El digital dels que votaran #SíSí. N. 3815. Dissabte, 21 d'octubre de 2017 05:18 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Associació de Municipis per la Independència doble fletxa

Els municipis de l’AMI convocaran un referèndum d’independència

La consulta es farà el mateix dia a tots els municipis

Comentaris 33  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 17 vots )
carregant Carregant

L’Associació de Municipis per la Independència organitzarà una consulta independentista que es farà el mateix dia en tots els municipis que hi formen part. Actualment, ja són 470 els municipis adherits a l’AMI que treballen en conjunt i amb unitat per tal d’avançar plegats cap a l’objectiu que es va proposar l’associació: avançar cap a l’Estat propi. Per això, el dia 7 de juliol es farà un reunió a Girona en què es preveu que es defineixi un full de ruta clar de treball per fer pressió.

Comparteix
   


Etiquetes
La datà estarà probablement entre el 2013 i el 2014. A diferència de les onades de consultes impulsades per la societat civil arreu del territori, aquestes estaran encapçalades pels alcaldes de tots els consistoris adherits a l’AMI.
No es farà cap consulta fins que no s’hagi definit un gruix important de la ciutadania a favor de la independència i, probablement, s’intentarà incorporar Barcelona a les consultes. A més, a la reunió del juliol els municipis deixaran clar que el seu suport al pacte fiscal estarà condicionat a si suposa la "plena sobirania fiscal de Catalunya".
 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#33
Resolt fletxa Catalunya
10 de juny de 2013, 14.24 h

#31 Bona manera, la teva, de fomentar la unitat: insults i proclames patriòtiques buides. Deu ser un fidel reflex del que tens al cap (aire).


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
Resolt fletxa Catalunya
10 de juny de 2013, 14.22 h

#30 Primer no ens volem quedar amb tot, només volem el que és nostre. Estem cansats d'intentar crear una Espanya on hi capiguem tots i només rebre, a canvi, odi i menyspreu. Ens titlles d'ingrats i pesseters quan això t'ho podries aplicar a tu i als que pensen com tu.

Segon, t'he de fe notar que l'himne espanyol no es canta, com a molt -i ja és dir- el pots tararejar.


PS
Veig que t'agrada fer espeleologia digital...


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
10 de juny de 2013, 13.07 h

CATALANES ROÑOSOS,VIVA ESPAÑA,VIVA LA CONSTITUCION,ARRIBA ESPAÑA !!! VIVA LA SAGRADA UNIDAD NACIONAL !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
10 de juny de 2013, 13.03 h

ESTOS CATALANES NO APRENDEN,SIEMPRE QUERIENDO QUEDARSE CON TODO,LO SUYO Y LO DE LOS DEMAS,SON UNOS INGRATOS,UNOS PESETEROS,PERO NO OS VA A SALIR BIEN LA JUGADA DE LA INDEPENDENCIA,NUNCA LO CONSEGUIREIS,VAIS A TENER QUE CANTAR SIEMPRE EL HIMNO REAL


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
10 de juny de 2013, 12.53 h

Comunicado de la Resistencia :

a los españoles:
desde la Resistencia al invasor español,luchamos por el reconocimiento del derecho a decidir de todos los pueblos que han pensado en su INDEPENDENCIA,que quieren ser libres,que no se sienten españoles,que quieren tener un futuro independiente y sin coacciones por parte del fascismo español del psoe y pp,upyd,etc
iNSTAMOS a los que se consideran españoles,a permitir,a tolerar,con mente abierta,que por fin,los pueblos puedan decidir sobre su f... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
10 de juny de 2013, 12.26 h

Crida als pobles nacionals :

Pobles ocupats per l'imperialisme feixista espanyol !!
Ha arribat l'hora de la glòria i la lluita per la llibertat !!
L'orgull de les nacions seculars ha estat calcigat i ultrajado per l'espanyol infame !!
L'honor dels pobles , la dignitat dels laboriosos catalans,dels nobles bascos,dels galegos,canaris,loeoneses...!!
Tot ha estat mancillado per la prepotència i la supèrbia espanyola !!
El treball de segles de lliurament, de segles de sacrificis, d'esforços tit... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
Resolt fletxa Catalunya
24 de juny de 2012, 00.15 h

#26 Mates a pedanteria. Després a mi no em vinguis a donar cap lliçó que no t'he donat permís per a fer-ho.

I, finalment, m'importa ben poc el que vulguis acceptar o no. Això queda entre tu i la teva consciència. I de com actuï o deixi d'actuar jo tu no n'has de fer absolutament res.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
Candide fletxa Cataloniawatch
23 de juny de 2012, 16.10 h

#25 Vulguis o no, dones exemple com viure, o no, els teus ideals.

T'he donat oportunitat per mostrar penitencia per haver difamat un diari.

T'he donat oportunitat per raonar les teves paraules.

No has fet ús del temps.

Llavors el que tu em dius sobre no sé quin poder, no sé quins ideals, no sé quin poble... m'és igual. No ofereixes cap argument, cap camí endavant, cap il.lusió; i res d'educació. Doncs sobre actituts com la teva no es pot construir un futur.

Jo accepto que hi ha gre... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
Resolt fletxa Catalunya
22 de juny de 2012, 21.06 h

#24 #23 Sí: jo parlo de difamació. Jo em puc haver equivocat en la font (no hi havia mala intenció al darrere, al capdavall he confós un mitjà catalanòfob per un altre) sóc humà i em puc equivocar. El que ja no és tan permissible és que un mitjà de difusió pública pretengui crear opinió publicant mentides, mitges mentides o tergiversacions. Els que vivim aquí de sempre sabem perfectament qui és el perseguit i qui es fa la víctima sense ser-ho. Qui critica que una llengua minori... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Candide fletxa Cataloniawatch
22 de juny de 2012, 18.46 h

#22 Queda apart el tema que has difamat La Voz de Barcelona per després dir que la fons d'una noticia no importa. Nen... pinta brut això.