El digital dels que votaran #SíSí. N. 3667. Divendres, 26 de maig de 2017 18:42 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Tecnologia doble fletxa Última actualització Dijous, 19 d'abril de 2007 12:05 h

Les visites a webs participatius creixen un 668% en dos anys

D'altra banda, és un percentatge baix el dels visitants que entren per penjar-hi continguts

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Els webs participatius anomenats Web 2.0 de l'estil de YouTube, Flickr o Viquipèdia han obtingut un extraordinari increment de visites. Però contràriament al que sembla, els internautes hi acudeixen per gaudir del contingut i no pas per a crear-lo
web 2.0 internet
Les visites dels Webs 2.0 creixen imparables

Comparteix
   


Etiquetes
Segons sembla, l'èxit dels portals Web 2.0 no és que els usuaris puguin participar i penjar diferents continguts. El què realment atrau als visitants es poder consultar la pagina com si fos una televisió o una revista. Així doncs la major part de les visites que reben portals com YouTube, la Viquipèdia o Flickr procedeixen d'usuaris que no desitgen realitzar més que l'acció que la de fer 'click' gaudir.

Per tant la contradicció és la següent: els Webs 2.0 tenen milions de visites degut a que els continguts són elaborats per internautes i no per l'afany de penjar i participar. En els últims dos anys les visites a Web 2.0 han crescut un 668%, un assoliment que duu a aquestes pàgines a fer-se amb el 12% de totes les visites que es realitzen a pàgines web a EE UU. D'altra banda és curiós observar com una petita porció d'usuaris es dediquen a crear continguts. Al YouTube, per exemple, només el 0,16% de les visites corresponen a usuaris que volen publicar un vídeo. I en la Viquipèdia, únicament el 4,6% dels usuaris es dediquen a crear i editar entrades. En el camp de la fotografia els llocs 2.0 guanyen encara un major espai de mercat, arribant ja el 56% del total de visites que reben les pàgines dedicades a la imatge digital online.



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat






publicitat



publicitat



#xocdetrens fletxa






publicitat




EDITORIAL fletxa

Espanya és una il·legalitat

Resulta que Espanya és aquell país que incompleix permanentment les seves pròpies lleis, que encapçala el rànquing dels països europeus que més incompleixen les directives europees, però que acusa els catalans i les seves classes dirigents ... Llegir-ne més



BLOGS enquestes

Màrius Viella Màrius Viella
Sempre a contra compàs
Sara Callejas
¿Es posible ganar dinero haciendo vídeos en Youtube?
Vicenç Plans
Cercle d’Economia: un fòrum mut (26/5/2017)
Pere Joan Barceló Pere Joan Barceló
Cop d’estat
Josep Maria Loste Josep Maria Loste
NOTA DE PREMSA DE DEFENSEM EL TREN DE L’EMPORDÀ
El Dietari del Procés El Dietari del Procés
El Govern del Regne d’Espanya dóna el tret de sortida a la via unilateral
Claudi Bachs Claudi Bachs
La carteta (lletra per cantar-la amb la música d' El Bandoler)
Xavier Guarque Xavier Guarque
Era el moment
publicitat


publicitat



LES MÉS fletxa




publicitat





ELS VÍDEOS fletxa

La proposta de l'ANC pel #11S2017

comentaris


publicitat



publicitat









publicitat





publicitat





publicitat








logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.