El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 19:54 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Esports doble fletxa

“El Barça, un club que pertany a un país que vol separar-se d’Espanya”

El programa “60 minuts” de la CBS dedica un reportatge al Barça, el millor club de futbol del món

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 15 vots )
carregant Carregant

CBS una de les principals cadenes de televisió nord-americana ha dedicat un dels seus programes estrella, el “60 minuts” al Barça com a millor club de futbol del món. El presentador del programa visita les instal•lacions blaugranes amb la Masia inclosa i destaca que més de la meitat dels jugadors del primer equip s’han format aquí, després de tot un procés de captació i formació. El reportatge explica que el millor jugador del món Lionel Messi i recent guanyador de la quarta pilota d’or pertany al club i que el seu joc juntament amb la resta de plantilla fa que l’equip sembla "ballet, poesia en moviment”. El periodista John Carling afirma que el futbol que fa el Barça acabarà als “Mueus d’art”.



Comparteix
   


Etiquetes
“El Barça, un club que pertany a un país que vol separar-se d’Espanya”
 
El reportatge explica la relació del Barça i Catalunya i afirma "El Barça pertany a un país que es diu Catalunya i que es vol separar d'Espanya, i el jugadors són els seus soldats".
 
El presentador entrevista a Messi, Cesc, Piqué i Sandro Rosell, i entre altres coses el presentador li diu al president, - que parla d'un país, Catalunya, que no és a l'ONU- i Sandro Rosell respon "Encara no, qui sap"
 




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
ramon fletxa sant celoni
9 de gener de 2013, 11.10 h

JO SOC NAT DEL 1936. NO TENIA CONEIXAMENT DEL CATALÀ NI DEL QUE ERA CATALUNYA, TOT I PARLAN INA LLENGUA QUE EN VA ENSENYAR LAMARE. MENTRES MAMAVA. DE XIC AMB NENS COM JO I ANDALUZOS CADA Ú PARLAN LA SEVA LLENGUA, MOLTS D'AQUESTS SON ARA IGUAL DE CATALANS QUE PARLEN COM JO I SENTEN COM JO. ALS 15 ANYS BAIX SER MALTRACTAT INSULTAT PER DIRIJIR-ME EN CATALÀ.

DE LES HORES VAIG COMENÇAR LA RECERCA DE L' MEVA IDÈNTITAT I DE L'HISTORIA FINS SABER QUE CATALUNYA NO ERA ESPANYA. QUE SOM PRESONERS, C... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
8 de gener de 2013, 08.22 h

#6 Tu, esperpent: tan cec de Dong Simong vas que no te n'has adonat que el Enjuto Mojamuto del youtube que ens proposes... ÉS CASTELLÀ??!!!!

Mira si n'ets de ridiculás, neng...


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
8 de gener de 2013, 08.06 h

#2

Baieu ca grasios ca soc, eing? eing? u baieu, eing? dic "Blancaniebas y lo sieta nanitus del PP", perícula MUDA en LENGUA ARAGONES"... ke bus sembla, eing? eing? Ara u diré a la mama, ca bechi ca no soc un atrofiat mantal (ca deya en Futetas)

Mamaaaaaaaaaaaa!!!

Mammaaaaaaa, miraaaaaaaa!!! mira ke e ascrit!!!! miraaaaa!!!

Anda mama, entabia no as acabado cong tu clienteeeeee? miraaaaaaa, mamaaaaaaa!!!!

UUUUUIIIIIIXXXXXXX... ke neeeeeeviooooo!!! Mamá ta foiando cong er cliente i no me ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
8 de gener de 2013, 08.04 h

#6 Oh!!! aquest nen ha après una paraula molt insultant, a l'escola. Quan vol insultar diu "FRIKI"... paraula de moda, com fa 10 anys ho era "guai del paraguai" i en fa 20 "chiripitifláutico".

Jo, als pobres oligofrènics que basen el seu diarreïc discurs en parauletes així de ridícules i carrinclones, els obligaria a tornar a l'escola dos o tres anyets, a veure si eren capaços de superar la seva CARRINCLONERIA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Jordi fletxa CATALUNYA
8 de gener de 2013, 00.02 h

#6 Si vols veure tota la teva vida,mira la tassa quan acabis de cagar.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Synera fletxa Barcelona
7 de gener de 2013, 23.14 h

Quina ràbia que tene els espares!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
:D fletxa Espanya Anifeixista
7 de gener de 2013, 23.08 h

#4 Friki feixista, racista i ultranacionalista, aqui pots veure un parell de mnuts de la teva vida www.youtube.com/watch?v=2OBZHB5I89A


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 16
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Petició al govern dels EUA fletxa www.helpcatalonia.cat
7 de gener de 2013, 22.58 h

https://petitions.whitehouse.gov/petition/support-people-catalonia-their-effort-decide-their-own-future/hLYHYkp1

Support the People of Catalonia in their effort to decide their own future.

Signem aquesta petició al govern dels EUA per a fer respectar els drets democràtics i nacional del poble català i difonguem la nostra causa arreu del món.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Jordi fletxa CATALUNYA
7 de gener de 2013, 22.47 h

#2 "Frankenstein"millor documental sobre l'intel.lectualitat espanyola.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Vicenç ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat-República de Catalunya
7 de gener de 2013, 22.41 h

El Col·legi d'Advocats no fa cas de PSC i PP i defensa el dret a decidir
L’ICAB recorda que la Carta de les Nacions Unides atribueix el dret a l’autodeterminació als pobles i no als estats
Nerea Rodríguez
La Comissió de Defensa dels Drets de la Persona de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona (ICAB) sosté que l'autodeterminació de Catalunya és "un dret inalienable" en tractar-se d'"un dret fonamental i universal de tots els pobles", vigent en la legislació internacional. D... Llegir més