El digital dels que votaran #SíSí. N. 3866. Dimarts, 12 de desembre de 2017 01:50 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La BBC se'n riu de Rajoy

Fa una comparació de les xifres d'Espanya i Uganda després de l'expressió 'Aguanta, Espanya no és Uganda' que va utilitzar el president espanyol

Comentaris 18  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 12 vots )
carregant Carregant

"Aguanta, Espanya no és Uganda". El missatge de text que va enviar a les portes del rescat el president del Govern, Mariano Rajoy, al ministre d'Economia, Luis de Guindos, és motiu d'anàlisi al web de la BBC. La cadena britànica es fa ressò de les crítiques arribades des del país africà cap al comentari del president espanyol i compara amb xifres tots dos països. Mentre l'atur a Espanya és del 24% (segons les dades del primer trimestre del 2012), a Uganda l'última xifra disponible, del 2009, és del 4%. El creixement del PIB el 2010 a Espanya va ser negatiu, del -0,01%, mentre que a Uganda va ser del 5,2%.

Comparteix
   

Per contra, hi ha altres dades estructurals que diferencien clarament els dos móns. La BBC destaca la dada d'esperança de vida, que a l'estat espanyol és de 79 anys per als homes i 85 per a les dones. A Uganda, és força inferior: de 54 anys per als homes i de 55 per a les dones. Segons dades del 2010, la renda per capita a Espanya va ser de 25.300 euros i a Uganda, de gairebé 1.000



COMENTARIS fletxa taronja

item
#18
15 de juny de 2012, 10.30 h

Rajoy durará menos que un caramelo en la puerta de un colegio.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
14 de juny de 2012, 18.11 h

L'ESPANYA DE PANDERETA, PRENYADA DE SUPÈRBIA I D'IGNORÀNCIA,
LA VERGONYA D'EUROPA.

SORTIM'NE ABANS NO ENS ENGOLEIXI I DESTRUEIXI.
¡GENERALITAT DE CATALUNYA! DECLAREU L'INDEPENDENCIA AMB TOTES
LES SEVES CONSEQÜÈNCIES D'UN CONY DE VEGADA !!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
14 de juny de 2012, 18.11 h

L'ESPANYA DE PANDERETA, PRENYADA DE SUPÈRBIA I D'IGNORÀNCIA,
LA VERGONYA D'EUROPA.

SORTIM'NE ABANS NO ENS ENGOLEIXI I DESTRUEIXI.
¡GENERALITAT DE CATALUNYA! DECLAREU L'INDEPENDENCIA AMB TOTES
LES SEVES CONSEQÜÈNCIES D'UN CONY DE VEGADA !!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
14 de juny de 2012, 18.11 h

L'ESPANYA DE PANDERETA, PRENYADA DE SUPÈRBIA I D'IGNORÀNCIA,
LA VERGONYA D'EUROPA.

SORTIM'NE ABANS NO ENS ENGOLEIXI I DESTRUEIXI.
¡GENERALITAT DE CATALUNYA! DECLAREU L'INDEPENDENCIA AMB TOTES
LES SEVES CONSEQÜÈNCIES D'UN CONY DE VEGADA !!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
14 de juny de 2012, 18.11 h

L'ESPANYA DE PANDERETA, PRENYADA DE SUPÈRBIA I D'IGNORÀNCIA,
LA VERGONYA D'EUROPA.

SORTIM'NE ABANS NO ENS ENGOLEIXI I DESTRUEIXI.
¡GENERALITAT DE CATALUNYA! DECLAREU L'INDEPENDENCIA AMB TOTES
LES SEVES CONSEQÜÈNCIES D'UN CONY DE VEGADA !!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
14 de juny de 2012, 17.01 h

Aquests del PP sempre igual, mai pensen el que diuen. Vomiten tot el que els passa pel cap i allà va: A fer el ridícul una vegada més!. Tenen més de callar que ningú i es fiquen a xerrar tot el que poden i més. I sempre prepotents sigui amb qui sigui. Ja els està ben merescut! Ara el que hauria de fer Catalunya és desvincular-se al màxim i fer-li saber al món sencer: "Catalonia is not Spain".


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
14 de juny de 2012, 16.47 h

#6.- Perdónal, perquè no sap el que diu!!!!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Almogàver fletxa Montgat
14 de juny de 2012, 13.23 h

Com diria el mitja cerilla impresentable que volteja per aquí...

"¡¡¡Ecspaña, que penita me das!!!"


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
vallespir fletxa vallespir
14 de juny de 2012, 11.05 h

treballar bé. no a qualsevol preu. trebellar per a què? per a quì' Em de saber desencrostarnos dels tòxics.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Joan fletxa Barcelona
14 de juny de 2012, 10.45 h

#6 Home, obligarte a jugar afutbol amb els peus lligats no és gaire net, no? O potser a tu ja t'està bé que juguem amb els peus lligats ??