El digital dels que votaran #SíSí. N. 3868. Dimecres, 13 de desembre de 2017 23:23 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Els catalans ja tenim equip a l'Eurocopa #CatalunyaAmbPolonia

#MoritzAmbPolònia, Preparats per l'Eurocopa? Nosaltres ja tenim equip i us estem preparant moltes sorpreses. Atents!. L’empresa cervesera sí entén la diferència.

Comentaris 57  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 22 vots )
carregant Carregant

Moritz aporta aire fresc davant la onada de patrocini de “la Roja” a Catalunya. Avui mateix la Vanguardia publicava un anunci sobre el carrusel a diferents ciutats de l’estat per visionar els partits d’Espanya que té previst oferir Tele5 i la Cadena Ser, patrocinats per la Coca-cola, i Barcelona serà una de les ciutats destinatàries. Amb l’arribada de l’Eurocopa de futbol s’ha desfermat una onada d’espanyolitat que ha generat una veritable guerra entre patrocinadors per veure qui és més espanyol, el que ha provocat un rebuig en alguns llocs per aquest us abusiu del nacionalisme espanyol. A més el PP atia el foc i pressiona demanat la instal·lació de pantalles gegants.
 



Comparteix
   


Etiquetes

La selecció espanyola és forma a partir d’impedir que catalans i bascos puguin constituir la seva pròpia selecció. Cruzcampo, Telefónica, Iberdrola, Lidl, El Corte Inglés, són algunes de les empreses que ha apostat per aquesta ràtzia espanyolitzant, sense tenir en compte que tanta uniformitat en calçador provoca rebuig i cada cop més ciutadans no se senten representats per Espanya. Comença a quedar espai per empreses que entenguin les diferencies i entengui que la publicitat ha de deixar de ser una eina d’espanyolització, Moritz, ha fet el pas.
 
L’agressivitat publicitària  allunya la gent de “la Roja”

Mirant el recull d’anuncis de les empreses que patrocinen la Selecció Espanyola, un es queda astorat per l’augment de l’agressivitat dels diferents espots, una veritable cursa de hooligans desesperats a demostrar que Espanya és una gran fita.

Ciutadans bascos i catalans comencen a estat farts d’aquestes campanyes, el que provoca una reacció contraria a l’efecte previst. Hi ha qui apunta que seria molt mes profitós per algunes d’aquestes companyies discriminar la seva publicitat segons els territoris, i no intentar uniformar un sentiment .
 
 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#62
Jordi fletxa Bcn
9 de juny de 2012, 01.19 h

#52 Els de la meva generació ens vam haver d'empasar una sèrie de dibuixos animats del "Naranjito" pels mundials del 82. Després ja ens tenies a tots cridant els gols de la selecció espanyola. Trobes que això ho fèiem lliurement ? Doncs no, vam tenir la sort d'anar madurant, cosa que molts d'aquests ni-nis que animen la "roha" no tenen ni idea del que vol dir: Ells s'empasen la propaganda de San Miguel, de Lay's, de moltes cadenes i centres comercials, etc... Així va el món.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#61
Jordi fletxa CATALUNYA
8 de juny de 2012, 13.12 h

#60 Vaig a treballar,tu pots seguir mostrant-nos la teva trista existència,mitjacerilla.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#59
Jordi fletxa CATALUNYA
7 de juny de 2012, 23.57 h

#51 Explica'ns com és la teva de vida,que necessitem riure una mica....mitjacerilla


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#58
Jordi fletxa CATALUNYA
7 de juny de 2012, 23.56 h

#57 Xavi,Piqué Iniesta,grans jugadors del Barça,el millor equip del món,el demés no em sona,de que parles?


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#57
Alex fletxa Barna
7 de juny de 2012, 23.25 h

PUes ya es triste tener que apoyar a un equipo como Polonia teniendo un campeón de Europa y del mundo como España!! Ala, Moritz, contra Xavi, Piqué, Iniesta... XD XD XD


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#56
Jordi fletxa CATALUNYA
7 de juny de 2012, 22.32 h

#48 Quina fixació tens amb la digitofília anal!!deu ser el teu estil de vida no?no m'extranya....


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#55
Gracies Marcelinho!!!! fletxa Gracies Marcelinho!!!!!
7 de juny de 2012, 20.01 h

#51 qui riu ultim riu millor
aquesta vegada españa palmara
INDEPENDENCIA


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#54
Pere fletxa Terrassa
7 de juny de 2012, 19.34 h

Que no és nacionalisme, que és patriotisme a veure si comenceu a dir les coses pel seu nom.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#53
Gracies Marcelinho fletxa Gracies Marcelinho
7 de juny de 2012, 19.31 h

#51 Gracies Marcelinho!!!!!