El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 14:58 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Es posa en marxa una campanya anònima perquè els diputats tornin els Teletacs

La Plataforma Prou Peatges dóna suport a aquesta iniciativa que enviarà cartes o interpel•larà directament els diputats via Twitter

Comentaris 17  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 18 vots )
carregant Carregant

S’acaba de fer públic l’inici d’una campanya anònima per pressionar els diputats del Parlament perquè deixin els seus Teletacs. A través del web torneuteletac.cat la gent podrà des d’enviar cartes als diputats fins a interpel·lar-los directament a través del Twitter. Així doncs, es pot enviar la carta que apareix al web mitjançant un formulari, o bé posant el text "torna el TELETAC del #Parlament que et paguem entre tots! Diputat #novullpagar el teu TELETAC!" precedit del nom del diputat al Twitter. La pàgina web ofereix l’opció de clicar directament sobre el diputat a qui es vol enviat la piulada.

Comparteix
   


Etiquetes




COMENTARIS fletxa taronja

item
#22
jordibcn fletxa Barcelona
13 de juny de 2012, 00.58 h

#21Que és un whois?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
12 de juny de 2012, 20.40 h

#20 si fas un whois del domini et dirà de qui és la web.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
jordibcn fletxa Barcelona
12 de juny de 2012, 15.07 h

#19 Doncs que vols que em sembli , bé , POSAR només amb una S,
Repetim " Posats a posar falta la foto del M.H President i no costa tant no posar la foto del Laporta sota els diputats d´ERC"
I ara que fa més de divuit hores que he fet la pregunta , qui creieu que hi ha a l´organització d´aquesta campanya?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
12 de juny de 2012, 14.47 h

Possar possar? que et sembla si poses posar, gràcies i sense ànim d'ofendre però cal respectar les llengües.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Aleluia fletxa Per fi, la primera neurona!!!!
11 de juny de 2012, 20.44 h

#17 EXTRA EXTRA EXTRA

Hem trobat la primera neurona al teu cap despres de 3 setmanes de recerca

EXTRA EXTRA


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
jordibcn fletxa Barcelona
11 de juny de 2012, 20.18 h

I per cert qui creieu que organitza el tema aquest ? SI, algù ho sap del cert, siusplau que ho digui.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Miquel fletxa BCN
11 de juny de 2012, 20.16 h

Per saber-ne més ...
http://ataquealpoder.wordpress.com/2012/06/08/la-concesionaria-de-las-autopistas-catalanas-en-manos-de-la-fiscalia/


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
jordibcn fletxa Barcelona
11 de juny de 2012, 20.13 h

Possats a possar falta la foto del M.H. President i no costa tant no possar la foto del Laporta sota els diputats d´ERC,


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Miquel fletxa BCN
11 de juny de 2012, 20.01 h

Avall, que fa baixada !
http://www.invertia.com/mercados/bolsa/empresas/portada.asp?idtel=rv011aucesa
Fora Pillatges !!!