El digital dels que votaran #SíSí. N. 3867. Dimecres, 13 de desembre de 2017 00:23 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Internacional doble fletxa

Fracassa la manifestació fatxenda a favor de la unitat d'Espanya

Uns pocs milers de persones s’han manifestat amb consignes i insults a Catalunya: 'Artur Mas, dimissió' i 'Jo sóc espanyol' i “Puta Catalunya”

Comentaris 64  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

Uns pocs milers de persones han recorregut aquest dijous al migdia la Via Laietana amb crits a favor de la Constitució i de la unitat d'Espanya. La marxa, convocada pel moviment cívic d'Espanya i catalans, ha començat a la Plaça Urquinaona de Barcelona i ha baixat per Via Laietana fins a la Plaça Sant Jaume. En la manifestació, amb el suport de diputats del PPC i Ciutadans, s'han pogut sentir consignes com 'Artur Mas, dimissió', 'Jo sóc espanyol' i 'Espanya unida mai serà vençuda' acompanyada d’insults contra els catalans. A més, en aturar-se davant la comissaria de la policia espanyola a la Via Laietana, els manifestants han aplaudit entusiàsticament el cordó policial i crits a favor de la unió de tots els territoris de l'Estat.





Comparteix
   


Etiquetes
etiqueta #6D, Cs, PP
Agressions 

Alguns manifestants han AGREDIT amb els pals de les banderes a persones que feien cua per veure el pessebre municipal, ja que aquests simplement havien cridat "Visca Catalunya"

Fracàs absolut de la convocatòria: Menys gent que la concentració del 12-O 


La manifestació, on hi havia banderes espanyoles i senyeres, estava encapaçalada, entre d'altres, pel president de Ciutadans, Albert Rivera, i el president de Convivencia Cívica, Francisco Caja; i diputats del PP, entre d'altres.
 
El Moviment Cívic d'Espanya i catalans és una entitat que defensa que Catalunya segueixi formant part d'Espanya i Europa. L'entitat vol recordar que els resultats del referèndum que es va celebrar el 6 de desembre del 1978 amb la pregunta 'Aprova el projecte de la Constitució?' van ser millors a Catalunya que a la resta de l'Estat. A Catalunya el 91,09% dels votants van donar suport al sí, superant el 88,54% del conjunt d'Espanya.

Quatre arreplegats: "7.000 manifestants, segons la Guàrdia Urbana"
 
Manel Parra, president del Moviment Cívic Espanya i Catalans, ha informat al final de la manifestació que no podia concretar una xifra de manifestants però que hi havia ''desenes de milers'' de ciutadans. Parra ha explicat que el conjunt de ciutadans que s'havien mobilitzat el dia de la Constitució volien donar suport a la ''convivència entre els espanyols''. La Guàrdia Urbana ha informat que s'han manifestat 7.000 persones. 
 
La manifestació ha acabat a la plaça Sant Jaume amb la lectura del manifest a favor de la unitat de l'estat espanyol. La manifestació ha transcorregut sense incidents amb l'excepció d'algunes discussions acalorades entre alguns manifestants i altres ciutadans, externs a la convocatòria, que han coincidit a la plaça Santa Jaume perquè estaven fent cua per visitar el tradicional Pessebre organitzat per l'Ajuntament de Barcelona. 
 
Una de les discussions més acalorades que s'ha produït just davant de la porta principal de l'Ajuntament de Barcelona on s'intercanviaven opinions sobre l'ús del català a l'escola ha acabat amb una abraçada per part dels dos adversaris dialèctics i dels seus respectius acompanyants familiars. 
 
José Calderón i Maria Dolores Martín, membres del Moviment Cívic Espanya i Catalans han fet la lectura del manifest, que ha servit per donar per finalitzada la convocatòria amb crits davant el Palau de la Generalitat d'''Artur Mas dimissió''. 

I la delegada del Govern Espanyol diu la xifra de ................. 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#64
Casper fletxa Barcelona
28 d'agost de 2013, 15.38 h

Com és possible que aquest medi sigui financiat amb diners públics, si totes les notícies que hi surten són falsetats. Quina vergonya que em fan les vostres notícies sectàries, entro a llegir-les quan em vull fer un fart de riure. Amb aquests diners es podrien finaciar altres coses, com llits a hospitals, prestacions d'atur, ajudes a la dependència, etc.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#63
Paco Pi fletxa Barcelona
9 de desembre de 2012, 04.16 h

#62 Tens raó, Edgar. Quant a comentaris "oficials" no es va dir. Però jo ho vaig sentir a peu pla. És l'important.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#62
Edgar fletxa El Vendrell(Tarragona,Catalunya,ESPANYA)
8 de desembre de 2012, 20.08 h

"Puta Catalunya no és va dir perque hi vaig estar i lo de sóc espanyol no va ser exactamement aixi!!! És va dir: "Yo soy catalan,catalan y español" ;/


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#61
Paco Pi fletxa Barcelona
8 de desembre de 2012, 05.06 h

#53 Per cert, Carlitos: "nos queremos a cataluña mas que vosotros que la queréis romper". No t'enganyis (a tu el primer, que a nosaltres no ens enganyes): no podeu estimar una Catalunya que pensa per si mateixa, sinó que estimaríeu una Catalunya a la vostra mida. I això ja no pot ser. Les coses, ara, no funcionen així.

(Modelnisho, que zoi uno modelnisho...!)


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#60
Paco Pi fletxa Barcelona
8 de desembre de 2012, 04.55 h

#53 Carlitooooos! Jo també hi vaig ser, i t'asseguro que "puta Catalunya" es va dir: jo ho vaig sentir.

Hi vaig ser perquè no confiava en les informacions que en pogués rebre de mitjans catalans, que, com tots els del món, haurien donat una visió esbiaixada de l'esdeveniment. (Ara, per cert, ja ho sé. I de la meva pròpia primera mà. I ja et dic jo que pots anar dient missa...)


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#59
Jordi fletxa CATALUNYA
7 de desembre de 2012, 21.58 h

#48 Ja has acabat,inútil?,doncs eixuga-te-la i tira de la cadena..


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#58
FART DE RIURE fletxa ePPanya degeneràa
7 de desembre de 2012, 20.36 h

No sé pas com ens podriem desfogar si no tinguessim aquest recony de l'Alberto = Carlos = José = Chordi = Aragoneses, i les seves ganes d'emular el "senyor dels 99 noms". Llàstima que sigui tan poqueta cosa, aquest espanyolista atrofiat, que a la primera de canvi se'ns ofen i desapareix, i no torna fins que no ha canviat de nick. Aquests espanyolerus tenen molt poc aguant. En punt els pressiones un xic, comencen a plorar i a fer l'indigne. Són patètics, NO VALEN MIG DURO!

Tot i això: ALB... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#57
FART DE RIURE fletxa ePPanya yiena de mielda cajteyiana
7 de desembre de 2012, 20.30 h

#53 (amb mùsica de "mira que eres linda") Miraaaa keee sos buuuuuurrrroooooo, miira que sos leeerdoooo, ke te yiames Carlos o te yiames Albertooooo....

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... ... BUUUUURRROOOOOOOO!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#56
Josep fletxa Fraga - La Franja de Ponent (CATALUNYA)
7 de desembre de 2012, 20.28 h

No més de 7.000 manifestants de Falange+PP+C'anos+UPiD+ PxC... Tota una rèmora de radicalisme i nazionalistes espanyolistes! 7.000 manifestants de 7.500.000 habitants de Catalunya ||*||


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#55
We are not spanish fletxa FREEDOM FOR CATALONIA
7 de desembre de 2012, 20.28 h

https://petitions.whitehouse.gov/petition/support-people-catalonia-their-effort-decide-their-own-future/hLYHYkp1

Support the People of Catalonia in their effort to decide their own future

Petició per a Obama i la Casa Blanca.