El digital dels que votaran #SíSí. N. 3814. Dissabte, 21 d'octubre de 2017 03:14 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Uriel Bertran estripa la multa pel #novullpagar al Parlament

El diputat de SI posa de manifest la relació de CiU amb ABERTIS i demana al Govern que compleixi la seva obligació amb la societat

Comentaris 20  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 18 vots )
carregant Carregant

La intervenció d’ahir al Parlament del diputat de SI Uriel Bertran va posar de manifest tres coses. La primera, que el CiU està molt relacionat amb ABERTIS i en defensa els interessos a canvi de favors de la concessionària. La segona, que les multes no fan por als ciutadans que fan el #novullpagar. I la tercera, que als diputats de SI els incomoda més un diputat amb samarreta i sense americana que 50.000 catalans sense pagar peatges. 
En una explicació ben senzilla, Uriel Bertran va destacar 10 punts del que SI anomena ‘la trama dels peatges’. Es tracta de 10 punts que demostren els interessos de CiU amb l’empresa ABERTIS. Uns interessos que corresponen a milions d’euros i que faran que el Govern segueixi multant pel #novullpagar en favor de l’empresa privada en lloc de resoldre el problema en defensa dels ciutadans de Catalunya.

Bertran es va presentar a la sessió del Parlament amb la samarreta del #novullpagar, en lloc de dur camisa i americana. Això va incomodar els diputats de CiU que van fer que la presidenta del Parlament li cridés l’atenció per dur samarreta. “A vostès els molesta la meva vestimenta, perquè a vostès només els molesta la façana”, va etzibar el diputat de SI als diputats de CiU. I va afegir: “el que a vostès no els agrada és que les campanyes entrin al Parlament de Catalunya i els diguin que no estan fent la feina que els pertoca per solucionar els problemes de fons que generen aquestes campanyes i la mobilització de milers de ciutadans del nostre país”.

Finalment, per demostrar que les multes no aturaran el moviment del #novullpagar, Uriel Betran va estripar la multa que ell mateix havia rebut per no pagar peatges. 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#21
Angel fletxa Castellbisbal
11 de juny de 2012, 18.50 h

Entenc les carotes que fan els quatre diputats de CiU que hi ha al Parlament, per que quan parla la gent que els dona canya tot home s'amaga i marxa als grups.
El que m'agradaria saber és com s'ho pren la militància o els votants simpatitzants, la gent de bé, gent humil i gent de a peu, que ben segur ha d'haver a prop de CiU, quan s'entera de tot això. No és que el que digui un o un o altre ja que tot això es pot comprovar que és veritat. Son qüestions públiques i notòries i es poden... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Robert fletxa Cadaqués
9 de juny de 2012, 18.29 h

#2 Doncs au xitxarel.lo, continua pagant peatges i quan hagis acabat la hipoteca li dius al banc que vols continuar pagant 20 anys mes. Sembla mentida fins a quin grau d'estupidessa em arribat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Cesc fletxa València
9 de juny de 2012, 12.36 h

Un diputat com cal.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Lluís fletxa Monistrol de Montserrat
9 de juny de 2012, 11.06 h

Ja tenim clar que l'expoli fiscal és una realitat. Ara estem descobrint que al nostre païs també n'hi ha que l'expolien per al seu benefici personal. La Independència acoseguirà dues coses d'un sol cop: que Espanya ja no ens robi més, i que els d'aquí tampoc.


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
9 de juny de 2012, 10.13 h

#12 Teniu molta raó. Jo ho havia pensat moltes vegades: Si jo fós militant o votant de Covardia i U´ltratge, no tindria valor d'anar pel carrer amb la cara descoberta. Tindria por que se'm descobrís per la vermellor de la meva cara degut a la vergonya que tindria.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
9 de juny de 2012, 10.09 h

#4 Més que preguntar-lis "què fareu", és preguntar-lis si ja tenen les maletes preparades, perquè encara que sigui a puntades peu o cops de pal, els cardarem fora.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
9 de juny de 2012, 10.06 h

#2 Mireu si sou ases, tu i tots els que són com tu que per la única cosa que serviu és per netejar les comunes o letrines. Mai no s'havia demostrat com fins ara, la poca valua que teniu com a persones si és que ho sou, perquè ni teniu personalitat, ni vergonya, ni dignitat en deixar-vos donar pel sac per aquells que us paguen per venir aquí a incordiar, i si els convingués, fins i tot els faríeu una fellatio si us o demanessin. Bankia, ignorant, la pagaràs tu igual que jo, amb la difer... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Ciutadà català fletxa Catalunya, proper estat europeu.
8 de juny de 2012, 23.28 h

Gran Uriel!!! Dels primers d'una nova generació de polítics de veritat!!! De polítics que vetllen pel seu poble!! Endavant!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Francesc fletxa Sant Pol de Mar
8 de juny de 2012, 19.06 h

CiU finança les seves campanyes electorals a traves de credits que paguem tots els que circulem per l´autopista.
Oi que s´enten??
Doncs es el que hi ha.
Enhorabona gent de Solidaritat Catalana per la Independencia.
Us votare sempre que seguiu en aquesta linea de parlar clar i lluitar per la llibertat de la nostra terra.
INDEPENDENCIA


Valora aquest comentari:   votar positiu 21   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Quim fletxa BCN
8 de juny de 2012, 18.27 h

Genial Uriel! Aixó es parlar clar. Quina vergonya ha de ser pertanyer a convergència, que del dit al fet... S'els hi nota tant que estàn ben enmerdats amb la banca i l'oligarquía...