert fletxa Sant Andreu
25 de març de 2010, 21.35 h

No m'interessa llegir el que diu aquest article... n'estic ben fart de xusma com aquesta. Però el que està clar, és que Zapatero s'ho ha blindat molt i molt bé des del primer dia que tenim un President de la Generaliat que no és Català.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Jordi(SC) fletxa guarnerius@telefonica.net
24 de març de 2010, 17.24 h

Però què s'ha cregut qui és aquest homenot ???. S'ha pensat que és el nou Mesia ??? S'ha pensat potser que com Moisès, ens guiarà a través del desert fins a la terra promesa ???. Segur que sí, i ens vol encolomar una espanya borbònica. Apa home, vagi-se'n. Ah!, Tingui en compte, com han dit altres comentaristes, que Vostè està on està perquè l'han votat. I Vostè no és l'amo i senyor de cap ni una de les instal·lacions de la seva ciutat. En tot cas, n'és el seu dipositari i prou ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Tomppa fletxa Sabadell
24 de març de 2010, 14.54 h

Què serveix ben poc es a perdre ni un minut més amb espanya i espanyols. Serià un bon moment a començar a fer feina i millorar qualitat de vida i crear un país potent a Mediterrania.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
ERC=PSOE fletxa Barcelona
24 de març de 2010, 11.13 h

Si el poble no es va equivocar donant-vos l'oportunitat de governar, tampoc no s'equivoca ara que us vol fora de qualsevol govern, per vividors, traïdors, oportunistes, hipocrites i inútils.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Josep Playà fletxa Barcelona
24 de març de 2010, 10.06 h

La ràbia ultraconvergent contra ERC és molt reveladora de què tornarà a fer el món conver-corrupte quan governi


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Ciu=PP. fletxa PPCC.
24 de març de 2010, 08.52 h

Un altre que vol aplicar el ARA NO TOCA. Ultraconvergents i iunionistes, no sigueu tant hipòcrites Erc. és el partit que més ha recolzat les consultes independentistes mentre que el mas el que ha dit és que això ARA NO TOCA perquè potser sortiria el no, o també direu ara que no ho ha dit?.

REGIONALISME DE SEGONA=CIU= ARA NO TOCA!. ARA TOCA INDEPENDÈNCIA!.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Santi Vidal fletxa Barcelona
24 de març de 2010, 06.47 h

Si tinguessin segura la victòria, ni el govern de l'estat ni cap partit polític s'oposaria a que es celebrés un referèndum.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Garay fletxa Sant Andreu de la B.
24 de març de 2010, 02.00 h

I jo us dic:
Arribarem al 70% o més de partidaris de la sobirania, i encara tindrem instal·lats tots aquests vividors a la Generalitat espanyola
Alguna cosa s'hauría de fer.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Pere fletxa Calella
23 de març de 2010, 22.06 h

Companys, cada vegada que hi hagi una notícia delsPSOE, no parleu d'ERC, que jacansa. A Mollet hi ha governat el PSUC amb CiU, el PSC amb el PCC, el PSC amb CiU i el PSC sol. Si, el PSC de la Montserrat Tura, te'n recordes...
ERC hi va governar a la república. El PSC fa el seu paper. CiU és un partit com la santa mare esglèsia, hi ha de tot, des de Eric Bertran fins a Fernàndez Teixidor, passant per Duran, Roca i Prenafeta.