El digital dels que votaran #SíSí. N. 3846. Dimarts, 21 de novembre de 2017 07:07 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

El PP posa en venda el patrimoni del País Valencià

S’ha acabat la festa de dilapidació de recursos públics milionaris del PP valencià, l’escenari que deixa darrera és farcit d’obres faraòniques ruïna i empobriment

Comentaris 24  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

La situació de ruïna de les arques de la Generalitat i el seu endeutament estan molt relacionades -a més de l’espoli que pateix el País Valencià per part d’Espanya-, a la megalomania del PP i afins que va dilapidar  gairebé 2.100 milions d’euros  en mastodonts difícils de mantenir. Després de la festa  ve la ressaca i la Ciutat de la Llum, la de les Arts i les Ciències, l'aeroport de Castelló, la Universitat Internacional Valenciana (VIU) i el Circuit del Motor de Xest, busquen comprador o gestor privat, però el conflicte està servit i té per endavant reclamacions, indemnitzacions i processos judicials que acaben pagant els ciutadans.



Comparteix
   


Etiquetes
Vendre un aeroport fantasma o una Ciutat de la Llum a les fosques, el repte del PP
 
El Govern valencià busca comprador d’un paquet d’empreses públiques amb un cost de manteniment de 15 milions d’euros mensuals, són projectes faraònics que havien de situar el País Valencià al mapa mundial dels grans esdeveniments i han esdevingut un xuclador de recursos públics insostenible i que van acompanyats de contractes i clàusules que pot acabar per fer inviable la venda o la privatització d’aquelles infraestructures altament deficitàries o portar a malvendre-les.
 
Un edifici de 14 milions d’euros per a 15 empleats

 
La Ciutat de la Llum és un exemple de malbaratament del PP, que va invertir més de 24 milions d’euros en la construcció dels sis platós, més 14 en un edifici d'oficines de tres plantes amb soterrani destinat a albergar una plantilla de quinze treballadors, Inaugurat el febrer de 2011 amb un homenatge al cineasta Luis García Berlanga, l'edifici segueix tancat. La Ciutat de la Llum d'Alacant va tenir un cost de 274 milions d’euros i per a poder efectuar la venda primer s’haurà de resoldre la sanció de 265 milions d’euros que la Unió Europea va imposar a la Ciutat de la Llum en considerar il·legals les ajudes que va rebre de la Generalitat per a la seva construcció.

L’aeroport  fantasma de Carlos Fabra busca comprador

Carlos Fabra, expresident de la Diputació de Castelló i president de la societat pública Aerocas –pare d’Andrea fabra famosa pel “te jodes”- va anunciar una oferta de 200 milions per l'aeroport de Castelló d'un fons d'inversió hispanolibi que va resultar ser només de 90 milions i que no cobreix els 200 milions invertits en l'aeroport. Però abans de vendre l'aeròdrom, la Generalitat haurà d'arribar a un acord amb l'empresa concessionària a la què se li va rescindir el contracte i que reclama una indemnització de 126 milions per la seva inversió en la construcció de les instal·lacions més el lucre cessant.
 

Col·locar la Ciutat de les Arts i les Ciències a bocins  
 
Va estar pressupostada per 308 milions d’euros i n’ha costat 1.300 i encara falta acabar  l'últim dels seus edificis, l’Àgora. El complex dissenyat per Santiago Calatrava – que va cobrar 100 milions pel disseny-, difícilment es pot vendre donades les dimensions estratosfèriques del complex, i la Generalitat pretén privatitzar la gestió dels diferents edificis, tret del l'òpera, completament deficitari, que el Govern haurà d’assumir.







COMENTARIS fletxa taronja

item
#24
mcd fletxa bcn
20 de gener de 2013, 17.38 h

#11

Ei, que ningú diu que les pujolets, bastos i altres no siguin corruptes aquí! Però a part de corruptes, els deutes de la mala inversió i mala gestió del PP València no s'amaguen mirant la merda a una altra banda.
I parlant de la merda catalana, que n'hi ha i MOLTA, ja ens en farem càrrec, però només d'aquesta... de la merda d'Esppaña, que se n'encarreguin els esppañols, i que ens deixin en pau.
Independència ARA, per mirar d'arreglar la nostra crisi, la nostra corrupció i e... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Jordi fletxa CATALUNYA
20 de gener de 2013, 17.14 h

#22 Goita,la que li diuen "el forat negre" de l'hopspitalet!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Neus fletxa Sabadell
20 de gener de 2013, 15.52 h

#21 ! Sodomites !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
Jordi fletxa CATALUNYA
20 de gener de 2013, 14.22 h

#20 No és que siguem homosexuals,és el fàstic que fàs,fins i tot el nacho vidal ho aparentaria si et tingues davant,pobra arreplegada,és estrany que siguis homòfoba,sent la"princeseta de nit" dels ionkis dels descampats d'hospitalet.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Neus fletxa Sabadell
20 de gener de 2013, 13.44 h

#19 otetes " franquistes " ... Jordi " boinapower mesetaries " .... =
HOMOSEXUALS !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
JRS fletxa Empordà PPCC !!*!!
20 de gener de 2013, 12.56 h

Bah! pobra desgraciada... torna a caminar la vorera a veure si trobes clients.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Neus fletxa Sabadell
20 de gener de 2013, 12.55 h

#16 ! Palurdo , otetes !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Neus fletxa Sabadell
20 de gener de 2013, 12.53 h

#16 ! Palurdo !


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
JRS fletxa Empordà PPCC !!*!!
20 de gener de 2013, 12.43 h

#14 Bah! pobreta... prou desgràcia que tens de ser com ets.

Altra cosa: avui, per fer la caminadeta matutina de 8km he vist que fèia una tramuntaneta no pas terriblement forta però sí força molesta per freda. A base de sentir aquesta BAGASSA castellanòfila tarada i ridícula que firmava Anna i ara Neus (pobreta, que curta!) en comptes d'agafar la gorra de visera forrada amb pelfa, m'ha passat pel cap anar amb una barretina que tinc de fa dos o tres anys en ocasió d'una festa molt divert... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Jordi fletxa CATALUNYA
20 de gener de 2013, 12.31 h

#14 Goita l'arreplegada espanyola quins fums!! anna,que tots et coneixem,no enganyes a ningú.