directe ! a La República. N. 4059. Divendres, 22 de juny de 2018 05:44 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Nadal comparteix el criteri d’ERC sobre la no compareixença de Mas

Nadal desautoritza Laia Bonet (PSC) que ahir va criticar durament ERC per votar en contra la compareixença del president Mas al Parlament pel cas Palau

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

En declaracions a Catalunya Ràdio, el portaveu del grup Parlamentari del PSC, Joaquim Nadal, ha assegurat estar d’acord amb la tesi d’ERC, que considera que el suposat finançament irregular de CDC afecta a un partit polític i, en cap cas, la Presidència de la Generalitat com a institució. Amb aquesta declaració Nadal desautoritza el sentit de vot del PSC i les declaracions de la seva portaveu adjunta, Laia Bonet, que ahir després de la junta de portaveus es va mostrar molt contundent amb ERC assegurant que la formació havia passat de les “mans netes” a les “mans a la butxaca”. ERC ha assegurat que  no vol que el país i les seves institucions s'afebleixin políticament, i ha demanat la compareixença immediata d’Oriol Pujol i de Felip Puig.

Comparteix
   


Etiquetes




COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
22 de juliol de 2012, 18.33 h

Otro experto vividor.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
pasbort fletxa Vila-real
22 de juliol de 2012, 10.12 h

NO HI HA MANERA AQUESTS POLITICS NOSTRES NOSTRES? BOTIFLERS ACABATS ! ! ! ! NO PODEN DONAR-NOS LLIÇONS A NOSALTRES ELLS TAMBE TENEN EL CERVELL VENUT? IDIOTITZAT? ABORREGAT? ROBOTITZAT? COM EL TENIU EL CERVELL PROGRAMAT? hi no ens podeu dir RES????? SOLS MENTIDES A MILERS? I..... ELS ABORREGATS PROGRAMATS PER ACEPTAR TANTA! TANTA!! TANTA!!!!-----sort que aixís i TOT cada dia hi ha més gent que ES DESPERTA ! ! ! REHOSTIA i...... COM S´HA DESPERTAT DONAN-NOS LLIÇONS DE BON SABER ! ! ! a que ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
21 de juliol de 2012, 22.22 h

Tindran alguna cosa a amagar, i potser també tenen por de sortir-ne esquitxats.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Pere fletxa Igualada
21 de juliol de 2012, 19.40 h

Aquí, m'ha decebut ERC impedint que el President donés explicacions al Parlament. El cas Palau és molt greu i la corrupció política té a molts ciutadans indignats. Quanta més transparència millor i el Parlament que és la instiutció política, més important del país és on el President, ha de donar la cara.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Xavier fletxa Barcelona
21 de juliol de 2012, 18.39 h

#11
Tens raó però es descuides la responsabilitat del tripartit en la despesa sense control que ens ha deixat arruinats... Recordem que ja en el 2009-2010 estaven contractan obres a pagar en 99 anys...


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Josep fletxa Sant Cugat del Vallès
21 de juliol de 2012, 14.13 h

Crec que s’acosten dies grisos i tristos per la nostra estimada pàtria. La intervenció de Catalunya cada cop és més a prop i inevitable.
Catalunya intervinguda = capacitat de decisió política zero.
Nosaltres i les generacions venidores, ho haurem d’agrair a la cobdícia de CIU, al sucursalisme del PSC, a la porfídia malèvola del PP i a la manca de sang d’ERC. Després de l’estiu, ja haurem fet tard, tan sols per allò tan simple del qui paga mana i quan dic paga, això no inclo... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Jorge Perez fletxa Palau de Plegamans
21 de juliol de 2012, 13.32 h

Nadal mira per la seva butxaca i fer costat al PSOE espanyol el manté viu políticament, és l'únic que li interessa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Joan fletxa Manlleu
21 de juliol de 2012, 13.27 h

#8 Diguem les coses pel seu nom. Nadal te cara de porquet i forma de porquet i es un traidor com una catedral.
Independencia


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
damia alou fletxa Barcelona
21 de juliol de 2012, 12.49 h

Potser Nadal s'ha equivocat, però aquests comentaris no haurien de sortir reproduits: menys el d'algú que li diu Porquet o Traidor.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
PereelDigne fletxa Granollers
21 de juliol de 2012, 10.19 h

Per una vegada, i sense que serveixi de precedent, Nadal l'encerta quan parla de l'actitud d'ERC.