El digital dels que votaran #SíSí. N. 3866. Dilluns, 11 de desembre de 2017 10:16 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Internacional doble fletxa

La BBC ens recomana dir adéu a Espanya

Un documental de la televisió pública britànica ens explica els excessos de la bombolla immobiliària i la caiguda de l’economia espanyola

Comentaris 35  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 24 vots )
carregant Carregant

'The great Spanish crash' ('El gran crac espanyol') ha tingut un extraordinari èxit a la xarxa, subtitulat en espanyol ha tingut més de 100.000 visites i explica amb raonaments com Espanya ha malgastat milions i milions d’euros en obres sense sentit i les bogeries de la bombolla immobiliària. 


Franco a la BBC
Franco a la BBC

Comparteix
   


Etiquetes
Motius britànics per marxar d’Espanya
 
Paul Mason recorre l'estat entrevistant protagonistes, testimonis i experts, inclosos Felipe González, expresident del govern espanyol, i Joaquín Almunia, ex ministre del PSOE i ara comissari de la UE.
 




COMENTARIS fletxa taronja

item
#35
l'esperit del maulet fletxa sud-catalunya PPCC
13 d'abril de 2013, 21.52 h

acaben de bloquejar el vídeo ..... és joc brut castellà!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
Marc Sabatés fletxa Signes 83870 França
6 de març de 2013, 19.06 h

ADEU ESPANYA ! VISCA CATALUNYA INDEPENDENT //*//


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
Jordi fletxa CATALUNYA
27 de desembre de 2012, 23.29 h

#32 Jo diria que la teva és la de Radio Futura:"eres tonto Simon",trobo que et descriu a la perfecció.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
PASTAMONIATU fletxa Sants...Sants...Sants....carreeeer de Sants
27 de desembre de 2012, 23.23 h

#30 ves P.uteta como el Chordy es un tio listo??...me ha dejado fuera de juego el bribón....como dice la cancion de PARALISIS PERMANENTE..."me miro al espejo y soy feliz"...joujoujou


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
joan fletxa tarragona
27 de desembre de 2012, 22.57 h

No faria massa cas el que diguin al estranger;la força la hem de tenir nosaltres.I la democràcia escarransida que tenim,serà el principal obstacle per tirar endavant el procés.En això estem massa espanyolitzats i massa poc europeïzats


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
Jordi fletxa CATALUNYA
27 de desembre de 2012, 22.16 h

#27 La pregunta és:que creus que ens importa una merda qui siguis o qui dius que ets o qui dius que no ets?i posat a tenir defectes...t'has mirat al mirall?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
27 de desembre de 2012, 18.11 h

#27 Aiii! m'excuso! veig que m'he equivocat. Veig que el missatge anava dirigit a la teva MAMÁ, oi? Ho has deixat ben clar en dir Puteta. No ho havia llegit amb claredat, només havia mirat el nùmero... Ho sento.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
27 de desembre de 2012, 18.07 h

#27 Aaaaaaahhhhh carall !!! mira tu!, qui ho hauria dit, oi? m'has ben convençut. Es nota que tens tota la raó del món , que no has pas nascut a Villapedosa de los Altos Cuescos, sinó als vessant del Tibidabo... i que ets un català exemplar defensor de les més altes essències històriques del país que t'ha acollit.

Ah!... i que tens un IQ de 555... (o más, ojo!!)


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
PASTAMONIATU fletxa Sants...Sants...Sants....carreeeer de Sants
27 de desembre de 2012, 16.26 h

#24..ostras P.uteta....quina parrafada que t'has marcat noorrrr?..Jordi puede estar tranquilo...tiene el defecto de ser indepe...pero en el fondo es más inteligente y simpático que tu...osea que nunca lo hubiera asociado a tus brotes de triple personalidad...por cierto háztelo mirar..( te puedo llamar gollum en la intimidad?...jejejejje)

por otro lado tu faceta de adivino tambien está atrofiada NO SOY ALBERTO ni sus alter ego...em dic Xavi sóc nascut i visc a Barcelona

deuuu Xatu!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
Jordi fletxa CATALUNYA
27 de desembre de 2012, 09.02 h

#22 A tu si que se't veu llautó.