El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 07:24 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Engegada una campanya al web de la Casa Blanca per donar suport a l'autodeterminació catalana

Registren una petició al govern nord-americà que necessita 25.000 signatures per ser atesa

Comentaris 32  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 34 vots )
carregant Carregant

El lloc web de la Casa Blanca ofereix la possibilitat als ciutadans de traslladar una petició al govern nord-americà per tal de satisfer les demandes ciutadanes. Des del passat dissabte, una petició demana el "suport a la gent de Catalunya en el seu esforç per decidir el seu propi futur".

Comparteix
   

La petició recull la voluntat dels catalans de ser independents, i manifesta les diferències culturals i lingüìstiques del país en relació a Espanya. Explica que "durant la seva festa nacional, 1,5 milions de persones van sortir als carrers de Barcelona per exigir la independència, però, el govern espanyol simplement els va ignorar". I afegeix: "en adhesió als principis rectors de la nostra pròpia Declaració d'Independència, li demanem al govern d'Estats Units per estar amb el dret del poble català a decidir un futur millor per a ells a través d'un referèndum just i democràtic". 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#32
PereelDigne fletxa Granollers
30 de novembre de 2012, 18.47 h

Ja han votat unes 20.000 persones. A veure què diu Obama.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
jordibcn fletxa Barcelona
30 de novembre de 2012, 12.36 h

#30 No, així quan dius que si tu ets "un 6000" és per què en tens més ganes , que és? i no és YUNQUERAS , no continuis fent el ridícul.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
Roger fletxa Figueres
30 de novembre de 2012, 10.47 h

#29 Ho ho ho personalitzat diu... La teva "personalitat" és el que diu en Yunqueras. Deixa de fer el ridícul.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
jordibcn fletxa Barcelona
30 de novembre de 2012, 09.51 h

#27 Com diem els d´Española de República Castellana, no por mucho madrugar amanece más temprano, i ja veus un cap al 6.000 impersonal suma el mateix que un 17.116 personalitzat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
Roger fletxa Figueres
30 de novembre de 2012, 08.48 h

#26 En Duran y Lérida? Aquest és un polític de Española de República Castellana, oi?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
Roger fletxa Figueres
30 de novembre de 2012, 08.46 h

#25 Jo estic pel 6.000.

Deu ser que jo en tinc més ganes.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
àngel de Catalunya fletxa Cardedeu Catalunya
29 de novembre de 2012, 23.53 h

#25 El meu, ahir aquesta hora nùmero 1.518. Visca Catalunya Lliure tal com ha dit en Duran y Lérida.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
jordibcn fletxa Barcelona
29 de novembre de 2012, 22.39 h

#23 Doncs jo sóc d´aquest que tu anomenes Española de República Castellana , i si em busques en aquesta llista sóc el firmant número 17116 , tu quin número ets ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
29 de novembre de 2012, 20.59 h

https://www.change.org/petitions/european-parliament-the-eu-should-ensure-the-respect-of-human-rights-in-catalonia

Aquesta nova campanya és important per garantir el respecte dels drets humans i democràtics en els estats on s'han subscrit, com és el cas d'Espanya.
Com vostès saben, recentment hi ha hagut una gran manifestació a Barcelona: 1,5 mil... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Roger fletxa Figueres
29 de novembre de 2012, 18.15 h

#22 Mira, petit trol, els d'Española de República Castellana ja et voten que sí.

Ja esteu una mica més units contra els catalans, veus?